Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да правя, ако дебитната ми карта е блокирана след опит за източване от Малайзия?
Как мога да се справя с закъснението при обработката на митнически скрийнове за платени суми и декларация?
Как мога да се справя с продавач, който отказва да ми върне парите за артикул, който не отговаря на описанието?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да правя, ако дебитната ми карта е блокирана след опит за източване от Малайзия?
-
Как мога да се справя с закъснението при обработката на митнически скрийнове за платени суми и декларация?
Ако сте изпратили скрийнове на митницата за платени суми и декларация, но не сте получили отговор, свържете се с митническата служба или пощенската компания, извършила изпращането, за да проверите статуса на вашите пратки. В случай на забавяне е важно да запазите всички документи и комуникации за бъдещи справки.
-
Как мога да се справя с продавач, който отказва да ми върне парите за артикул, който не отговаря на описанието?
Ако продавачът откаже да ви върне парите за артикул, който не отговаря на описанието, можете да отворите спор в AliExpress. В спора трябва да предоставите доказателства за проблема, като снимки и съобщения с продавача. След като бъде открит спор, ако не постигнете споразумение с продавача, AliExpress ще прегледа случая и ще вземе решение за възстановяване на сумата.
-
Как да се справя с късно доставена поръчка и какви са ми опциите?
-
Когато поръчате две еднакви гривни в една поръчка, ако отворите спор за едната, ще можете ли да отворите нов спор за другата, ако тя не пристигне или е дефектна?