Пазаруване от Aliexpress.com 55

  • 52 225
  • 728
  •   1
Отговори
# 585
  • Асеновград
  • Мнения: 519
Вижте там във "Все заказы" какво пише на поръчките и от там дайте скриншот .

# 586
  • София
  • Мнения: 4 051
Така е при всички.
Скрит текст:
Първо днес правих два опита да платя цялата поръчка. Преди малко опитах да ги платя по отделно. За съжаление, все едно и също.
Само да не се окаже утре, че съм я дублирала няколко пъти  ooooh!

# 587
  • Асеновград
  • Мнения: 519
Проблема е в банката / картата . Виждате ли какво пише в оранжевото "Платете сега"  и пред него "очаква плащане" . Значи не е платено . Имате проблем с банката / картата . Вие казахте им ли , че пише , че не приема международни плащания ? Може би картата ви е само за плащане в България . Пак говорете с банката и ако трябва им покажете предния скриншот . Това е от мен , успех .

# 588
  • София
  • Мнения: 3 181
Поръчките не са платени. Аз също използвам карта на Уникредит и нямам проблем. Да не би картата да е нова? Правили ли сте досега плащания с нея някъде?
Това, което ме озадачава е, че сте си направили настройка в рубли. Обикновено при преминаване през много валути, крайната цена се покачва. Може да не са скъпи артикулите, но защо да плащате по нещо отгоре?

# 589
  • Бургас
  • Мнения: 1 726
аз се наложе да си вадя карта виза, мислех че е мастеркард, а то пишело маестро / маестро не е международна - логата си приличат
виса е с четери четирицифрени числа, а маестро е с пет като последното е само

# 590
  • Мнения: 2 408
Относно проблемите на mimeime:
- Плащаш на веднъж всичко дето е до 30 лева от всеки търговец, там където имаш стоки (или поръчката от търговец общо) над 30 лева - отделно плащане. Това за да нямаш проблеми после с митничарите. (дълго е за описване има отделна тема за митниците).
 - Някой банки имат лимит за брой транзакции за 24 часа. Случвало се е да се оплаче някой на 11 плащане става блокаж и след 24 часа пуска да се плати пак. Това за тези дето плащат всяка стока по отделно. Явно имат късмет с банката, но да се знае, че не всички банки са с безлимитни транзакции.
- настрой валутите в компютъра/телефона в долар или евро. Лично аз праткикувам от евровата сметка плащам в евро от левовата в долари. Левовата е в ДСК виртуална карта и когато плащам занулявам. След няколко дена като мине плащането ми се появяват някакви стотинки (около стотинка на всеки 10 лева платени) и тях го довнасям. Всичкото оскъпяване в ДСК е през курса на долара и отделни такси няма. В някой банки има такса при връщане на сума при спечелен диспут или отказана поръчка. Евровата не е в БГ и там няма превалутиране и не излизат такива проблеми.
 - защо не е минало плащането да кажат в банката. Уникредит нямат виртуални карти, но сега са измислили нещо https://www.unicreditbulbank.bg/bg/individualni-klienti/bankovi- … aniya-v-internet/ не съм работил и не знам до колко е полезно.

За всички дето пазаруват с карти където държат повече пари али са предвидили нещо наречено кошелёк - купуват се подаръчни талони и се пълни. Купуваш за определена сума 10,20,50,100,150 и зареждаш портофела от там плащаш. Полезни са и за тези дето им вземат такса при връщане на сума в сметката. Не съм ги ползвал. Някой дето работи с тях да разкаже по-подробно. Ето нещо на руски по  темата https://moneyfromnothing.ru/blog/20160708-aliexpress-pocket/

Последна редакция: пн, 04 мар 2019, 07:36 от netman71

# 591
  • София
  • Мнения: 4 051
Скрит текст:
Проблема е в банката / картата . Виждате ли какво пише в оранжевото "Платете сега"  и пред него "очаква плащане" . Значи не е платено . Имате проблем с банката / картата . Вие казахте им ли , че пише , че не приема международни плащания ? Може би картата ви е само за плащане в България . Пак говорете с банката и ако трябва им покажете предния скриншот . Това е от мен , успех .
Да, вчера ходих до техен дежурен офис. Дамата каза, че картата е подходяща за международни плащания и ме посъветва да се обадя на телефона посочен на гърба и, защото в банката нямали нищо общо с картовите "проблеми", тоест каза, че не може да ми съдейства от банковия клон. Прибрах се, опитах отново да направя плащане и като не стана се обадих на телефона. От там уж провериха и казаха, че няма причина да не става плащането. С две думи, дамата вдигна рамене. Добави, че не вижда да е извършена транзакция. Това го установих и сама, дори и тази сутрин няма плащане - проверих в Булбанк мобайл.

Скрит текст:
Поръчките не са платени. Аз също използвам карта на Уникредит и нямам проблем. Да не би картата да е нова? Правили ли сте досега плащания с нея някъде?
Това, което ме озадачава е, че сте си направили настройка в рубли. Обикновено при преминаване през много валути, крайната цена се покачва. Може да не са скъпи артикулите, но защо да плащате по нещо отгоре?
Хм, това за валутите е нова информация за мен. Все още прохождам в сайта и въобще в пазаруването от чужди сайтове и плащания с карта. Embarassed Вчера си направих регистрацията и първите опити.
Сега ще потърся къде са тези настройки. Много благодаря!
Hug

Скрит текст:
Относно проблемите на mimeime:
- Плащаш на веднъж всичко дето е до 30 лева от всеки търговец, там където имаш стоки (или поръчката от търговец общо) над 30 лева - отделно плащане. Това за да нямаш проблеми после с митничарите. (дълго е за описване има отделна тема за митниците).
 - Някой банки имат лимит за брой транзакции за 24 часа. Случвало се е да се оплаче някой на 11 плащане става блокаж и след 24 часа пуска да се плати пак. Това за тези дето плащат всяка стока по отделно. Явно имат късмет с банката, но да се знае, че не всички банки са с безлимитни транзакции.
- настрой валутите в компютъра/телефона в долар или евро. Лично аз праткикувам от евровата сметка плащам в евро от левовата в долари. Левовата е в ДСК виртуална карта и когато плащам занулявам. След няколко дена като мине плащането ми се появяват някакви стотинки (около стотинка на всеки 10 лева платени) и тях го довнасям. Всичкото оскъпяване в ДСК е през курса на долара и отделни такси няма. В някой банки има такса при връщане на сума при спечелен диспут или отказана поръчка. Евровата не е в БГ и там няма превалутиране и не излизат такива проблеми.
 - защо не е минало плащането да кажат в банката. Уникредит нямат виртуални карти, но сега са измислили нещо https://www.unicreditbulbank.bg/bg/individualni-klienti/bankovi- … aniya-v-internet/ не съм работил и не знам до колко е полезно.

За всички дето пазаруват с карти където държат повече пари али са предвидили нещо наречено кошелёк - купуват се подаръчни талони и се пълни. Купуваш за определена сума 10,20,50,100,150 и зареждаш портофела от там плащаш. Полезни са и за тези дето им вземат такса при връщане на сума в сметката. Не съм ги ползвал. Някой дето работи с тях да разкаже по-подробно. Ето нещо на руски по  темата https://moneyfromnothing.ru/blog/20160708-aliexpress-pocket/
За митата четох и вече имам най-обща информация. Засега съм поръчала евтини боклучЕта.
Първо опитах да платя всичко накуп, после пробвах и по отделно, но все не става. Общата сума излиза около 17 лв  Laughing
Утре ще се обадя на моята банкерка при която си правих сметката/картата, да видя тя може ли да ми съдейства с нещо. Ще я попитам и за виртуална карта или алтернативата и в Булбанк.
Да не би да е заради почивните дни
newsm78

Това е картата:
Скрит текст:
Сега не мога да намеря къде са "често задавани въпроси" в сайта на АЕ, но там мернах нещо от рода на "Поради многото поръчки и обработването им е възможно забавяне, аба-бала, проверете след няколко часа." Е, проверих днес, но положението е същото.
Уффф... `що сефтето да е лесно, като може да ме поизмъчи.
  Joy

# 592
  • София
  • Мнения: 3 181
Пак питам, плащала ли си нещо с тази карта изобщо, откак е издадена? За някой карти е необходимо да се "активират" преди първото плащане в интернет. Достатъчно е да смениш ПИН код или да провериш наличност на банкомат.

# 593
  • Мнения: 2 408

Да не би да е заради почивните дни

 "Поради многото поръчки и обработването им е възможно забавяне, аба-бала, проверете след няколко часа." Е, проверих днес, но положението е същото.
Нито е за почивните дни нито е заради многото поръчки.  Опитахте ли да купите подаръчен валчер за 20 долара дали итам ще откаже. Данните за картата вкарахте правилно нали? Име Фамилия на картодържателя само с големи букви на латиница, номер на картата, срок и 3 цифрения код отзад. Относно картата да затвърдим - мстър кард е не е маестро, минава плащане през пейпал, минава на други сайтове, но не минава в али. Системите на банката щом не виждат транзакция значи али я отхвърля още на етап проверка на картата. Това ставаше на някой маестро дето не са за онлайн плащане а само за банкомат, но щом служителката е потвърдила става мистерия.
При мен имаше проблеми -  бяха се запънали в ДСК, но по друга причина - някакъв 3D код искаха да въвеждат и ми обяснаваха как досието ми ще го проучвали една седмица в София. Е теглих им една виртуална и се сдобих със сметка в чужда банка в Евро. Това като пример, че често прикриват вътрешни неуредици с алабализми. Тормозете банката.

Последна редакция: пн, 04 мар 2019, 12:15 от netman71

# 594
  • София
  • Мнения: 4 051
vanian, да картата е активна от почти година. Теглила съм пари от банкомат и съм плащала сметки на ПОС терминали многократно, но никога не съм я ползвала за плащания към сайтове, още повече към чуждестранни.
Сега се ядосвам, че госпожата в банката вчера, не си направи труда да ми съдейства действително. Да не се повтарям, но единственото което направи е да я погледне, след което каза, че става за такива плащания и препоръча да се обърна към картовия отдел на посочения телефон. Те също казаха, че картата е ОК и да опитам по-късно. Да, ама това "по-късно", колко време да е?!

netman71, още утре отново ще се свържа с банката. Peace

# 595
  • Мнения: 64
При мен се е случвало нещо такова. Тогава разделих поръчката на няколко по- малки и всичко мина на няколко пъти.  Пробвайте, може да се получи.

# 596
  • София
  • Мнения: 4 051
Пробвах вече, но не става.

# 597
  • Мнения: 2 408
vanian, Да не се повтарям, но единственото което направи е да я погледне, след което каза, че става за такива плащания и препоръча да се обърна към картовия отдел на посочения телефон. Те също казаха, че картата е ОК и да опитам по-късно. Да, ама това "по-късно", колко време да е?!

netman71, още утре отново ще се свържа с банката. Peace
Аааа ясно. Правилно ви е казала служителката тя не е компететна за картите. Щом не е правено плащане онлайн там е разковничето и затова картовия отдел трябва да се помъчат малко. нещо е блокирано и затова не минават онлайн плащанията. Няма да мине нието едно плащане онлайн докато не оправят нещата. Нито подаръчен валчер щекупите, нито пейпал нито друг сайт. Така и така сте се захванали проучете и това с виртуалния пин. Ще ми се да направят и при вас нещо от типа уникален код пращан през SMS при всяко плащане та да сте спокойни против кражби.

# 598
  • Люлин
  • Мнения: 378
mimeime  ти да не се опитваш няколко поръчки да ги платиш наведнъж?  Обясни така ли е. Ако тези поръчки са от различни магазини, няма как да стане. Че има нещо объркано, така е. Но не съм сигурен и в твоите действия по отношение на първоначалната регистрация като новобранец. Отиди лично в банката при инспектор, а не на гише и виж какво е положението.

# 599
  • София
  • Мнения: 4 051
mimeime  ти да не се опитваш няколко поръчки да ги платиш наведнъж?  Обясни така ли е. Ако тези поръчки са от различни магазини, няма как да стане. Че има нещо объркано, така е. Но не съм сигурен и в твоите действия по отношение на първоначалната регистрация като новобранец. Отиди лично в банката при инспектор, а не на гише и виж какво е положението.
Да, поръчките са общо четири. Вчера първият път пробвах да ги платя общо. Като се показа съобщението, на което съм дала скрийншот горе, отидох до банката. Като се върнах направих втори опит да ги платя накуп, след което се обадих на колцентъра. Вечерта пробвах да ги платя поотделно, но още на първата се появи същото съобщение. Другите не съм и пробвала, защото прочетох, че е възможно забавяне и се притесних да не ги дублирам, при това многократно Crazy
Утре отивам в банката  Peace

Относно регистрацията... напълно е възможно и да съм сбъркала някъде или да съм пропуснала нещо. Изненадах се, че данните които ми поиска сайта, се наложи да ги попълня не в началото, а при самата поръчка. Под данни имам предвид - имена, телефон, адрес и накрая картовите.
Даже не подозирах, че трябва да си настроя и валутата. Това го разбрах благодарение на вас Hug

Общи условия

Активация на акаунт