ИКЕА - пълен фарс с ваучерите за намаление

  • 3 760
  • 44
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 12 006
Понеже планирах ходене до Икеа изрично помня, че в условията на ваучера пише, че за една покупка се ползва само един ваучер.
Именно Simple Smile. Просто условията на промоцията трябва да се прочетат.
Вариант да се използват два или повече ваучера е продуктите (ако са повече от един) да се маркират на две или повече отделни касови бележки.
Тогава защо касиерката е отказала да маркира едните на нея, другите с втория ваучер на мъжа й?

# 31
  • София
  • Мнения: 8 345
Защото първо трябва да извади половината продукти от сметката. Ако са били и продуктите на стойност близка до 30 лв. Трябва първо да сметне кои продукти за кой купон да остави и тн

# 32
  • София
  • Мнения: 12 006
Е, то щото много сложно да сторнира...

# 33
  • Мнения: 19 999
Доколкото разбрах, тя е започнала да сканира, но не е знаела как да продължи с втория ваучер. Трябвало е да вика отново човек да й покаже. С първия ваучер вече е викала един път някого. Затова ги е помолила да се наредят на другата опашка.

# 34
  • София
  • Мнения: 8 345
Ами надали, ама като си нов и ти е за първи път.
В Т-маркет викат управител за сторниране, не знам ккак е в Икея, не им познавам софтуера.
Но при всички случаи си е мотане и време, а това изнервя клиентите, които допълнително стресират касиерките.

# 35
  • Мнения: X
Тогава защо касиерката е отказала да маркира едните на нея, другите с втория ваучер на мъжа й?
Защото касиерите не са длъжни да мислят вместо клиента как да си разпредели покупките и със сигурност не могат самосиндикално да го правят. Ами ако клиентът не ги иска на отделни бележки, а на една обща...
Има си правила на промоцията, четат се.

# 36
  • Мнения: 9 250
Даването на ваучери за мен е една закачка, гъделичкане и в никакъв случай някакво подпомагане. Ако стане ОК, ако ли не...няма проблем. Поведението на авторката отначало до края е съвсем неадекватно. Би ме изпразнила много, ако чаках на опашката след нея.

# 37
  • София
  • Мнения: 34 897
Даването на ваучери за мен е една закачка, гъделичкане и в никакъв случай някакво подпомагане. Ако стане ОК, ако ли не...няма проблем. Поведението на авторката отначало до края е съвсем неадекватно. Би ме изпразнила много, ако чаках на опашката след нея.
Малко крайно ми се вижда.

# 38
  • Мнения: 9 724
Даването на ваучери за мен е една закачка, гъделичкане и в никакъв случай някакво подпомагане. Ако стане ОК, ако ли не...няма проблем. Поведението на авторката отначало до края е съвсем неадекватно. Би ме изпразнила много, ако чаках на опашката след нея.
Малко крайно ми се вижда.

Joy
Една погрешно написана буква и ситуацията придобива друг облик. Flushed

# 39
  • София
  • Мнения: 12 006
Тогава защо касиерката е отказала да маркира едните на нея, другите с втория ваучер на мъжа й?
Защото касиерите не са длъжни да мислят вместо клиента как да си разпредели покупките и със сигурност не могат самосиндикално да го правят. Ами ако клиентът не ги иска на отделни бележки, а на една обща...
Има си правила на промоцията, четат се.
Никой не ги кара да мислят вместо клента, клиентите не са малоумни да не могат да си разделят покупките на 2. Няма как да искат на 1 бележка, то е ясно. Касерката е била там и хал хабер си е нямала от промоцията, вместо да я знае и да я разясни на клиентите. От цялата работа се е натрупала опашка и двата ваучера са останали неизползвани - ха познай дали тези хора /с ваучерите/ пак ще отидат да пазаруват там.

# 40
  • Мнения: 1 957
аз се учудвам как изобщо някой има търпение да пазари от този магазин - блъсканица, задушно, като някой лабиринт, в който се губиш лесно, на касите - чакане с часове.. Иначе в случая очевидно става въпрос за некомпетентен персонал - като вижда, че не може да се оправи, да си извика супервайзор или някой разбирач, а не да  си губи клиентите по тоя начин. Тези двама ще споделят с приятели, те с други и т.н. Има достатъчно алтернативи на скъпите боклуци, които продават.

# 41
  • София
  • Мнения: 34 897
Дали някой ще "пазари" или не, е личен избор.

# 42
  • Мнения: 9 724
аз се учудвам как изобщо някой има търпение да пазари от този магазин - блъсканица, задушно, като някой лабиринт, в който се губиш лесно, на касите - чакане с часове.. Иначе в случая очевидно става въпрос за некомпетентен персонал - като вижда, че не може да се оправи, да си извика супервайзор или някой разбирач, а не да  си губи клиентите по тоя начин. Тези двама ще споделят с приятели, те с други и т.н. Има достатъчно алтернативи на скъпите боклуци, които продават.

За мен пък не са боклуци. Квалифицирате всичко, а сте влизали сигурно веднъж в магазина.

# 43
  • Мнения: 9 203
Лабиринт? Толкова добре организиран магазин не съм виждала. За всичко е помислено.
Не си причинявайте Икеа събота и неделя, идете през седмицата, дори вечер, много е приятно.
Ако за вас артикулите в Икеа са боклуци, то за мен не са. Има страхотни попадения с много красив дизайн.

# 44
  • Мнения: 13 131
Аз пък винаги съжалявам новите необучени на 100% служители оставени да се борят сами с недоволните клиенти и се дразня на решението на магазина да ги натоварят и оставят сами точно в дни, в които магазините са пълни. Според мен нов служител, трябва да работи с някой, който да му помага. В хранителните магазини това е масово и хората не знаят как да постъпят ако сгрешат, притесняват се видимо, а останалите от опашката, само това и чакат, готови да ги разкъсат, и за кратко време става голям сеир.

От ясно по-ясно е, че в една поръчка не могат да се ползват 2 ваучера, дори и без да се четат условията. Това правило важи и в онлайн магазините, а някой магазини дори имат ограничение, че ваучера може да се ползва ако сумата на покупките е над определена сума.

Разбирам ви, че сте били разочаровани, но поставете се на мястото на тази жена, която също не се е почувствала добре. В такива случаи се търси контакт на по-високо ниво, оперативния служител нищо повече не може да направи.

И накрая - смятам, че темата ви е зададена с подвеждащо заглавие. Никой не ви е отказал ползването на ваучер, просто вие сте се отказали от него.

Общи условия

Активация на акаунт