Отказ от прехвърляне на номер от един оператор на друг

  • 3 453
  • 10
  •   1
Отговори
  • Мнения: 17
Здравейте , мами,
след дъълги години главоболия реших да мина на друг оператор, няма да цитирам на кой съм била до сега и при кой се прехвърлям за да няма пристрастни коментари Simple Smile)) ,та отивам аз в офиса на новия избран от мен оператор и пускам заявление за пренос на номера към тях, обаче подписвам и договор с избрания от мен тарифен план с който ще бъда при тях , всичко чудесно,но още същия ден малко по-късно моя позната ми казва,че в друг офис на оператора към който искам да се прехвърля могат да ми предложат по-добри условия, това не ме изненадва защото е факт,че различните офиси разполагат с различни преференции и отивам аз пак в офиса в който съм подала заявлението за пренос на номера да го ОТКАЖА защото номера ми още не е в тяхната мрежа и остава един ден да се прехвърли, обаче те почват да ми правят някакви парчета,колегата го нямало,трябвало с неговата парола да стане и накрая с 300 зора попълних на хартия бланка,че се отказвам от преноса на номера при тях , но никой не можа да ми отговори какво се случва и кога ще разбера аз дали е одобрен отказа и тоя пуст договор дето подписах да не се окаже,че е влязал в сила и дължа някакви неустойки. С две думи аз искам да стана техен абонат но в друг офис за да ми дадът там повече минутки и мегабайти Simple Smile)) обаче май тотално оплесках нещата с това заявление за прехвърлене дето после го отказах.И никъде в сайтовете на операторите не намерих информация какво се случва ако заявиш пренос на номер към тях но решиш да се откажеш преди това да се случи?
Има ли някой който да се е сблъскал с подобна ситуация,ако може да ми помогне?

# 1
  • Мнения: 9 515
Договорът влиза в сила в деня на успешното пренасяне на номера в мрежата на приемащия доставчик.
В заявлението за пренасяне какво подписа относно стартиране на процедурата по преносимост - да започне веднага, след 7 дни или не е избрана опция /тогава се приема втората/?  също така, трябва да се види какво пише в ОУ на приемащия доставчик. ето например ако искаш да се пренесеш в БТК можеш да оттеглиш заявлението до края на последния работен ден, предхождащ датата, на която ще се осъществи преносимостта /в същия офис/ .
така че като цяло не би трябвало да има проблем. всъщност всичко си пише, но трябва да поровиш и прочетеш.
и само да вметна - често това, което се случва по офисите, е различно от това, което е регламентирано. аз на твое място бих проверила за всеки случай. нали си пазиш молбата за оттегляне?

# 2
  • Мнения: 17
Благодаря за отговора,
като цяло още ми е мъгла,че така се прецаках, но в заявлението ми е маркирано автоматично,че влиза в сила веднага,а не след 7 дни/тая опция ми беше спестена/и точно това ме наведе на мисълта за неустойки. От друга страна пише,че договорът влиза в сила след прехвърлянето на номера / бланката не е пред мен и цитирам по памет/ така,че аз с отказа си от прехвърляне дефакто се отказвам и от договора и реално няма да получа никакви услуги от тях които после да търсят да плащам, нали така ? В общите им условия пише същото че можеш да оттеглиш заявлението до края на последния работен ден, предхождащ датата, на която ще се осъществи преносимостта ако това е този срок от 2 дни аз го спазих защото още днес отидох сутринта да подам в същия офис отказ за пренос,но ми дадоха само ксерокопие на този отказ, той също имал срок за обработка,вчера ми дадоха нова карта,а днес никой не иска да им я върна,общо взето не съм убедена как да разбера,че процедурата по преноса наистина е спряла ,дали да се обадя в стария оператор или това копие за отказ ми е достатъчно?Съжалявам за дългите объркани постове,но всички знаем,че целта на операторите,не е благото на потребителите,а да прибират парите им по един или друг начин Simple Smile

# 3
  • където ми харесва
  • Мнения: 4 086
Такова понятие като "различен офис-различни оферти" няма. Ако е имало по-добра оферта, офиса, в който си пуснала заявлението за пренос, са щели да ти я дадат. Човек си пати сам най-много от самия себе си.

# 4
  • Мнения: 6 833
Аз не разбрах как твоята приятелка е наясно какво ще ти предложат в другия офис, тя служител ли е там?

# 5
  • Мнения: 17
Не е служител, просто по същия начин когато е преподписвала е питала в два различни офиса и в единия са и дали по-добра оферта и тя си е преподписала договора там. При мъжа ми беше по същия начин когато наближаваше да му изтича договора се обаждаха от офиса в който е сключен да му предлагат преференции,които в другите офиси не дават.Само,че при мен не става дума за преподписване ,а за смяна на оператор и затова се учудих,но наистина питах на две различни места и ми дадоха две различни оферти Simple Smile ,в единия офис ми предлагат стандартен пакет минимум за 2 години,а в другия ми дадоха същия, но с повече интернет след първите 3 месеца и то с договор за 1 година.

# 6
  • Мнения: 6 833
Аз когато имам някакви съмнения и въпроси се обаждам на оператор, мисля, че най-точна информация дават. Така че можеш да питаш какво се случва със заявлението и отказа.

# 7
  • Варна
  • Мнения: 995
Намат различни оферти.
Предлагат се т.нар. Скрити оферти, които официално ги няма в плановете. В някой офиси просто тактично 'забравят' да ги предложат, защо да не плащате някаква по-висока такса и да ползвате по-малко интернет и минути, ако може. Ако мине - мине.  Има форуми, където се обсъждат тия оферти, като ми е време за преподписване хвърлям по едно око, да се подготвя като отида в офис, да знам направо какво да искам.
По въпроса с отказа от прехвърляне отговор нямам. Пробвайте в същия офис, където сте прехвърлили номер да си поискате по-изгодни условия.

А при последния ми разговор с оператор, паднах от смях. Човека реши да ми предлага стандартните условия и ми вика - за 17.99 1200МБ нет и 2000 минути към всички. Много се смяхме, предимно аз. В офис на същия оператор за тия пари ми дадоха 8000мб нет и неограничени минути + 100мин към номера от ЕС.

# 8
  • Мнения: 4 708
Такова понятие като "различен офис-различни оферти" няма. Ако е имало по-добра оферта, офиса, в който си пуснала заявлението за пренос, са щели да ти я дадат. Човек си пати сам най-много от самия себе си.
Има, има. Лично съм попадала в такава ситуация на два пъти, един път за моят номер, и един път за този на ММ. Но добре, че съм "Тома неверни" та обиколих и двата пъти всички възможни офиси, че да намеря това което търся.

# 9
  • Мнения: 12 725
Мила авторке, защо не питаш ДРУГИЯ офис дали наистина ще ти дадат по-добри условия и дали не могат да помогнат за казуса?
Я си представи, че при тях е изтекла тази промоция и условията са, като в първия офис, и всичката разправия е била напразно.

# 10
  • Мнения: 17
Казусът ми отдавна е решен,благодаря на тези,който писаха за да помогнат...и дори на тези, които се включиха за да ме порицаят,че търся нещо по-изгодно.В крайна сметка резултата е,че си прехвърлих номера в другия офис при по-добрите условия,така че има такова нещо като различен офис,различни оферти.
Темата може да бъде заключена Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт