Пазаруване от Amazon - тема №79

  • 81 152
  • 819
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 4 903
Същото. Не ми се получи номер с книгите, дори цената в списък беше една,  а като кликнех на книгата  излизаше  друга.

# 736
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 763
Това второто на мен отдавна не ми се получава. Но ползвам линка от 9стр където книгите са сортирани по цена. При мен не искат да се сортират. Уж е най-ниска, а като вляза в линка и цената е доста различна и по-висока. Но до сега не съм имала проблем с безплатната доставка с добавена книга. За първи път ми се случва, а миналата седмица в петък си получих едни Тамарис точно по тоя начин. Ако са го премахнали е много жалко.

# 737
  • София
  • Мнения: 10 619
Скрит текст:
Имам възстановена сума, но са я пратили* на карта (писмото е от 07.11.2018), която съм закрил.
Върнах им на същия мейл, че е закрита и да препратят към друга (последната с която плащам в амазон) - но нямам отговор, нито постъпление от тогава.
Трябва ли да пиша и през формата за контакт ли?
Върви в банката, сумата ако е изпратена вече, трябва да е в сметка на самата банка, поне в моята е така, и те от там ще ти я прехвърлят служебно в сметката, която е съществуваща.
Taзи в Уникредит ми каза, че по принцип в тези случаи се връща на търговеца - даде ми само разпечатка на IBAN-a.
Днес писах на амазонци (c актуалния IBAN) и почти веднага ми върнаха този формален мейл.
Скрит текст:
Dear Customer

The refund is always issued to the payment method used for the order first. An immediate refund to a different credit card or bank account is not possible for legal reasons.

If we issue a refund to a credit card which is not valid anymore, one of the following can happen:

* The refund will be redirected to your new credit card or direct debit account automatically by your former credit card banking institute.
* The refund will be redirected to us.

If the refund is not redirected to your new credit card or bank account, but returned to us, please contact us again on the date the return of the amount is to be expected (Your bank or credit card company can give you this date).

You may always contact us via the contact form on our help pages (http://www.amazon.de/kontaktformular).

We are happy to arrange a new refund to a bank account or credit card stored in your customer account. Please note: Should you wish to have the reimbursement issued to a credit card, you will need to have already used this card successfully for an order at Amazon.de. Alternatively, we can also send you a gift certificate via e-mail.

Once the refund is processed, we'll send you an automated e-mail message (in German) confirming the date, amount and payment details.
Completed refund information can also be viewed by visiting "Mein Konto" (http://www.amazon.de/mein-konto). Please click on "Meine Bestellungen" and sign in with your e-mail address and password. Then please click on "Bestelldetails" of the relevant order. The refund information will be visible at the bottom of the summary page for this order.
А това е статуса на поръчката:
С gift certificate ли трябва да се задоволя или да им пиша 3ти път?

# 738
  • Sofia
  • Мнения: 4 908
Shantal ,ми дай някоя идея моля! Направо съм зациклила нито един подарък не мога да измисля ,направо ужас!


Списъкът ми си е за мен - прахосмукачка, кухненски робот, тостер, протектори за матраци ... разни такива неща.

Подаръци не съм измислила, нито един!

Starry .... , какво не му харесваш на гифт сертификата? Тамън ще можеш да си купиш нови маратонки, дето да им ги върнеш като ги поносиш някоя и друга година ...

# 739
  • Сф
  • Мнения: 5 493
Какво всъщност представлява подаръчната опаковка от Амазон?!


Не слагат фактурата вътре и има опция да напишеш лично пожелание към получателя.

# 740
  • Мнения: 1 701
Какво всъщност представлява подаръчната опаковка от Амазон?!


Не слагат фактурата вътре и има опция да напишеш лично пожелание към получателя.

И още нещо Wink

# 741
  • Сф
  • Мнения: 5 493
О, не знаех, че и го опаковат. Само веднъж съм изпращала книга като подарък, но получателката не ми е казвала, че е била и опакована.

# 742
  • София
  • Мнения: 6 887
Оооо и опаковани съм пращала, и с  картичка и с написано послание отгоре по повод. Аз често пазарувам за приятелки и роднини, главно за децата им, за празници, родило се бебе, или Коледа, пращам им директно на адреса им малки подаръчета, опаковани и с надпис от нас. Доволни са всички, Grinning
Сандали съм накупила и аз, като пристигнат, незнам къде ще натикам още 5 кутии с обувки. Confused

# 743
  • Мнения: 1 701
Оооо и опаковани съм пращала, и с  картичка и с написано послание отгоре по повод. Аз често пазарувам за приятелки и роднини, главно за децата им, за празници, родило се бебе, или Коледа, пращам им директно на адреса им малки подаръчета, опаковани и с надпис от нас. Доволни са всички, Grinning
За първи път тествам тази опция и определено ме изненадаха! Даже получих снимка от куриера за доставената вече пратка! Е, кога ще ги стигнем...... ?!?

# 744
  • Мнения: 1 050
И ние имаме ОГРОМЕН проблем с натикването на обувките, като моя приятел ме бие по брой обувки Grinning Аз пък имам поне 10 чифта, дето или не ми стават, или не ме мога да ги съчетая... И понеже никога не съм връщала артикул обратно, си ги трупам. В ОЛХ ме мързи да пускам обяви, тук в размените също мноого вяло. Още някоя друга годинка и ще отварям магазин Joy

Но за Мерелките съм много щастлива Simple Smile Преди това бях набелязала едни на Тева, но се радвам, че не ги поръчах, защото тези изглеждат много по-добре Simple Smile

# 745
  • София
  • Мнения: 1 684
.

Последна редакция: ср, 14 ное 2018, 11:42 от jenn_kata

# 746
  • Мнения: 9 862
Аз нещо не разбирам, въпреки че пазарувам от амазон отдавна.
Cyber monday започва от понеделник и е за техника, а черния петък си е отделно, така ли? Или цялата седмица са си намаления?
Да знам кога да атакувам😂

# 747
# 748
  • София
  • Мнения: 4 499
Атакувай. Изпадне ли добра оферта - купувай. Аз миналата година преди черният петък купих доста неща на добри цени.

# 749
  • Бг
  • Мнения: 856
Скрит текст:
Имам възстановена сума, но са я пратили* на карта (писмото е от 07.11.2018), която съм закрил.
Върнах им на същия мейл, че е закрита и да препратят към друга (последната с която плащам в амазон) - но нямам отговор, нито постъпление от тогава.
Трябва ли да пиша и през формата за контакт ли?
Върви в банката, сумата ако е изпратена вече, трябва да е в сметка на самата банка, поне в моята е така, и те от там ще ти я прехвърлят служебно в сметката, която е съществуваща.
Taзи в Уникредит ми каза, че по принцип в тези случаи се връща на търговеца - даде ми само разпечатка на IBAN-a.
Днес писах на амазонци (c актуалния IBAN) и почти веднага ми върнаха този формален мейл.
Скрит текст:
Dear Customer

The refund is always issued to the payment method used for the order first. An immediate refund to a different credit card or bank account is not possible for legal reasons.

If we issue a refund to a credit card which is not valid anymore, one of the following can happen:

* The refund will be redirected to your new credit card or direct debit account automatically by your former credit card banking institute.
* The refund will be redirected to us.

If the refund is not redirected to your new credit card or bank account, but returned to us, please contact us again on the date the return of the amount is to be expected (Your bank or credit card company can give you this date).

You may always contact us via the contact form on our help pages (http://www.amazon.de/kontaktformular).

We are happy to arrange a new refund to a bank account or credit card stored in your customer account. Please note: Should you wish to have the reimbursement issued to a credit card, you will need to have already used this card successfully for an order at Amazon.de. Alternatively, we can also send you a gift certificate via e-mail.

Once the refund is processed, we'll send you an automated e-mail message (in German) confirming the date, amount and payment details.
Completed refund information can also be viewed by visiting "Mein Konto" (http://www.amazon.de/mein-konto). Please click on "Meine Bestellungen" and sign in with your e-mail address and password. Then please click on "Bestelldetails" of the relevant order. The refund information will be visible at the bottom of the summary page for this order.
А това е статуса на поръчката:
С gift certificate ли трябва да се задоволя или да им пиша 3ти път?

Стари, и трети път да им пишеш няма как да ти върнат пари по закрита карта. Направо да ти ги слагат в гифт картата и купувай новите маратонки Money.

Общи условия

Активация на акаунт