Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 3 ян. 2019, 17:33 ч.

Виваком-измамници!

  • 2 736
  • 16
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 12 511
Гликоза, и на мен ми се е случвало след като си взех нов телефон. Видях обаче още първите дни в текущата сметка, че имам начислена сума при положение, че текущата ми сметка обикновено е 0 лева (побирам се в безплатните минути и плащам само такса) и ползвах уай-фай, телефонът си ползвал за актуализациите мобилен нет. Трябвало да се спре от настройките ползването на мобилен нет или от тяхна страна операторът на тел. 123 да го спре. Накарах направо оператора и след това не е начислявало нищо.

# 16
  • Мнения: 637
Същата работа и при мен, само че аз бях на ваучер, и операторите казаха че единственото решение е да премина на сметка и проблемът ще спре. Преминах на сметка и наистина проблемът спря, вече много много рядко се случва да се включи сам

Общи условия

Активация на акаунт