Време е за ИКЕА! - Тема 26

  • 76 280
  • 755
  •   1
Отговори
# 690
  • Пловдив
  • Мнения: 3 556
Момичета,
Този парапет https://m.ikea.bg/childrens-ikea/children-3-7/Childrens-beds/vik … e-16855/30099293/
Дали може да се монтира на това легло https://m.ikea.bg/bedroom/beds/Single-beds/malm-58525/29019594/

# 691
  • Варна
  • Мнения: 3 885
Може ли да питам някой има ли детското столче за хранене на Икеа и калъф към него? Ако може да ми измери калъфа колко е широк/дълъг, че размерите на сайта ми се виждат много малки. Благодаря.
https://m.ikea.bg/childrens-ikea/baby/Highchairs/langur-67896/30346986/

# 692
  • САЩ
  • Мнения: 666
Някой случайно да има "умно" осветление ?

Взех си гейтуей кит-а, хареса ми, сега избирам крушки и не мога да разбера каква толкова е разликата между крушките , които са 950 , 980 и 1000 лумена?  Защото разликата в цената е осезаема а не мога да проумея какви са разликате.

# 693
  • Мнения: X
Лумен е колко силно свети, колко осветява помещението.

"една крушка с нажежаема жица и мощност 75 W излъчва светлинен поток от около 1000 лумена, а пък 100 W крушка произвежда приблизително 1500 лумена"

Така можем горе долу да преценим, като сравненим с W, докато свикнем с тия лумени

Лошото на лед е цветът на светлината - поне за мен, никак не я докарват близка до естествената

# 694
  • САЩ
  • Мнения: 666
Да ясно но не мога да разбера как разлика от 30 лумена оправдава разлика от 10$ в цената, при положение, че на тях им се управлява силата на светенето.
Иначе тези умните им избираш от апп-а в какъв оттенък на бялото или жълтото да светят и колко силно, аз съм много доволна от покупката, но понеже взех само кит с 2 да пробвам първо и сега гледам поединичните и избирам , та затова питах ако някой ги има

# 695
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
От 12 години пазарувам онлайн, такова чудо като в Икея, в нито един онлайн магазин няма! Вече се чудя дали да пусна жалба в КЗП. За поръчката ми от 17.01 още нямам никакво развитие, след 6 проведени разговора пи телефона.  Друга поръчка от 12.02 си стои необработена. Вече съм бясна!
Не пропуснаха да си вземат сгрешения артикул, но някак си забравиха да ми донесат, този който платих и не получих. Пълни некадърници работят с онлайн поръчките!
Някой друг има ли проблеми с объркани поръчки?

Последна редакция: ср, 20 фев 2019, 08:19 от Джемма

# 696
# 697
  • САЩ
  • Мнения: 666
Вероятно този има предвид, слепени са 2 линка:
https://m.ikea.bg/childrens-ikea/children-3-7/Childrens-beds/vik … e-16855/30099293/

# 698
  • Пловдив
  • Мнения: 3 556
Да, този е парапетът, а леглото е Малм.
Вчера ги върнах, парапетите.

# 699
  • In transit
  • Мнения: 11 803
От 12 години пазарувам онлайн, такова чудо като в Икея, в нито един онлайн магазин няма! Вече се чудя дали да пусна жалба в КЗП. За поръчката ми от 17.01 още нямам никакво развитие, след 6 проведени разговора пи телефона.  Друга поръчка от 12.02 си стои необработена. Вече съм бясна!
Не пропуснаха да си вземат сгрешения артикул, но някак си забравиха да ми донесат, този който платих и не получих. Пълни некадърници работят с онлайн поръчките!
Някой друг има ли проблеми с объркани поръчки?
Гледала ли си дали не си поръчала нещо, което в момента е изчерпано? Последно имах проблеми с тях началото на есента, като си местеха складовете. Оттогава всичко идва в рамките на 2-5 дни. В неделя на 17-ти последно направих поръчка и утре я чакам ( т.е днес са я изпратили). 
А за липсващия артикул аз не бих им дала сгрешения преди да ми доставят липсващия. Варианта е да искаш да ти върнат парите и да откажеш поръчката. По принцип комуникацията им е куца много. На мен ми върнаха обаждане три месеца след като бях подала оплакване...даже бях забравила за какво става дума. Joy

# 700
  • Мнения: 601
От 12 години пазарувам онлайн, такова чудо като в Икея, в нито един онлайн магазин няма! Вече се чудя дали да пусна жалба в КЗП. За поръчката ми от 17.01 още нямам никакво развитие, след 6 проведени разговора пи телефона.  Друга поръчка от 12.02 си стои необработена. Вече съм бясна!
Не пропуснаха да си вземат сгрешения артикул, но някак си забравиха да ми донесат, този който платих и не получих. Пълни некадърници работят с онлайн поръчките!
Някой друг има ли проблеми с объркани поръчки?
Уфффффф. Не ми се коментира! Просто са ужаснии!
От 31.01 чакам. Стои статус приета и толкова. Писах имейл - била окомплектована и ще я предадат на куриер, ама кога ще я достави куриерът не е ясно. А пък какво са окомплектовали ще разбера, ако имам късмета да я получа пратката!

# 701
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
Защо изобщо се занимават с онлайн търговия като не им е по силите? Връзка един с друг нямат. На 100 човека обясних и пак никой нищо не знае, проблемът си стои. Пишат ми да си поръчам отново липсващите артикули. Ами даже отдавна ги получих, не само ги поръчах. Проблемът е в платен и недоставен продукт. И в една пукната пластмасова кутия. Изобщо пълна стена насреща. Бях достатъчно любезна с тях, но те от дума не разбират, пълни олигофрени ли работят там, не мога да разбера? Отговарят ми на имейла, като ми посочват подробности, които аз им казах всъщност.
Толкова харесвам Икея, но тия ме отказаха да поръчвам повече. Че то по-бързо и лесно ще ми е да ида до Варна и да поръчам в центъра за поръчки, отколкото да дочакам куриер. Интересно, ако платя с карта веднага, пак ли ще ме държат месец в неведение за поръчка?
Последната ми такава е даже от 8.02, объркала съм се, като писах по-горе, че е от 12-ти.

Последна редакция: ср, 20 фев 2019, 23:24 от Джемма

# 702
  • In transit
  • Мнения: 11 803
Че то по-бързо и лесно ще ми е да ида до Варна и да поръчам в центъра за поръчки, отколкото да дочакам куриер. Интересно, ако платя с карта веднага, пак ли ще ме държат месец в неведение за поръчка?
Последната ми такава е даже от 8.02, объркала съм се, като писах по-горе, че е от 12-ти.
Там са още по-зле. Преди няколко страници бях написала моята сага точно с центъра за поръчки във Варна. Пълна липса на координация и комуникация. Абсолютно нехайство на служителите. Чист късмет е да си получиш поръчаното навреме и без липси.

# 703
  • Бургас
  • Мнения: 1 879
И в центъра в Бургас са ми бъркали поръчката.

# 704
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
Наистина мисля да пусна жалба в КЗП. Не мога да повярвам, що за хора работят там. Явно гооолеми проблеми имат.

Последна редакция: чт, 21 фев 2019, 13:27 от Джемма

Общи условия

Активация на акаунт