Изпитани сайтове за парфюми - 13

  • 65 760
  • 724
  •   1
Отговори
# 510
  • София
  • Мнения: 1 930
bialata3, и аз имам подобен случай. Писах за това по-рано. Пуснах рекламация, изтегли се. Но помня, че и аз не можах и я  намерих не в рекламации, а на друго място. Ще потърся или ще ти пратя моята.

Благодаря предварително!
Чакам да ми изпратиш линк или твоята рекламация. Може и на ЛС Simple Smile

# 511
  • Мнения: 660
bialata3 - Всичко за пазаруването - общи условия, XI точка рекламации. Там май теглих Simple Smile.

# 512
  • Мнения: 37 263
да питам пак - годината на създаване за теб е една и съща с годината на производство или допускаш вероятността да различни? и ние как да ти отговорим дали е добре съхраняван един парфюм от онлайн магазин и то парфюм, чиято година на производство е тайна за всички?

пп риск винаги има да не е съхраняван добре и парфюм купен от реален магазин в мола
освен това не парфимо съхранява парфюма, а доставчика му - онлайн магазините снабдяват от повече от един доставчик, т. е. отговор, който да ти гарантира сигурност, няма как да получиш

# 513
  • Мнения: 76 025
Аз пак ви обръщам внимание на разликата между рекламация и право на отказ.
При рекламация не е сигурно че ще ви върнат парите. Безплатно е обаче връщането на стоката до търговеца.
При правото на отказ е сигурно че ще ви върнат парите плюс доставката, която сте заплатили. Но вие плащате за куриер за самото връщане.
Та преценете си кое ви устройства.

За други сайтове четох, че възстановяват парите. За този нямам спомен как процедират....

# 514
  • Мнения: 14 950
Един път съм правила рекламация на парфимо -писах им мейл с проблема, отговориха ми да направя снимки, пратих им, писаха ми, че ми уважават рекламацията и ми пратиха пак продукта. Не съм теглила форма за рекламация.

За парфюми, които познавате добре ли пишете? Както и има парфюми, които в зависимост от сезона се развиват по различен начин, а понякога направо и непоносими през даден сезон.

Но отворен и пръскан парфюм съм любопитна какво ще отговорят. Харесването на аромата е субективно нещо.

# 515
  • Мнения: 660
Но правото на отказ не е ли за неразпечатана стока? Няма как да знам, че парфюма е развален, ако не го пръсна.

# 516
  • Мнения: 76 025
Аз в Нотино съм правила рекламация - бяха ми пратили друг артикул, вместо поръчания. Не парфюм. Също искаха снимки - направих и им пратих. Предложиха ми вариант да ми дадат ваучер за малка сума, като компенсанция, тъй като реших да запазя пратения ми продукт...преди това ме питаха аз какво искам да направят...

За правото на отказ и разпечатването нямам личен опит. Навсякъде го пишат да не е разопакован продукта, но нямам идея на практика как е. Не пречи да се опита все пак...
За Елинор се сещам че имаше коментари как масово връщат парфюми, но нямам спомен в какъв вид-ако искаш, върни се да потърсиш какво са писали по черния петък - тогава го четох.


Ето от сайта им
Когато получената от потребител стока не съответства на характеристиките, посочени в страницата на онлайн магазина, разходите по връщането на стоката са за сметка на www.parfimo.bg. В този случай клиентът задължително трябва да изпрати стоката обратно към нас, чрез куриерска фирма Спиди, като посочи получател фирма Блу Септагон ООД, по договор.

Върнати към нас пратки с наложен платеж или начислена такса доставка няма да бъдат приемани!

"PARFIMO.BG" възстановява в пълен размер заплатената от потребителя стойност на върнатата стока не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ по чл. 55 от ЗЗП.

# 517
  • Мнения: 660
Тази миризма няма как да я сбъркаш и да не познаваш парфюма Wink

# 518
  • София
  • Мнения: 1 930
Тази миризма няма как да я сбъркаш и да не познаваш парфюма Wink

Точно! Тя е и една и съща за всички Simple Smile
Първа поръчка от парфимо - 100% разочарование, не искам нищо в замяна . Да се разочаровам пак ли?
Да ми върнат парите!
Единствено съм доволна, че за подаръци поръчах на Черния петък от гет.бг, че ако вчера бях получила и подаръците от парфимо ни ми се мисли какво щях да правя.

# 519
  • Мнения: 14 950
Напоследък на много хора в темата им мирише на чубрица.

# 520
  • Мнения: 513
А има ли вариант ако кажеш, че ти мирише парфюмът на чубрица, какъвто е случаят с нашата съфорумка, те да ти кажат "При нас не виждаме проблем, ние не го усещаме така" и пак среден пръст да ти покажат, защото това би било доста умело извинение от тяхна страна..

# 521
  • Мнения: 37 263
едва ли са чак толкова нелюбезни, че да показват средни пръсти, но да - напълно е възможно да не приемат рекламацията
за това измислете нещо друго неприятно, на което да ви мирише, стига с тази чубрица

А има ли вариант ако кажеш, че ти мирише парфюмът на чубрица, какъвто е случаят с нашата съфорумка, те да ти кажат "При нас не виждаме проблем, ние не го усещаме така" и пак среден пръст да ти покажат, защото това би било доста умело извинение от тяхна страна..

# 522
  • Мнения: 660
В рекламацията писах, че мирише на развалено. За чубрица не съм споменавала Grinning.

# 523
  • Мнения: 24 348
Винаги има риск при онлайн пазаруване, дори от изпитани търговци. Това би трябвало да е ясно за повечето купувачи.
На мен ми е интересно на потребителката с мострите и парфюма, да сподели ако прецени, кои са и как така, ако са на различни парфюми, всичките са развалени. Това е голяма и сериозна енигма. Всичките едновременно да се развалят? Трябва куриера да ги е варил или нагрявал при доставката, за да се развалят едновременно всички различни мостри + парфюм.
Ето част от мои мостри различен типаж от Парфимо – по 1,5 мл и 2 мл. Издънки нямам, даже е описано на етикетчетата състав и имат баркод.
Скрит текст:
Имам много от Нотино, те са по 1 мл и 5 мл и оттам не съм имала издънки досега. Бутилчетата от 1 мл са много неудобни за отваряне и на мен ми се е чупило в ръцете 1.
Скрит текст:
Мострите, които са отливки, че и другите, не виждам как и защо се очаква да са херметически затворени.

# 524
  • Мнения: 660
Винаги има риск при онлайн пазаруване, дори от изпитани търговци. Това би трябвало да е ясно за повечето купувачи.
Така е. Както и в една парфюмерия няма гаранция, че запечатания парфюм, който взимаме от щанда е ок. За такива случаи има рекламации. Това е правото на купувача и задължение на продавача да предостави стока, за която сме платили. Аз за първи път поръчвах парфюми онлайн. Все нямах доверие. Но съм страшно доволна от парфимо, въпреки разваления парфюм Simple Smile. На 7 един се случи. Другите са перфектни. Едва ли са знаели, че пращат такова нещо. Не ги виня. Само се надявам да получа това, за коети платих.

Последна редакция: сб, 22 дек 2018, 17:30 от effe

Общи условия

Активация на акаунт