ИКЕА - пълен фарс с ваучерите за намаление

  • 3 755
  • 44
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 34 888
Колко патетично....
Има клиенти. Има някакъв проблем на касата. Останалите клиенти чакат възпитано да се разреши. Или чакат невъзпитано. Те са избрали второто.

# 16
  • Мнения: X
Какъв човек, какви глупости.
Няма да коментирам клиентите - имя охрана за такива проблеми.
Трябваше да си вземете ваучерите и да сигнализирате КЗП.
Трябвяла е да извикате управителя и да поискате той да ви обслужи, а охраната да се намеси, за да тушира недоволството.
И, да, имате право да използвате и двата ваучера за намаление, когато вие си прецените, зящото маже да сте от село до Варна и да идвате специално за смотаното обслужване на икеа, а  обслужващият персонал е точно там, за да бъде обслужващ - бързо, качествено и адекватно.
Нищо лично, клиентът виняги е прав! (дори когато сменя обекта).

# 17
  • Мнения: 19 999
Е, чак пък КЗП. Те не са й отказали да ползва ваучера, а са я помолили да се нареди на друга каса. Не са били прави, но ако касиерката е нова, може да е под стрес. Трудно е да работиш с клиенти. Всеки с неговите претенции, а шефовете те притискат да си бърз.
Интересно ми е обаче ако й дойдат още няколко клиента с ваучери и тя все така не знае как да ги въвежда, все на другата каса ли ще ги праща.
А на тези на опашката трябваше да им влезеш в тона и да им кажеш, че щом толкова държат да ви платят сметката, нямаш нищо против да го направят. Да видим дали щяха да са толкова отворени.

# 18
  • Мнения: 10 352
Hope for Two, авторката и съпругът й също са клиенти на магазина, не само тези след тях на опашката. Не знам какви хора ще тръгнат да обвиняват другите клиенти, а не загубената касиерка, която не знае как да направи нещо елементарно.
Възпитаното в случаят е да се изчака търпеливо, а не подскачаш и овикваш хората.
А бременната се е сетила, че е бременна на опашката ли? Няма проблем да обикаля по магазините, но има проблем да изчака 5-10 мин на едно място... Не харесвам хора, които се възползват от състоянието си, когато на тях им изнася.

Последна редакция: нд, 30 сеп 2018, 11:54 от Elunaria

# 19
  • Sofia
  • Мнения: 10 882
Понеже планирах ходене до Икеа изрично помня, че в условията на ваучера пише, че за една покупка се ползва само един ваучер.
Но драмата не я разбрах - вие сте сбъркали, касиерката също не е знаела, нещата са били поправими. Не знам защо сте си тръгнали, че даже сте оставили ваучерите. Неадекватно както от вас, така и от опашката.
Понякога се чудя защо всички се държат все едно животът им зависи от 5 мин. Малко повече спокойствие няма да навреди никому.

# 20
  • Мнения: 19 999
Най-разумното мнение досега.

# 21
  • Мнения: X
Понеже планирах ходене до Икеа изрично помня, че в условията на ваучера пише, че за една покупка се ползва само един ваучер.
Именно Simple Smile. Просто условията на промоцията трябва да се прочетат.
Вариант да се използват два или повече ваучера е продуктите (ако са повече от един) да се маркират на две или повече отделни касови бележки.

# 22
  • Мнения: 9 045
Hope for Two, авторката и съпругът й също са клиенти на магазина, не само тези след тях на опашката. Не знам какви хора ще тръгнат да обвиняват другите клиенти, а не загубената касиерка, която не знае как да направи нещо елементарно.
Възпитаното в случаят е да се изчака търпеливо, а не подскачаш и овикваш хората.
А бременната се е сетила, че е бременна на опашката ли? Няма проблем да обикаля по магазините, но има проблем да изчака 5-10 мин на едно място... Не харесвам хора, които се възползват от състоянието си, когато на тях им изнася.
Най -вероятно такива които са свидетели на случката и са видяли и другата страна на медала.

# 23
  • Мнения: X
Някой от недоволните на опашката, може би.

# 24
  • Мнения: 47 352
И според мен темата ви би следвало да е за конкретния служител.
За формата - ок, но ако си бяхте направили труда да ги уведомите за проблема и ако те не бяха взели никакви мерки, за да го решат.
ИКЕА няма как да гадае, че един неин служител не е компетентен или не си е свършил работата.

Вие също не сте си прочели условията, с което сте затруднили и объркали служителката. Не я защитавам, нейна работа е да е запозната и да ви каже още преди да маркира, но в крайна сметка не е знаела - подайте си жалба с/у нея, смисълът на обратната връзка е именно това - да открива проблемите и да ги решава.

Разбирам ви, вчера и аз не успях да купя това, за което бях била път, но не мога да се сърдя, в сайта им си пише, че може да има разлика м/у наличностите и сайта, не винаги става точно както сме го планирали, но както служителката не е могла да се справи със ситуацията, така и вие. Постъпили сте детински:
"Няма пък, ето си ви 30-те лева" = "дай си ми куклите, на си ти парцалките."

# 25
  • Мнения: 9 203
Случвало ми се е подобно нещо, отидох при отедел обслужване на клиенти и те оправиха всичко.
Не бих си тръгнала, бих извикала управител и бих говорила с тях спокойно до разрешаване на случая. Ако нищо не стане, бих им написала мейл с адекватно и грамотни описание на случая.
Вие сте си тръгнали без решение и идвате директно тук да плюете. Нищо няма да постигнете.

# 26
  • Мнения: X
Имат нужда да се разтоварят, за това пишат тук.
Аз може да към неграмотна, но да имам пари да пазарувам и да имам ваучери. Нищо не ме задължава да чета и да си губя времето.
Отивам да пазарувам да си оставя парите там, персоналът е за това, за да ме улесни, да направи леко и приятно всичко.Не съм длъжна да знам къде и как се подяват оплаквания.
 Пазаруването е емоция - харесваш нещо и даваш пари за него.
Напоследък аз също съм изключително недоволна от обслужването там.
Откакто почина най-големия шеф, сякаш настъпи пълна анархия.

# 27
  • Мнения: 2 811
Аз също имам забележки и точно затова погледнах темата.
Но при мен са от друго естество: нещо, което съм видяла в каталога, не може да се поръча, защото е в наличност само в София. Това ми е странно!
Има и разни други по - дребни недоразумения и затова не ги коментирам в центъра за поръчки.
А може би трябва, за да си вземат бележка?

# 28
  • Мнения: X
Абе, те все на много заети се правят, все едно това ги оправдава.

# 29
  • Мнения: 9 203
Добре де, като сте недоволни сигнализирахте ли на управителите?

Общи условия

Активация на акаунт