МАC & Sephora и други магазини за селективна козметика и парфюмерия. - 44 тема

  • 59 859
  • 760
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 1 467
Не знам на какъв принцип дават тестери или малки продукти, миналата седмица докато разглеждах в Сефора - Парадайз, на една жена на касата и подариха несесер и мини на някаква спирала.

# 691
  • Мнения: 2 223
Ами разбирам я мацката. Тя ли трябвада им обяснява защо се предполага да не се бърше с бебешки кърпи за махане на грима. Истината е, че повечето консултантки се държат като малоумни. И това е така, защото нито ги обучават, нито ги следят. Няколко пъти съм ставала свидетел натакива нелепи разговори в Сефора, че чак ми е чудно не се ли усещат, че личните им преживявания и разказването им на висок глас, никак не показва професионално поведение.
Моментът с "аз като те гледам и 20 лв нямаш в джоба" и това охраната да върви след теб, щото понеже не си неглиже и явно ще им вземеш гащите, ми е любим.
Един път в Дъглас ме нападна, буквално, една възрастна консултантка представителка на Клиник и Глемглоу, само защото бях погледнала една маска и ме държа 20 мин. В интерес на истината жената беше изключително мила и приятна, доста компетентна, просто аз не обичам да ме занимават ако не ги попитам.Въпреки това ми беше полезно и го отчитам като нещо положително.

# 692
  • Мнения: X
Не знам на какъв принцип дават тестери или малки продукти, миналата седмица докато разглеждах в Сефора - Парадайз, на една жена на касата и подариха несесер и мини на някаква спирала.

На мен-мини на UD спирала и пътен несесер. Имаше и чанта на Сефора. Това за покупка за 30лв, но по принцип съм там през ден. Днес за покупка от 560-нъцки.

# 693
  • Мнения: 300
Някъде ми попадна тази снимка, не знам дали е така в чужбинските Сефори, обикновено влизам с точно определена цел за покупка и не съм се заглеждала подробно, но изглежда много оригинално като решение за спасение от досадни консултантки или пък обратното - желание за консултация Wink

# 694
  • София
  • Мнения: 1 628
Никъде не съм виждала така разделени кошнички.
Бтв, за мен истински досадни са консултантите в Париж.

Аз имам малко друго отношение към мострите. Не искам да се затрупвам с мостри и вече изрично отказвам такива. Когато искам да пробвам някой продукт, директно моля за негова мостра.

# 695
  • Мнения: 2 223
Някъде ми попадна тази снимка, не знам дали е така в чужбинските Сефори, обикновено влизам с точно определена цел за покупка и не съм се заглеждала подробно, но изглежда много оригинално като решение за спасение от досадни консултантки или пък обратното - желание за консултация Wink



Това е просто гениално!

# 696
  • София
  • Мнения: 5 007
Най-добрите консултантки на Сефора, на които съм попадала, бяха тези в Палермо. Както повечето сицилианци, са искрено готови да помогнат. На Черен петък, когато беше лудница в магазина, на опашката имаше дежурен консултант, който носеше продукти на присетил се за нещо клиент, за да не губи реда си.

# 697
  • София
  • Мнения: 1 628
Страхотна идея. И за оборота, и за клиента. Когато се редя на опашка и се присетя за нещо, по-голям е шансът да не го взема, именно защото не ми се чака повторно.

# 698
  • София
  • Мнения: 5 782
esmeralda, в София МОЛ действително има продукти на Смашбокс в Бюти Зоната, но там няма Дъглъс (въпросът беше за Дъглъс Wink).

На мен консултантките в Дъглъс ми се струват по-адекватни от тези в Сефора. Жалко, че много марки не се предлагат в Дъглъс.

# 699
  • Мнения: 8 379
Петя, Бютизоун и Дъглас са една и съща фирма 😉😉😉

# 700
  • София
  • Мнения: 5 782
С един и същ собственик са, но предлагат различни неща. Както и да е. Да не задълбаваме. На мен ми се искаше да помогна на момичето, което попита, за да не се разходи до Дъ Мол като мен и там да се окаже, че не може да си свърши работата.

# 701
  • Мнения: 8 379
В Дъ мол не знам как е, там не съм стъпвала от много време. Днес обаче минах през магазините в Сердика и там Смашбокс има в Бюти зоун, каза ми го консултантката от Дъглас.

А, между другото, сега се сетих, че само от една служителка на Сефора съм доволна и тя беше госпожа на средна възраст с руса коса в Парадайс. Много любезна и отзивчива. В Дъглас не съм забелязала негативно отношение, базирано на облеклото, но аз и не нося кецове по принцип. В който и да е магазин не е приемливо да базират отношението си към даден клиент на облеклото му.

# 702
  • София
  • Мнения: 22 302
А не дай си боже да поискам от 2 цвята, тогава погледът е все едно им крада от наследството. Затова пък никаква реакция към клиентките, които се гримират почти цялостно в магазина.

Въпрос на поведение. Навсякъде и винаги са се котирали нахални хора. А по- обраните биват неглижирани.
Да, за мен е нахално да седнеш и да се гримираш половин час, ако знаеш, че няма да купиш от там.
Това са факти, не оплакване или друго. Ако искаш да получиш по- добро отношение, трябва да си нахален. Ако не можеш, си търпиш последствията. Аз лично не мога, но вече не ми правят впечатление разликите в отношението.
И без да искам да звучи обидно, но това са продавачки. Ако бяха авиоинженери, щяха да се държат по- добре с хора като мен. И готово. Не че съм извънземно и нелюбезно. Винаги казвам добър ден, довиждане, благодаря за това, благодаря за онова, ама няма да седна да се лендзя и това влияе.

В Инглот София специално са доста любезни. Има мицеларна вода на Гарниер пред едното огледало, но и на мен са ми подавали мокри кърпички. Пазят си я за платения грим. Впрочем, гримират наистина много хубаво. И те слушат какво точно искаш.
Аз лично гледам да не се осланям много на консултанти. Проучвам си нещата и си правя на моя глава изборите. В МАС не бяха чували за една серия сенки. То и аз не знаех, че тук явно не се предлага, ама след като работиш там, не е лошо да си запознат с продуктите, компанията и т.н. Едната ме погледна дори леко ехидно. Еми... какво да направя Laughing Затова вече гледам да не им обръщам внимание, аз съм там за продукт, с цел, с мисия, хаха.

# 703
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 356
Нямам проблеми с консултантките.
По принцип съм максимално учитива и ги занимавам със себе си възможно най малко и то само, когато ще купувам нещо от магазина.
Има много консултантки, които си разбират от работата, но има и много, които не знаят как да
продвеат(да спечелят клиента) .Има и такива
които не са наясно с с асортимента на магазина и кое за какво е Други не са достатъчно откровенни и гледат да ти продадат нещо , дори и да знаят че  не е най подходящото за теб .

Купувам само от магазини в които консултантките могат да продават.След като оставям някакви пари, то поне да бъде с удоволствие.От другите излизам по най бързия начин.
Магазини да искаш....
По въпроса с промоционалните подаръци...
Зависи.
Зависи и  от консултанта и от клиента.Случвало се е при покупка с по ниска цена да получа повече подаръци(сервиз за чай на Шисейдо, копринени шалове с лого  ,  гривни с логото на бранда, рекламни кърпи за плаж, чанти за плаж , плюшени играчки безброй несесери  с минита....)  от колкото при покупка с доста по висока.Въпрос на взаимна симпатия и на това какво имат в момента.
Бяха  се опитали  да  регулират  субективния фактор в една верига  парфюмерии и на касовия бон пишеше какво точно получаваш като бонус, но тази система просъществува не повече от година.

Всички се оплакват от консултантките, а дали ние  се дъжим достатъчно  възпитано и приветливо добронамерено с тях?

По въпроса за това, че ако консултантките били авиоимжинери щели да се сържат по различен начин...
Всичко е въпрос на възпитание и  вътрешен правилник на фирмата.
Гаранция, че има суперневъзпитани авиоинжинери .
Онразованието и финансовия статус не са определящи за възпитанието и обноските.





Последна редакция: сб, 02 фев 2019, 20:40 от sl

# 704
  • София
  • Мнения: 22 302
Аз не говоря за обноски или лошо поведение. Говоря с кого можеш да си имаш дума и да се държи по- услужливо. Не съм имала ни най- малко предвид, че са втора ръка хора или нещо подобно. Напротив. Често се чувствам неудобно, като видя хора, които със замах почти заповядват какво да им се донесе или даде. Има такива.
И най- вече- за себе си. Аз се гримирам, обичам чисто женските неща, но не съм от типа хора, които ще седнат да гукат с някоя консултантка за тенденциите. Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт