Пазаруване от Amazon - тема №82

  • 77 206
  • 742
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 10 039
Shantal, аз дори не ги исках, директно ми отговориха че ще заплатят(също обувки). Беше с бг пощи, около 23-24 лв.

Elliee, аз предлагам същото. Щом са казали че ще заплатят, няма нужда от още писма..

# 706
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 900
Напротив, аз им писах, че не отговаря на описанието и няма да ги връщам, но ако може да си го оправят. Изобщо не съм мислила да връщам. Те ми писаха, че мога да върна и ми поемат пощенските. От там се започна кореспонденцията. Описала съм си всичко коректно, че ползвам превозвач, че не съм от Германия...поискаха да им напиша и моя БГ адрес и създадоха етикет с домашния ми адрес, но той включваше цялата поръчка. Обясних им, че ще върна само един продукт, а не всичко и да създададат етикета само за него. Те го генерираха, но пак с немския адрес. Пак им писах, казаха че няма проблем. Явно всеки път различен служител отговаря... Защо ми искаха БГ адреса, пък после можело и без него...

# 707
  • Мнения: 8 028
На мен въпреки, че ми писаха, че ще поемат пощенските и бях казала, че стоката е получена от мен с превозвач и съм в БГ ми генерираха на едната пратка предлатен етикет. Е после имах разправии. Когато ми генерират нормален етикет за връщане от БГ проблем3 не съм имала.

Говорим за стоки с дефект или некоректно описани, а не за просто връщане, щото не ни харесали, няма нужда от подмятания, че не било редно....

Бях писала за две якета Рокси дето поръчах в размер ХЛ. Якенцата са екстра. Нося Л и добре, че ХЛ поръчах според таблиците дето сравнявах с други марки. Преди това поръчах Кампер ДЕ42, Л, което е същото като размер с Рокси ХЛ.

# 708
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 900
А това, че етикета е предплатен не означава ли, че аз не плащам нищо на куриера и после ми превеждат сумата на продукта? Или ти ги приспаднаха?

Последна редакция: пн, 01 апр 2019, 16:54 от elliee

# 709
  • Мнения: 8 028
Предплатеният етикет не може да се ползва за безплатно връщане от БГ. Ти си плащаш и после ти връщат парите по карта или баланс в Амазон. Както ги поискаш при пращането на пощенската разписка на мейла на Амазон.

Последна редакция: пн, 01 апр 2019, 17:20 от drago_2008

# 710
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 900
Ами само по този въпрос съм им писала три пъти днес. По какво го разпознавате предплатен ли е или не? Предишните, които бяха с моя БГ адрес изглеждаха различно, като инвойс. Този е с 3 баркода, техният адрес и моят немски. Последно изрично настоях да не е предплатен, уверяват ме, че всичко е ОК. Не мога да им издърпам ушите. После явно ще се разправяме и така...

# 711
  • Мнения: 3 007
Не ,че съм много компетентна но според мен на етикета за връщане който ти генерират е важен техния адрес и баркода.Това изрязваш и лепиш на пакета и отгоре дописваш на ръка твоя адрес. Баркода е този който ги орентира какво има в пакета и какво връщаш.Даже не е нужно и да им пишеш ,можеш и сама да си генерираш етикета. Вътре в пакета пак пускаш копие на генерирания етикет ,та да знаят кой какво и от кой ордер връща.Това е.Колкото повече си пишете по зле.И защо им е да знаят че с превозвач поръчваш?
Пиша имам проблем и трябва да върна точно определен артикул от еди си коя поръчка  ,но в момента се намирам в България.Вие ли ще ми генерирате етикет или аз да си генерирам?Това е!Кратко! Ама колкото може по -кратко и без излишни обстоятелства.

# 712
  • Мнения: 179
Като се обсъжда връщане, някой връщал ли е с рапидо? Цените са по-добри от спиди.
https://www.rapido.bg/mobie-services/mezhdunarodni/rapido-road-delivery

# 713
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 900
Спиди купиха Рапидо, едно и също са.

# 714
  • Мнения: 803
За момче 30 номер, 12 паунда. Ех, един номер по-големи да бяха.
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B079PY2HV5/ref=ox_sc_act_tit … mp;th=1&psc=1

# 715
  • София
  • Мнения: 918
Нещо много се обяснявате за превозвачите на Амазонците. Накрая ше ни резнат тази възможност Confused

# 716
  • София
  • Мнения: 6 115
Аз не виждам смисъл да се обяснявам. Казвам, че съм в БГ, връщането ще е от тук. Обикновенно ми предлагат някаква компенсация или пълно връщане на сумата и до сега така. Един единствен път връщах преди 4г,та нищо не помня много как ставаше.
А и си мисля, че идея си нямат амазон, що е то превозвач, освен ако не им обяснявате,  всеки път подробно как точно сте поръчали.

# 717
  • София
  • Мнения: 9 850
И аз не обяснявам. Казвам, че връщането ще стане от БГ и толкова. Как ли пък не ще седна да им обяснявам, че поръчвам през превозвач. Получено е в UK, стигнало е до BG - как и защо, не мисля, че Amazon ги интересува или пък им е работа. Може аз да съм го занесла, може да съм го пратила по куриер. Важна е локацията, не как пратката е стигнала до там.

# 718
  • София
  • Мнения: 608
Нещо много се обяснявате за превозвачите на Амазонците. Накрая ше ни резнат тази възможност Confused

Да, и аз се притеснявам, че ще почнат да отказват доставки до определени адреси, както стана с много други сайтове, като чета какви обяснения със служителите на Амазон падат Confused

# 719
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 900
Е добре, не съм знаела , обяснила съм се. Не съм учена да лъжа и да пресмятам все какво -що. Разпънете ме на кръст, колко съм глупава и несъобразителна. Пък ако съм единствената, която се обяснява на фона на вероятно милионите им поръчки, едва ли ще ни резнат заради мен.

Общи условия

Активация на акаунт