Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Виваком-измамници!

  • 3 961
  • 23
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 14 687
Гликоза, и на мен ми се е случвало след като си взех нов телефон. Видях обаче още първите дни в текущата сметка, че имам начислена сума при положение, че текущата ми сметка обикновено е 0 лева (побирам се в безплатните минути и плащам само такса) и ползвах уай-фай, телефонът си ползвал за актуализациите мобилен нет. Трябвало да се спре от настройките ползването на мобилен нет или от тяхна страна операторът на тел. 123 да го спре. Накарах направо оператора и след това не е начислявало нищо.

# 16
  • Мнения: 706
Същата работа и при мен, само че аз бях на ваучер, и операторите казаха че единственото решение е да премина на сметка и проблемът ще спре. Преминах на сметка и наистина проблемът спря, вече много много рядко се случва да се включи сам

# 17
  • Мнения: 455
Изискайте ДЕТАЙЛИЗИРАНА СПРАВКА, а не просто фактура. Така ще разберете повече!

# 18
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 036
Изискайте ДЕТАЙЛИЗИРАНА СПРАВКА, а не просто фактура. Така ще разберете повече!
В офисите им ли да ги искам? Трябваше да ми пращат фактура по пощата, нищо не са ми пратили до сега. За всичко трябва да ходиш, да напомняш, казват ти - да, няма проблем, после установяваш, че нищо не се случва. Уникални гадове.

# 19
  • Мнения: 455
Има разлика межу ФАКТУРА и ДЕТАЙЛИЗИРАНА СПРАВКА.
Едното няма как да ти го пратят по пощата в никакъв случай.Изисква се само срещу лична карта и присъствие на човека на когото са услугите.
В фактурата има 5 графи на кръст в които пише примерно:
Изговорени минути към Международна Група 2 - 2 минути - 8 лева
Използвани мегабайти и т.н.
А детайлизираната справка е точно в кой ден, в кой час, на кой номер си се обаждал, колко време си говорил, какъв е номера, таксуван ли си и прочие. Затова не се праща такова нещо по пощата (има твърде много лична информация и не бива да се остава ей тъй в пощите без надзор, защото може съсед да се възползва от това и да разгледа аджеба на кой си се обаждал и т.н)
А и смятам, че ако беше възможно това, щяха да зачестят разводите в България хаха. Това в кръга на шегата разбира се. (Всяка шега си има своята доза истина)

# 20
  • Мнения: 792
Подадох заявление за прекратяване на договора ми с Виваком на 12.07.19 г. с 30-дневно предизвестие.
На 08.09.19 съм получила фактура за използваните услуги от 08.08 - 08.09 в размер на 0 лева и за предплащане на услугите от 08.09 - 08.10.
Говорих с оператор. Заявиха, че в системата им няма входирано заявление за прекратяване на договора ми с тях. Те го считат за действащ договор (въпреки, че следва да е недействащ считано от дата 12.08.19 г.)
Ако имам копие да отида в магазин и да им го покажа, за да подадат заявление със задна дата.
Заявлението ми е подписано от г-жа Милена Попова в Мол София.
Пазете си документите при прекратяване на договорите с операторите. Изисквайте документ, удостоверяващ прекратяването на договора, подписан от двете страни, защото очевидно е тактика умишлено да се унищожават документи, за да бъдат забавяни клиентите им и евентуално да не прекратят договорите си.
По телефона заявиха, че съм лъжкиня и че няма подписано предизвестие.
Изпратих им документа сканиран. Нещастници.

# 21
  • Мнения: 18 842
Скрит текст:
Подадох заявление за прекратяване на договора ми с Виваком на 12.07.19 г. с 30-дневно предизвестие.
На 08.09.19 съм получила фактура за използваните услуги от 08.08 - 08.09 в размер на 0 лева и за предплащане на услугите от 08.09 - 08.10.
Говорих с оператор. Заявиха, че в системата им няма входирано заявление за прекратяване на договора ми с тях. Те го считат за действащ договор (въпреки, че следва да е недействащ считано от дата 12.08.19 г.)
Ако имам копие да отида в магазин и да им го покажа, за да подадат заявление със задна дата.
Заявлението ми е подписано от г-жа Милена Попова в Мол София.
Пазете си документите при прекратяване на договорите с операторите. Изисквайте документ, удостоверяващ прекратяването на договора, подписан от двете страни, защото очевидно е тактика умишлено да се унищожават документи, за да бъдат забавяни клиентите им и евентуално да не прекратят договорите си.
По телефона заявиха, че съм лъжкиня и че няма подписано предизвестие.
Изпратих им документа сканиран. Нещастници.

Сега можеш и да ги осъдиш за "лъжкиня-та". Оливат се понякога, май в повечето случаи.

# 22
  • Мнения: 455
Просто служителката не е успяла да прикачи към профила ви документа. Дали е станало грешка или е било нарочно - само тя си знае. Операторите в този случай нямат вина, че при тях няма файл със молбата ви.

# 23
  • Мнения: 1
Виваком си играят с интернета. Пускат си го нормално само за няколко часа след като си звънял в централата с оплакване. През другото време все нещо не е наред или стационарният им интернет е с ниска скорост, почти никаква. Интернета им не може да поддържа две устройства да работят паралелно! Всичко е с цел вземане на пари. Служителите които ходят по адреси не си правят труда да влязат в дома на клиента, за да проверят дали проблема не е от рутера. А в същото време татифиъе им растат!

Общи условия

Активация на акаунт