Лидл 125 - Мартенска инвазия от стикита :)

  • 114 322
  • 1 755
  •   1
Отговори
# 1 320
  • Мнения: 11 784
Ефект ще има, ако подобрят качеството на продуктите, които предлагат. Или по-точно- подбора им.

# 1 321
  • Мнения: 10 414
Интересно, дали въпросния продукт е изтеглен от мрежата или все-още се продава в Лидл?
И аз това ще проследя. Не уточних, но по е-мейл имахме дискусия за продукта, която е "по същество" и касае конкретни проверки. Така че не е само "надаряването", както се е изразила zenata, но дори и то си е жест, който не мога да очаквам на повечето места (да не кажа никъде).

# 1 322
  • Мнения: 10 639
Интересно, дали въпросния продукт е изтеглен от мрежата или все-още се продава в Лидл?
И аз това ще проследя. Не уточних, но по е-мейл имахме дискусия за продукта, която е "по същество" и касае конкретни проверки. Така че не е само "надаряването", както се е изразила zenata, но дори и то си е жест, който не мога да очаквам на повечето места (да не кажа никъде).

ааа, добре. и какво казаха за продукта? нещо установено?

# 1 323
  • софия
  • Мнения: 30 211
ИКЕА. Взехме опакован продукт, на който липсваха части. Погрижиха се да ни изпратят липсващото по пощата. И звъняха няколко пъти да проверят, дали сме го получили.
Еднократният добър опит не може да бъде политика/тендеция. Не е съвсем същото, има доста голяма разлика, но, да, в ИКЕА са любезни. И в Метро. Но Лидл за мен остават с най-добро обслужване, фокусирано към клиента. Само "горещата линия" е дупка.
Напоследък ИКЕА се излагат много, но темата не е за това. Има тема за нея.

Последна редакция: вт, 26 мар 2019, 16:02 от zvаnchе

# 1 324
  • Мнения: 2 148
ИКЕА. Взехме опакован продукт, на който липсваха части. Погрижиха се да ни изпратят липсващото по пощата. И звъняха няколко пъти да проверят, дали сме го получили.
Аз имам лош опит с Икеа и бях супер учудена защо се излагат така. Пратиха ми маса с липсващи части, казаха, че нямало как да ми ги доставят отделно трябвало да върна старата, да ми пратят нова и още куп подобни небивалици и не гарантираха колко време щяло да отнеме. Да съм отишла до София да реша проблема....как пък не се сетих да се метна на колата от Пловдив да им отида на крака. Както и да е, може да не съм случила на служител.
Имам наблюдения, че в мандрата в Маноле работят супер много със сухо мляко и не се учудвам на сиренето. Реакцията им е похвална обаче, сега ме е яд, че не им писах преди време как намерих косъм в едно карначе Стара планина.

# 1 325
  • Мнения: 10 414
Скрит текст:
Интересно, дали въпросния продукт е изтеглен от мрежата или все-още се продава в Лидл?
И аз това ще проследя. Не уточних, но по е-мейл имахме дискусия за продукта, която е "по същество" и касае конкретни проверки. Така че не е само "надаряването", както се е изразила zenata, но дори и то си е жест, който не мога да очаквам на повечето места (да не кажа никъде).
ааа, добре. и какво казаха за продукта? нещо установено?
Laughing Това да не е корпус за спешно реагиране!? Минал е един работен ден, има и дата на писмото. Може да се установи, може и да не се. Ще видим.

# 1 326
  • Мнения: 10 639
въобще не съм видяла датата. да споделиш после дали са ти върнали някакво инфо. ако искаш, де.

# 1 327
  • Мнения: 10 414
..Реакцията им е похвална обаче, сега ме е яд, че не им писах преди време как намерих косъм в едно карначе Стара планина.
Ако косъм може да мине за инцидент (макар и крайно гаден, аз съм много гнуслив човек Simple Smile), това със сиренето е много сериозно и е знак за некачествено производство. Както спомена някой в темата, биволско мляко просто не е било вложено. Продуктът си е за проверка. Положението с храните на целия ни пазар е плачевно, но контрата е в клиентите. Твърде много хора се държат като да не им пука и купуват всичко наред.

# 1 328
  • Мнения: 2 148
Напълно съм съгласна, никакъв контрол няма. Аз съм голям карък и що гнусотии и косми съм намирала в храната- пакетирана или приготвена на място, затова силно ограничихме ходенето по ресторанти.

# 1 329
  • Мнения: 50 636
Всъщност изводът е, че е добре да се сигнализира
На много места сигналът е глас в пустиня, даже може да те овикат, но тук може пък да има смисъл
При нередности да сигнализираме
Срам ме е да го кажа, но не харесвам продуктите Родна стряха, за мен са по-нискокачествени или най-малкото с променливо качество и не купувам от тях...Засега харесвам Зелен етикет, БДС и Стара Планина...дано не ме разочароват. Но при проблем ще сигнализирам.

# 1 330
  • София
  • Мнения: 4 053
Здравейте,виждали ли сте някъде в София намалена детската кухня?Извинявам се ако вече е коментирано!
Благодаря!
Миналият петък, събота и неделя имаше разпродажба в Лидл на "Ломско шосе" 218. Имаше най-малко 5 кухни. За съжаление не мога да кажа на каква цена бяха.

# 1 331
  • В къЩи.
  • Мнения: 2 189
Мисля че в Ремедиум тези на beurer са съвместими.Поправете ме ако греша.

Да,но намирам само накрайници за почистващата четка,не и за дермабразиото.

По скоро си мислех,ако има някаква връзка с Лидл за която не съм запозната.

# 1 332
  • Мнения: X
Май трябва на място да отидеш,не всичко е в сайта.
Виждала съм накрайници на 100%.

# 1 333
  • Мнения: 11 784
На Родна стряха киселото мляко по БДС и маслото стават. Сирене не вземам от Лидл, защото там няма марката, която купувам.
(Пп. Относно другия магазин, който съм коментирала назад, споделих просто опит, тъй като дамата питаше за друг магазин, който да е бил коректен към клиентите си. Съжалявам да разбера, че има разочаровани, излиза, че сме били големи късметлии с нашия опит с тях.)

# 1 334
  • Пловдив
  • Мнения: 44 142
Масло РС взех веднъж и хвърлих...само кашкавала им става.И то не всеки път.
На Верея сиренето отдавна не е това, което беше...като го разрежеш отвътре се точат някви неща  Naughty

Общи условия

Активация на акаунт