Пубертетът при момчетата - Тема № 4

  • 42 212
  • 765
  •   1
Отговори
# 345
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Абе неща скандинавски модел, да върнат нашата система. Образованието ни беше качествено и признато, а сега? Масово  се допускат елементарни правописни грешки, по групите за майки се задават безумни въпроси, които даже не би ти дошло на акъла да зададеш, не мислят. Ами светнете се, че нещо не върви и го променете. Само безумия им идват на акъла Rolling Eyes

# 346
  • Мнения: 5 261
нашия по история е супер. по латински е нр. 1 , по английски в същност също ... само където пропуснал тирето между думите и не знам какви други глупости ... предната вечер ги знаеше.
по математика преписва условието и преписва вместо плюс минус . Ами как да я реши вярно. не като да не знае как. ама не е тази задачата .
и подобни. сега е бесен на мен. сега с баща му се чудим какво става. отделно целия клас са на нож с даскала по физика и сега ще имаме екстра среща с него . ама всички. и историята с уотсап и прекаляването.
Сега пишем реферати за как да ползваме уотсап правилно, за да няма сайбермобинг. Целия клас това.
Двама класни имат и двамата са мобилизирани и се правят иъвунрени час на класния и се преговярят превенционни неща .

# 347
  • Пловдив
  • Мнения: 44 149
Съгласна съм...
Промяна трябва и действия.

# 348
  • Мнения: 18 934
Лошото е, че всеки нов образователен министър добавя нови неща в образователната система и се получава едно натрупване, натрупване до безкрай. Но нищо не се маха. Правят се уж някакви промени, но реално системата става все по-сложна и тежка, както за децата, така и за нас. Цялото внимание е насочено към интеграцията на ромите и повишаване на учителските заплати /за което имат моите поздравления/, но учебниците никой не пипа да ги прочете и да види в какво безумие са се превърнали с времето. От провеждането на учебните часове също никой не се интересува. Контрол над директорите не виждам да има - всеки си ръководи, както му е кеф. От МОН гледат само НВО-то и до там. Щом в едно училище резултатите са високи, значи е ОК. А реално резултатите са високи, защото децата се скъсват от допълнителни уроци, а родителите от плащане и развозване на същите тези деца. И всичко се свежда до БЕЛ и Математика. Сега май ще вкарват НВО и за десетокласниците, ама там поне няма да им пука кой знае колко на самите деца. А бе зле е образованието ни от където и да се погледне

# 349
  • Мнения: 5 261
Глухарче няма как да се върне нашата система, защото реализацията преди беше една , сега е друга. Едно е целта ти да се реализираш да е като инженер в институт в София, друго е да е някъде из Скандинавия или където и да е ... само да не е в страната. Т.е. едното иска едни качества другото други и ... ами училището не може да се напасне да е хем ин хем аут.

Но не сам ов България е това.
Снощи моя синковец ми излезна с теорията, че тяхното поколение било невротизирано от въпроса какво ще работя когато ми се налага да работя. Т.е. право е детето.
 

# 350
  • Мнения: 367
 Историята при нас е кошмар. Цели епохи за по няколко часа. Непознати имена и години в рамките на десетилетия в един урок. Ад е.
И моят е с двойка. Вече съм спокойна ,че не съм само аз разтревожена.Казала му, че няма идея за какво иде рея и другия срок ще работят за 3. Няма да коментирам въобще.

# 351
  • Мнения: X
И моичкият по Английски 5 и 6, по Български 3,5,2,5 ....Cry

А по математика се чудя какво да правя. На фона на частните уроци едва среден.
Моят съвет е - намеси се и ти. След като е такова положението, значи има сериозни пропуски от предишни години. Сега ще ти кажа от каква позиция го казвам. С математическа гимназия съм, миналата година го пуснах на курс, тази година на уроци, но общо взето без моята намеса си е гола вода. Занимавах се малко с приятеля му, който също ходи на уроци, на курс, и пак е среден. Оказа се, че пропуските от 5ти и 6ти клас са му доста големи /на приятелското дете/. Специално за дроби /5ти клас/, проценти - би могла да помогне всяка средностатистическа майка. Категорично така посъветвах и приятелката ми - помагай, колкото можеш, за образовани жени не е толкова безумно труден материала, колкото си мислят някои.

Освен това, след 7ми клас се надгражда над това, което вече е научено, така че догодина ще стане и по-зле. А за момента все още може да се намесва родител - със среден успех, поне за по-лесните и забравени неща от минали години. Пиша го това, понеже мисля, че беше 7ми клас твоят, Глухарче.

# 352
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Да 7-ми клас е. Няма кога, прибирам се в 18,00ч. от работа и да готвя ли, домашни ли да пиша. Нали това беше идеята на частните учители  Disappointed Relieved

# 353
  • Мнения: X
Оф, за съжаление, като му гледам тетрадката, тя през 1/2ната от времето 'изпява' материала. Остават му за решаване и от нейна страна коригиране на нещата около 40 минути. Хайде, 50 да са.
Ние вкъщи се занимаваме по 2 часа на ден, напоследък, и моят се нуждае от засилване. Всеки ден, по два часа. 14 часа седмично. Може ли да се сравни с 40 мин. на урок.
Другото е, че той трябва да си върши работата и вкъщи, сам. Да се пререшават задачите от учебника, от частния урок. Моят го хванах, че това не го прави. Е как ще стане работата?
Натискай го да пререшава и проверявай дали го е направил.
Аз се заех с уроците му, ММ прави всичко останало, няма как, моят мързел е способен с тройки да се влачи по всичко, ако го оставиш така. ММ се грижи за малката, домакинската работа я вмъкваме в дупките и така ще сме до юни. Като сме бляли 5ти и 6ти клас и тримата.

# 354
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Същият. Все ме успокоява, че не било 2, а аз беснея, че за тройка хвърлям пари на вятъра. Тъй де, поне пари да не харча.

# 355
  • Мнения: 5 261
ако не работим или работим на по половин ден със сигурност ще е по леко и по добре за децата. може и повече да споделят.

# 356
  • Варна
  • Мнения: 10 493
ако не работим или работим на по половин ден със сигурност ще е по леко и по добре за децата. може и повече да споделят.

Е със сигурност, но няма как.

# 357
  • София-Младост
  • Мнения: 24 051
ако не работим или работим на по половин ден със сигурност ще е по леко и по добре за децата. може и повече да споделят.
И да ги дондуркаме до сватбата Simple Smile
Едно дете ще сподели, ако ще и 24 часа да си на работа...просто всеки е различен.
Дъщеря ми например и до сега си ми споделя, докато малкия казва, обаче има моменти когато трябва да му вадя думите с памуче...особено в слечайте, дето трябва да се каже нещо, което  започва "обещай, че няма да ми се караш, ако ти кажа".

# 358
  • Мнения: 2 452
Оценките за този етап са му прилични,но с много натиск и викове от моя страна.Много се ядосвам,че е умен и способен,а от известно време ,много,ама много го мързи и го раздава малко през просото.То лошото е,че винаги започва 2 срок така лежерно,понижава си леко успеха и накрая пада едно наваксване и изпитване.
Аз също често размишлявам над това,дали повечето деца учат с родителите си?Помагам и аз ,но определено ми се иска да е по-отговорен към училищните си задължения.Някак му липсва желание и малко нещата идват ,като пореден досаден ангажимент.

# 359
  • Мнения: X
При нас като не помагам, стига до тройки. Т.е. като не крещя, наказвам, натискам, преразказвам, изпитвам и всичкото там. Като се включа се оправят нещата, ама ... Омръзна ми, 7 години е туй чудо. Моят син има нужда от постоянно ръчкане и тикане. Сигурно ако го бях натискала плътно първите 4-5 класа нямаше да е така, но аз си позволявах почивка и резултатът е видим.

Общи условия

Активация на акаунт