Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Ескапел

  • 10 395
  • 230
  •   1
Отговори
  • Мнения: 29
Здравейте ,
Имам нужда от съвет , дали може да се пие Ескапел по време на цикъл ? Днес ми е 5 ден и стана гаф с презерватива ..
Ще обърка ли много цикъла ми и изобщо дали е редно да се пие ?

# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 4 534
На 5-ти ден от цикъла е изключително съмнително да си в овулация. Според мен няма смисъл да пиеш.

# 2
  • Мнения: X
Споделям мнението на Козирогче, но за свое успокоение можеш да направиш консултация по тел. с гинеколога си. Не смятам, че за това е нужно да записваш час и да ходиш до кабинет.

# 3
  • Мнения: X
По време на цикъл няма да забременееш, спокойно. Не е абсолютно невъзможно, но и да се консултираш с гинеколог същото ще ти каже, според мен. Колко дни ти е цикъла? Ако е около 21 дни, не е невъзможно, но ако е 28 и т. н.
на горе... спокойно, дишайте и двамата!

# 4
  • Мнения: 29
Здравейте на 4-5 ден от менструацията ми ( попринцип ми е 6-7дни) правих секс и презерватива се скъса Simple Smile След около 24 часа пих Ескапел. След половия акт цикъла ми намаля до почти липсващ ( ден 5 и 6) , днес обаче ден 7 имам тъмно кафяво течение , не е обилно , но го има ?
Дали някой би могъл да ми даде съвет дали е нормално , защото генеколога ми не си вдига телефона ( днес му е почивен ден ) ...
Дали е страничен ефект , защото имам и леко придърпване ниско долу и лека болка в кръста ?
Благодаря предварително !

# 5
  • Мнения: X
Е как може да пиеш Ескапеле по време на цикъл???Ох..
И без Ескапел да си пила, пак е нормално да имаш тъмно зацапване към края и началото на менструалното кървене, айде.Но защо се тъпчеш излишно с подобни хапчета, незнам.

# 6
  • Мнения: 1 892
Генекологът ще започне да не се обажда и в работен ден.

# 7
  • Мнения: 29
Е прокървяването от 25 до днес ( в момента вече е почти незабележимо, само по тоалетната хартия) . Проблема е , че ми се появиха болки ниско в корема ( десен яйчник, матка) и в кръста .
Попринцип днес или утре трябва да ми е овулацията , но не съм сигурна , че след Ескапел изпбщо би следвало да има такава ...
Или е страничен ефект или вече и аз не знам , ще трябва да говоря с генеколога май .

# 8
  • София
  • Мнения: 3 189
По принцип е изключително трудно в пети ден от месечния цикъл да стане гаф, но "категорично няма как да стане" е невероятно подвеждащо и, най-лошото, съвет, който може да навреди много на чужд гръб. Още повече, че Ескапел се пие до 72 часа, тоест минало и заминало вече.
Да, хапчето е хормонално, силно, но не е смъртоносно. Познавам мацки (две на брой), правили аборт, защото са заченали по време на цикъл и тотално са отписали вероятността да забременеят и не са взели мерки. По-добре малко объркани хормони, отколкото аборт...

# 9
  • Гр. София
  • Мнения: 40
(Копвам си поста от друга тема, тъй като там ми отговори само един потребител 🤔😕)
Здравейте,
Нека разкажа какво се случи, а от вас ще се радвам да чуя мнения Simple Smile
Според My calendar овулацията ми е била на 13.04, но аз мисля, че я усетих на 12.04, късно вечерта (няколко пъти усетих болки в десния яйчник).




На 13.04 по обяд правихме секс с приятеля ми и той свърши в мен. После поговорихме.. Обсъдихме нещата и решихме, че сега не е моментът за бебе... (Макар на мен да ми се иска). Пих Escapelle на 14.04 вечерта, около 31 часа след секса. Според сайта на Escapelle: "Ефикасността на Ескапел зависи от това, колко часа са изминали след половия акт:
В рамките на 24 часа – 95%
Между 25-48 часа – 85%
Между 49-72 часа – 58%"

Такаа.. Друг фактор е, че ползвахме лубрикант на Durex Play (с алое и балансирано Ph, ако това има значение).
Та, чудя се дали той е възпрепятствал/забавил/затруднил движението на сперматозоидите... Защото иначе /по мои кой-знае-колко-точни предположения би трябвало яйцеклетката да се е "срещнала" с плувците доста часове преди приема на хапчето...
Освен това, в предишни теми чета, че освен че спира отделянето на яйцеклетка от яйчниците и възпрепятства оплождането от спермата на вече отделени яйцеклетки, Escapelle също пречел на имплантирането на оплодена яйцеклетка. Това последното обаче не е упоменато в официалната листовка на хапчето, нито на сайта му...

(ох, много дълъг пост стана... Извинявайте 😕)

Не очаквам някой да може да ми каже "Виж с'я, мацко, 'начи шансът да си забременяла е 81,3945(3)" (😂), ама някак се надявам да чуя вашите мнения накъде клонят.

С други думи - ако вие сте в абсолютно същата ситуация, бихте ли се притеснявали?

(Благодаря, че дочетохте до края ☀)

# 10
  • София
  • Мнения: 3 189
"Ескапел" предотвратява уволацията, ако е приет преди такава, и понеже е много силен коктейл от хормони, обикновено след настъпила уволация пречи на оплождането и на имплантирането на яйцеклетката. Моят съвет е да не се притесняваш излишно (знам, че е лесно на думи), защото от притеснение също може да се получи закъснение.
Лично мнение - ползвала съм "Ескапел" напълно надеждно и не познавам жена, забременяла след употребата му.

# 11
  • Гр. София
  • Мнения: 40
"Ескапел" предотвратява уволацията, ако е приет преди такава, и понеже е много силен коктейл от хормони, обикновено след настъпила уволация пречи на оплождането и на имплантирането на яйцеклетката. Моят съвет е да не се притесняваш излишно (знам, че е лесно на думи), защото от притеснение също може да се получи закъснение.
Лично мнение - ползвала съм "Ескапел" напълно надеждно и не познавам жена, забременяла след употребата му.

Благодаря за отговора Simple Smile
Мисля, че овулацията ми е била на предната вечер преди акта, а хапчето беше чак 31 часа след акта. Та затова си мисля, че може и да не е "свършило работа".
Остава чакане и ще стане ясно (по принцип трябва да ми дойде на 27-ми, така че ще имам още няколко дни чудене..) 🤔🙃

П.С.: В листовката не пише, че пречи на имплантацията, а само че спира отделянето на яйцеклетка от яйчниците и възпрепятства оплождането от спермата на вече отделени яйцеклетки 🤔

# 12
  • Мнения: 1
Здравейте, 3 дни след приема на хапчето Ескапел се появи кървене с типичните менструални болки и продължи около 4 дни. Въпросът ми е: след като се е появило това кървене, това означава ли, че хапчето е подействало?

# 13
  • Мнения: 225
Здравейте. Правихме секс с приятеля си, без презерватив, като той се изпусна в мен. Това се случи един ден след като ми спря менструацията. Да прибягвам ли към хапче за спешна контрацептива. Всяко разяснение ще ми бъде полезно. Благодаря

# 14
  • София
  • Мнения: 5 955
Теоретично не. На практика - почти невъзможно да забременееш. Но ключовото е почти... Стават всякакви природни грешки.

Общи условия

Активация на акаунт