Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 52 082
  • 728
  •   1
Отговори
# 570
  • Люлин
  • Мнения: 378
netman71 каза
Цитат
На мен в станицата за отзив имам освен звездите за обща оценка допълнителни 2места за звезди вместо 3. Липсва тази дето  се слагат 1-5 звезди за доставка. Китайците ми го резнаха. Някой продавач се оплакал.

И при мене от доста  време ги няма тия звезди за доставка, да кажем от 3-4 месеца( ??? ) по спомен. И аз се зачудих, но реших, че това е решение на екипа, тяхна си работа.

# 571
  • София
  • Мнения: 2 348
netman71,
за съжаление не мога да разбера руския, не знам какво твърдят.
Аз съм сигурна, че имах всички опции на диспута до бутона "Submit" .
Варианта е след натискането му , друго съобщение да излиза и да забранява, но ме съмнява.
Вече не мога нищо да правя.
Скрит текст:

иначе си получих пратката Simple Smile

# 572
  • София
  • Мнения: 4 192
Говорих с пощаджийката тази сутрин (от два месеца си получавам пратките в селската поща, че не знаех дори че има такава и преди киснех в София) и тя ми обясни, че чакаме бележка от митницата и после тя ще свърши работата по освобождаването. Ще платя ДДС на таблета за 50 долара и още някаква малка такса. По-интересно е, че получих доста други пратки за 2 години, доста по-скъпи и никога не отидоха на митница. Явно както във всяко нещо и тук се работи пет за четири...
Малката такса е 15.50 лв. Да не се стреснете ...

Каза ми  Tired Рано или късно щеше да се случи. Досега 2 праходмукачки по 150 долара, два телефона по над 100 долара и един таблет за 80 долара минаха без проблем.
По ме притеснява, че поюаджийката се осъмни че може да искат официални банкови извлечения да докажем цената и още някакви простотии.
Оттук нататък ще ползвам само европейския склад на Гиърбест за електроника. Малко по-скъпо, ама не се трепери...

# 573
  • Мнения: 2 032
Здравейте,

откъде да си сменя езика да ми е на английски - непрекъснато става на испански, дори да преведа 1 страница с Хрома, следващата стъпка отново е на испански?

И още нещо - миналата година за последно съм купувала нещо от сайта и бях регистрирала Алипей - сега като стигна до плащането, не виждам опция да избера Алипей, ами отново ме кара да въвеждам целия номер на кредитната карта - това нормално ли е?

Много ще съм ви благодарна, ако някой ми отговори....

Последна редакция: чт, 28 фев 2019, 15:30 от tiriti

# 574
  • Мнения: 4 660

От настройки се сменя езика.

# 575
  • Мнения: 36 666
Освен това, някъде горе в дясно има един надпис в синьо (на англ. "go to the global site") - натискате и обръща на английски.

# 576
  • Мнения: 2 032
Благодаря ви!

# 577
  • София
  • Мнения: 4 051
Здравейте, най-после се престраших да си направя регистрация и да поръчам разни "боклучки".
Все още не мога да се ориентирам в сайта. Къде мога да проверя, дали поръчката ми е приета и дали плащането е осъществено?
В момента количката ми е празна, а желаните неща са в раздел "Все заказы". Това значи ли, че съм успяла да поръчам?

# 578
  • Люлин
  • Мнения: 378
mimeime от писаното разбирам, че си платила всички поръчки. Точно в раздел "Все заказы" е информацията, която те интересува. Вгледай се и ще видиш в какъв срок ще бъде изпратена поръчката и до кога е срока за получаването и от теб, колко си платила и доста друга информация.
В количката може да добавяш продукти, които някога мислиш да купиш. Това е за твое улеснение и можеш да ги триеш когато си искаш.
Екипа е коректен и ти праща информация на мейла с който си се регистрирала.
В първа страница на темата е обяснено доста подробно, започни да събираш информация от там.

# 579
  • София
  • Мнения: 4 051
Еййй, страхотно, много благодаря! Blush
Не можех да съм сигурна, защото се появи съобщение, че картата ми не може да се използва за международни плащания и да пробвам с друга. Говорих с банката, които казаха, че с картата няма проблем. Наличността е достатъчна. Опитах втори път, но се появи същото съобщение. След това артикулите изчезнаха от количката... после ги видях на другото място, затова реших да питам тук.
Още веднъж благодаря!

# 580
  • Люлин
  • Мнения: 378
Еййй, страхотно, много благодаря! Blush
Не можех да съм сигурна, защото се появи съобщение, че картата ми не може да се използва за международни плащания и да пробвам с друга. Говорих с банката, които казаха, че с картата няма проблем. Наличността е достатъчна. Опитах втори път, но се появи същото съобщение. След това артикулите изчезнаха от количката... после ги видях на другото място, затова реших да питам тук.
Още веднъж благодаря!
Доколкото разбрах си пазарувала няколко продукта от един магазин. Поръчала си ги от количката. Аз предпочитам да ги поръчвам от обявата.
Можеш да провериш движението на средствата си в  банката си, ако си регистрирана за онлайн проверки. За да си сигурна за себе си, че няма да ти източат голяма сума ( обаче не и от Алиекспрес, а от хакери ) от картата ти, добре е да си вземеш виртуална карта от банката си. Тя ще служи само за онлайн плащане. Вътре прехвърляй малки суми, колкото да ти стигнат за поръчките.
mimeime давам ти някои съвети за твое улеснение.

# 581
  • София
  • Мнения: 4 051
Скрит текст:
Еййй, страхотно, много благодаря! Blush
Не можех да съм сигурна, защото се появи съобщение, че картата ми не може да се използва за международни плащания и да пробвам с друга. Говорих с банката, които казаха, че с картата няма проблем. Наличността е достатъчна. Опитах втори път, но се появи същото съобщение. След това артикулите изчезнаха от количката... после ги видях на другото място, затова реших да питам тук.
Още веднъж благодаря!
Доколкото разбрах си пазарувала няколко продукта от един магазин. Поръчала си ги от количката. Аз предпочитам да ги поръчвам от обявата.
Можеш да провериш движението на средствата си в  банката си, ако си регистрирана за онлайн проверки. За да си сигурна за себе си, че няма да ти източат голяма сума ( обаче не и от Алиекспрес, а от хакери ) от картата ти, добре е да си вземеш виртуална карта от банката си. Тя ще служи само за онлайн плащане. Вътре прехвърляй малки суми, колкото да ти стигнат за поръчките.
mimeime давам ти някои съвети за твое улеснение.
milentr, изключително ценни съвети, огромно благодаря!  bouquet bouquet bouquet

Хм... явно, наистина има някакъв проблем с картата. Получила съм съобщение от единия от търговците, че е получил заявката, но ще я обработи след като види, че има плащане каквото до момента няма.

Последна редакция: нд, 03 мар 2019, 21:12 от mimeime

# 582
  • Люлин
  • Мнения: 378
mimeime чак пък ценни съвети, просто имам доста опит с покупки от алиекспрес. Колкото до картата... хмммм, мисля, че проблема не е в картата. Гледай внимателно къде, на кой бутон кликаш. Гледай какво съобщение ти излиза и ако не ти е ясно, питай в тази тема. Тук има много по компетентни от мен.
Един съвет за улеснение и по ниски цени. Ако ти хареса някоя стока, пусни го в търсачката на алито, излизат ти много от същата стока, дай чавка на " Безплатна доставка" и тогава проверявай за по ниска цена, но купувай от продавач с висок рейтинг, да кажем над 98 %, с повече години в търговията, с повече поръчки и повече отзиви и най вече разглеждай задължително отзивите на купувачите. Аз разглеждам повече негативните отзиви, там е истината, научаваш доста неща за продавача. Има намаления, разпродажби и ако имаш късмет ще си вземеш същата стока с по ниска цена.
Хайде засега успех в покупките.

# 583
  • Асеновград
  • Мнения: 516
Да а . Щом пише , че има проблем с картата значи може нищо да е станало . Вижте какво ви пише там във "Все заказы" на поръчките. Да не би да пише "очаква плащане" , защото платено или неплатено както при вас несполучливо плащане поръчката отива в секцията "Все заказы" . Или дайте скриншот да видим ако не рабирате . А също и идва и мейл както ви казаха по горе , че е получено плащането и се проверява . Пише , че проверката е до 24 часа , но обикновено става за час . Вие получихте ли такъв мейл ?

# 584
  • София
  • Мнения: 4 051
Ето това излиза след като въведа данните - номер на карта, докога е валидна, имената ми и номера на гърба на картата.

Скрит текст:
Дебитна карта Mastercard на Булбанк

Общи условия

Активация на акаунт