Грешка на продавач

  • 3 321
  • 19
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 3 799
И на мен ми е интересно , още повече за 90 лв се иска пин код.Ако потребителката не е вкарала такъв значи няма как да и изтеглет 90 лв.

Не всеки ползва безконтактна карта. А и на всеки се случва да не погледне точно каква е сумата на ПОС терминала.

На английски се казва chargeback, не знам на български как е. Оспорвате трансакцията, връщат ви парите и пешкира го опира продавача. В моята фирма непрекъснато имаме такива случаи.


Edit: chargeback си е точно оспорено плащане Simple Smile

# 16
  • Мнения: 19 027
Ако оторизираната от собственика на картата сума е 90 лв, трябва да си търси парите от търговеца, ако оторизираш 9 лв и ти изтеглят 90 лв, банката трябва да се намеси, но много се съмнявам, че това се е случило и че изобщо е възможно.

# 17
  • Sofia
  • Мнения: 9 743
Разбира се, че трябва да си потърсиш правата. Много е вероятно банката да отправи питане до търговеца, който сам да си признае грешката. При положение, че има толкова варианти да се провери не вярвам търговецът да рискува глупаво. Все пак може да се провери на каква цена се продава артикула, може касовата бележка да е вярна, може да е добросъвестен...

# 18
  • София-България, Израел - където си поискам
  • Мнения: 2 856
Бях купила  яке от верига магазини. На следващия ден видях, че сумата е изтеглена 4 пъти. Отидох в банката и ме посъветваха да се свържа с магазина, за да оправят нещата. Дадоха ми разпечатка , от където се вижда,че сумата е изтеглена 4 пъти. Позвъних в магазина, изпратих по мейл извлечението от банката и на другия ден ми възстановиха сумите. Оказа се,че този ден е имало проблем с устройството за разплащане  и на много клиенти са изтеглили една и съща сума по няколко пъти.

# 19
  • София
  • Мнения: 5 547
Това е друго според мен. Имах и аз такъв случай, 2 пъти блокирана сума и двата пъти Постерминала отказа плащането, платих с налични. На другият ден парите се появиха, бликираните суми аз не ги виждам в моята банка и си мислех че са изтеглени. Оказа се че същият ден е имало проблем с банката към която е терминала в магазина.

Общи условия

Активация на акаунт