Лидл 120 - Октомври

  • 141 469
  • 1 837
  •   1
Отговори
# 1 515
  • Мнения: 27 810
За алергична реакция става дума мисля. Принципно е редно да има тестери. Та като няма...има резон да се върне, ако причини реакция на кожата...
За скъпа козметика, да. Но за нещо дето струва 3-5лв, как ли пък няма да отида да се излагам, особено и ако не мога да докажа че реакцията е от нещото.

# 1 516
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 108
Преди време купих едни дамски превръзки, от друг магазин, и получих сърбеж тъй като съм алергична към изкуствени материи, а на опаковката нямаше индикации за състава им. Писах на Марката магазин за случая и ми пратиха състава на тези превръзки, но не ми предложиха да ги върна, нито някакво обещетение примерно да предложат. Нищо. И не става дума за България. Та това е положението. Като не ти понася, не го използваш и толкоз. Е, ако не ти пука може да се пробваш да го върнеш, но аз лично се срамувам за такова нещо да връщам. Ако са дрехи, уред някакъв или играчка тогава отивам и ги връщам. Без проблемно.

# 1 517
  • Мнения: 76 088
Реакция от крем за лице няма как да я объркаш. Аз не казвам да отидеш и да го върнеш..това е лично решение.
Аз бих от гл.т.на това да му обърнат внимание на състава...да няма нещо объркано просто. Като вид обратна информация към търговец и производител.

# 1 518
  • София
  • Мнения: 5 593


Медът на РС хубав ли е? Забравих за какво съм тук.
Аз съм вземала манов- не ми хареса, трябва да се сложи доста за да подслади, и е редичък.

# 1 519
  • софия
  • Мнения: 4 260
А специално за козметиката е даже задължително да се върне.
Значи ако не ми хареса как мие душгела да го върна и ти да го купиш. newsm78

Аз го върнах не за да го купи някой, а за да се знае, че има проблем с него. При положение, че ми щипи и лицето ми се зачервява е редно да се има предвид ,че може да се случи и на други. Може да е алергична реакция само при мен, но все пак смятам за редно да се знае.Какво те ще направят после с крема и дали ще го сложат за продажба друг да го купи вече си е тяхно решение. Аз съм казала опасенията си.

# 1 520
  • Мнения: 760
Аз съм против да се връща хранителна стока, само защото не ти харесва вкуса и не е това, което си очаквал. Имаш възможност да разгледаш на спокойствие съдържание на даден артикул, особенно в Лидл. В квартален магазин нямаш тази възможност. Ако е нарушена опаковката и е с изтекъл срок на годност, можеш да имам претенции, но да си опитал даден продукт и да искаш да ти върнат парите, не го приемам. Пример: купуваш си бутилка алкохол, отваряш и отпиваш, но не ти харесва. По тази логика, всеки щеше да спекулира с това, че не му допада вкуса. Просто следващия път не взимаш въпросният продукт и това е.

# 1 521
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 108
А специално за козметиката е даже задължително да се върне.
Значи ако не ми хареса как мие душгела да го върна и ти да го купиш. newsm78

Аз го върнах не за да го купи някой, а за да се знае, че има проблем с него. При положение, че ми щипи и лицето ми се зачервява е редно да се има предвид ,че може да се случи и на други. Може да е алергична реакция само при мен, но все пак смятам за редно да се знае.Какво те ще направят после с крема и дали ще го сложат за продажба друг да го купи вече си е тяхно решение. Аз съм казала опасенията си.
Най-сигурно е да се обърнеш направо към производителя и на него да направиш рекламацията. Ако го върнеш в магазина, вероятността да му обърнат внимание и да комуникират с производителя е много малка.  Докато една рекламация на самия производител е друго нещо. И е почти 100% сигурно, че ще ти обърнат внимание.

# 1 522
  • Мнения: 42 142
Сетих се за един случай, в който връщането на храна е напълно оправдано (но не знам как ще се докаже, ако опаковката е отворена) - ако е нещо с муха, или косъм. Случвало ми се е с едни пакетирани сладки...
А миналата година върнах едни профитероли с шоколадов крем (но не от Лидл) - в кофичката имаше един брой (бях взела две опаковки, те имат картонче отстрани и не се вижда на пръв поглед какво има вътре ; едната си беше ок - с 5 еклерчета и сос, другата - запечатана, недокосната, но полу-празна). Приеха ми ги и бяха доста изненадани как са минали качествения контрол (продуктът е марка на магазина). Не е въпросът в цената, а в това, че се подиграват с мен.

# 1 523
  • Мнения: 399
Моля, бихте ли дали мнение за акумулаторната метла, която е от предстоящите предложения! Върши ли работа за почистване на килими или да си купя от вертикалните прахосмукачки? Това е:
Скрит текст:
Благодаря!

# 1 524
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 108
Сетих се за един случай, в който връщането на храна е напълно оправдано (но не знам как ще се докаже, ако опаковката е отворена) - ако е нещо с муха, или косъм. Случвало ми се е с едни пакетирани сладки...
А миналата година върнах едни профитероли с шоколадов крем (но не от Лидл) - в кофичката имаше един брой (бях взела две опаковки, те имат картонче отстрани и не се вижда на пръв поглед какво има вътре ; едната си беше ок - с 5 еклерчета и сос, другата - запечатана, недокосната, но полу-празна). Приеха ми ги и бяха доста изненадани как са минали качествения контрол (продуктът е марка на магазина). Не е въпросът в цената, а в това, че се подиграват с мен.
Ако машина ги пакетира, може да се случи. Понякога опаковките са полу празни или е само опаковката. Но този, който зарежда стоката би трябвало да я отстрани от продажба ако я е забелязъл, че е по-лека.

# 1 525
  • Мнения: 1 860
Ако само един човек върне крема, няма да им направи впечатление, да. Но ако 20 го направят, познайте дали няма да се върне обратно тази информация към доставчика. Изобщо не знам защо така подценявате обратната връзка. И го обръщате на чест. Аз не коментирам, че може да се спекулира. Но е вероятно ако все един и същ човек връща нахапан кашкавал, да му откажат в някакъв момент.
И да - при алергична реакция или непоносимост, е препоръчително да се даде обратна връзка. Имало е лекарства изтегляни от аптеки, заради тежки алергични реакции или смърт дори, въпреки клиничните проучвания, които са преминали. Какво остава за боклукчавата козметика, която ни продават по хипермаркети.
И за статистиката- връщала съм само веднъж фурми във фантастико, защото бяха мухлясали отдолу. И изобщо не ми е било за 2та лева примерно. Въпросът е принципен.

# 1 526
  • Мнения: 24 377
За нещо, което е развалено, и аз бих го върнала, стига да пазя касовата бележка и разходите ми на време и пари за връщането да не са по-големи от стойността на въпросното нещо. Едни бисквити "Роден край" с червеи бях купила - евтини са, но щях да ги върна пред възможно най-голяма публика, ако пазех касовата бележка.

# 1 527
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 108
Обратна връзка, да, но с производителя. Правила съм го няколко пъти и има по-голям ефект отколкото в магазина. И колко хора ще проявят алергична реакция към точно един вид козметика, че и ще го върнат в магазина? Статистически вероятността не е голяма.

# 1 528
  • Мнения: 9 050
Да дадеш отзив за проблем в резултат на употреба  на продукт е едно. Да си искаш парите за него, защото не ти е харесал или понесъл е нещо съвсем друго.
Въпросната обратна връзка може да се даде и онлайн. Не е задължително да ходите на място.
Но на вас изобщо не ви пука какво ще стане с този крем (или кашкавал) оттук нататък. Установили сте, че не е вашия и повече няма да купите. Дали ще ги оставят в асортимента или не, грам няма да ви трогне. Единственото, което искате е, ако може, да си получите обратно парите за изпробвана и реално нереализируема вече стока.
Не знам кому са нужни тези измислени алтруистични оправдания, при положение че, щом можем да включим компютър и да влезем тук, явно не сме чак пък пълни идиоти.
Връщайте си, щом това не е в конфликт с ценностната ви система, но айде няма нужда да обяснявате, че е от грижа за другите, на които кожата им също може да почервенее.

# 1 529
  • Варна
  • Мнения: 11 352
Тези насипните бонбони не са зле.

Общи условия

Активация на акаунт