Пазаруване от Aliexpress.com 56

  • 45 475
  • 736
  •   1
Отговори
# 300
  • София
  • Мнения: 1 031
И аз чакам 2 пратки, които от месец са влезли в БГ спорет тракинга. Досега не ми се е случвало.

# 301
  • Мнения: 2 625
И аз чакам 2 пратки, които от месец са влезли в БГ спорет тракинга. Досега не ми се е случвало.
Зависи от прослед. номер дали можете само да чакате до изтичане на защитата или да предприемете нещо. Само за R* можете да искате издирване на 40ти ден.

# 302
  • Мнения: 7 427
И аз чакам 2 пратки, които от месец са влезли в БГ спорет тракинга. Досега не ми се е случвало.
Аз имам няколко такива. За едната изтече срокът и отворих диспут, за другите поисках удължаване на срока и прoдавачите ми удължиха с още месец. Но все още не получавам нищо...

Последна редакция: пн, 13 май 2019, 10:42 от Spiritlight

# 303
  • у нас
  • Мнения: 7 651
Имам пратка с номер LVS..., която уж е пристигнала в страната на 1.05. Днес пак получих съобщение, че е в страната, а според тракинг не е мръднала от Лиеж. По колко пъти получавате съобщение за пристигнала пратка.?

# 304
  • Мнения: 1 323
Здравейте,
Аз съм сравнително неопитна с Алито. Досега имам само 1 поръчка, успешно получена от европейски склад.
Снощи набързо накупих няколко дреболии от с доставка от Китай, и чак после видях, че в адреса си не съм посочила апартамент, а е само до входа.
Тъй като вероятно ще ги пращат с пощите, а не с куриер - това според вас проблем ли е?

# 305
  • Мнения: 5 508
Би било проблем ако сте с индивидуални пощенски кутии и пощальонът реши да пъхне известието където му падне. В противен случай няма ядове.

# 306
  • София
  • Мнения: 186
Здравейте, тъй като изтича срокът за доставка на две пратки, искам да изпратя съобщение до продавача да удължи времето. Като натисна обаче Contact Seller и излиза следното съобщение: We have launched the all-new Messages!   View Chat History Here
Някакъв проблем ли има със сайта или при мен има някаква грешка?

# 307
  • Бургас
  • Мнения: 1 946
Китай - Белгия пратката ми  се е движила по бързо / а уж с Белгия сме в ЕС

02-04-2019 10:18:26      Item is announced / bpost received the information
02-04-2019 11:18:26      Item is ready for transport
03-04-2019 13:00:26      Arrival at export hub
25-04-2019 07:05:16      Parcel is handled
25-04-2019 10:51:05      Departure to country of destination

а е тръгнала от Китай
Accepted by carrier

2019-03-23 04:41:07

според белгийците само китаеца може да иска инфо за пратката (срокове)

Последна редакция: пн, 13 май 2019, 12:20 от musicdoubl3

# 308
  • Мнения: 2 625
Здравейте,
Аз съм сравнително неопитна с Алито. Досега имам само 1 поръчка, успешно получена от европейски склад.
Снощи набързо накупих няколко дреболии от с доставка от Китай, и чак после видях, че в адреса си не съм посочила апартамент, а е само до входа.
Тъй като вероятно ще ги пращат с пощите, а не с куриер - това според вас проблем ли е?
Обикновенно пъхат бележка. Нали има името на пощенската кутия. В случай, че го няма ще лепнат някъде на входа или ще звънят по тел.

# 309
  • Мнения: 2 625
Здравейте, тъй като изтича срокът за доставка на две пратки, искам да изпратя съобщение до продавача да удължи времето. Като натисна обаче Contact Seller и излиза следното съобщение: We have launched the all-new Messages!   View Chat History Here
Някакъв проблем ли има със сайта или при мен има някаква грешка?
Става и по друг начин. Пращате съобщение директно на продавача. Довечера ще пиша шаблония текст. Линка просто пъха дните и пуска съобщение. Явно се е бъгясал нещо ...

# 310
  • Мнения: 1 323
Тоест, по-скоро за БГ пощите е проблем. А мога ли да вляза и да си обновя някак адреса в поръчките?

# 311
  • Мнения: 2 625
Китай - Белгия пратката ми  се е движила по бързо / а уж с Белгия сме в ЕС

02-04-2019 10:18:26      Item is announced / bpost received the information
02-04-2019 11:18:26      Item is ready for transport
03-04-2019 13:00:26      Arrival at export hub
25-04-2019 07:05:16      Parcel is handled
25-04-2019 10:51:05      Departure to country of destination

а е тръгнала от Китай
Accepted by carrier

2019-03-23 04:41:07

според белгийците само китаеца може да иска инфо за пратката (срокове)
Не виждам какво се чудите. От Китай до Европа пътува комбина с пратките за Западна Европа. След това е бавно защото отделят пратките до банановата република България и вече не са приоритет.

# 312
  • Мнения: 2 625
Тоест, по-скоро за БГ пощите е проблем. А мога ли да вляза и да си обновя някак адреса в поръчките?
Не. Само за следващите. Пуснете на всяка поръчка съобщение до продавача с пълния адрес и молба да допишат. Който се смили смили.

# 313
  • Мнения: 42 459
Може да се промени адресът, но за следващите поръчки.
При мен в 90% от случаите направо пускат пратката в кутията. Само за нещата, които не влизат, ми пускат бележка.

# 314
  • Мнения: 1 323
Благодаря ви за отговорите. Нещата са по-обемни, така ще че ходя до пощата да проверявам на регулярна база.

Общи условия

Активация на акаунт