Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 17 фев. 2019, 01:02 ч.

Виваком - приемници ! Измамници !

  • 1 728
  • 19
  •   1
Отговори
  • Мнения: 8
Здравейте !
Има ли някой от вас, който да е ползвал телевизия на Виваком и след прекратяването на договора да не си е върнал приемниците ?
Ако има някой , би ли ми казал има ли е някакви начисления.
Защото на мен ми се случи и от 48.52лв. за миналият месец , сега сметката ми е 647.23лв. ..... Rage

# 1
  • Мнения: 1 120
Е,как 647...какво обясняват?Ще следя темата,защото ми предстои да приключа договора си с тях,а един от двата приемника липсва.Мислех ,че ще ме накарат да го платя.Искайте обяснение и подайте жалба в Комисията за защита на потребителите.Мошеници!

# 2
  • Ако ви трябвам, да знаете, че съм на същото място, където бях и когато не ви трябвах.....
  • Мнения: 8 972
Приемниците се връщат.Всичко си е описано в договорите.Четете!!!

# 3
  • Мнения: 32
Разбира се, че се връщат приемниците. Иначе бихте могли да го използвате в друго жилище без да плащате за допълнителен приемник. Цените на приемниците са много високи, не заради самите устройства, ами заради това, че са конфигурирани за тяхната мрежа.

# 4
  • Мнения: 1 048
А вие защо не сте изпълнила вашата част от договора?
Аз съм се разделяла с Булсатком и те също искаха да си върна приемниците, и то в определен от тях ден. Направих го. Не е болка за умиране.

# 5
  • Мнения: 8 496
Съвсем нормално, то си го пише в договора, а и техниците обясняват при монтажа. Ако върнеш не плащаш, ако те домързи ти ги начисляват. Каква измама има тук?  newsm78
И аз имах проблем с една такава сметка, защото някоя патка не погледнала протокола за връщането и не го осчетоводила, но ходих да се разправям, показах си моето копие от протокола и ми сторнираха сумата.
Иначе не са идеални, имат си проблеми в документацията и воденето на договора, но се опитват да ги оправят, но по конкретния казус няма никаква измама.

# 6
  • Мнения: 598
O, защо да са измамници? Прави са си. Никой не ти подарява приемници, отдават ги за ползване. Като се прекрати договорът - трябва да върнеш всичко, по опис. Предполагам, че ако отидете и ги върнете сега, няма да е проблем също. Това го казвам от опит, защото преди години, когато се отказах от Близу, така забравих едната карта - начислиха ми я в сметката, обадих се, обясниха ми и на следващия ден я върнах и ми я извадиха от сметката.

Последна редакция: нд, 17 фев 2019, 10:52 от FlameV

# 7
  • София
  • Мнения: 6 915
Е,как 647...какво обясняват?Ще следя темата,защото ми предстои да приключа договора си с тях,а един от двата приемника липсва.Мислех ,че ще ме накарат да го платя.Искайте обяснение и подайте жалба в Комисията за защита на потребителите.Мошеници!
Какви обясненя да иска - има си договор - да си го прочете. В КЗП от какво ще се жалва - от това, че не си изпълнява тя договора ли? Crazy Приемниците за са времнно ползване, в противен случай се заплащат, не са подарък.
Joana93 Не виждам на кое се чудиш. Какво се е случило с приемника и защо не си го върнала?

# 8
  • Мнения: 865
Некоректно ти е заглавието. Защо измамници, щом не си си върнала приемника? Някога като бях на "Близу", също се плаща приемника, ако не се върне. Прави се Протокол за деинсталация, с подпис, че връщаш приемника.

# 9
  • Варна
  • Мнения: 14 428
И аз изпаднах в недоумение от тая тема. Не връщаш приемника - плащаш си го. Нищо некоректно няма. Естествено, че ще искат да си го платиш, що за безумно оплакване?

# 10
  • Мнения: 8
Не съм ги оставила нарочно, на мен тези правилници не ми трябват!
Исках да разбера дали има вариант за сторниране на тази сума.
Некачествени са им услугите!!!
Първо: на телефоните покритието е на 40-50% в населеното място, не навсякъде има покритите.
Второ: когато вали дъжд или сняг или духа силен вятър и изпише на екрана, че търси сигнал и не сме гледали телевизия .....
Не съм видяла да съм имала отстъпка в месечната такса, заради некачествените им услуги ....
Благодаря Ви !
Приятел и слънчев ден !

# 11
  • София
  • Мнения: 6 915
Не съм ги оставила нарочно, на мен тези правилници не ми трябват!
Исках да разбера дали има вариант за сторниране на тази сума.
Некачествени са им услугите!!!
Първо: на телефоните покритието е на 40-50% в населеното място, не навсякъде има покритите.
Второ: когато вали дъжд или сняг или духа силен вятър и изпише на екрана, че търси сигнал и не сме гледали телевизия .....
Не съм видяла да съм имала отстъпка в месечната такса, заради некачествените им услуги ....
Благодаря Ви !
Приятел и слънчев ден !
Е като не си си ги оставила нарочно защо ги задържа? Никой тук не спори колко са им добри услугите. Темата ти беше защо си искали патите за невърнатите приемници.

# 12
  • Мнения: 598
Е, върни ги тогава. Звънни на кол центъра и говори с тях. Не мисля, че би било проблем, ако върнете приемниците, да сторнират сумата.
Относно времето  - то спада към "форсмажорни обстоятелства", за което не дължат отстъпки. Не се навивай така агресивно.

# 13
  • Мнения: 1 048
А, то другите пък като завръщат едни пари!

# 14
  • Мнения: 1 908
На мен така преди години бяха ми начислили 250 лв към сметката при изтичане на договора, отидох, обясниха ми, върнах всичко и ми приспаднаха сумата. До ден днешен всичко ми е на Виваком - телевизия, телефони, интернет. Доволна съм от тях, не са идеални, но другите на които бях преди това, бяха мнооого зле. Върни всичко и проблемът ще се реши.

Общи условия

Активация на акаунт