eBay – 99

  • 38 948
  • 676
  •   1
Отговори
# 330
  • София
  • Мнения: 3 857
Прави се на луд. Настоявай да изпълни поетия ангажимент, така както ти си била коректна и си платила своевременно крайната цена. Аз направо бих се свързала с чата да го докладвам - аман от тарикати.

И аз те съветвам да се свържеш с чата. Те четат съобщенията и виждат за какво иде реч. На него само напиши, че ще се свържеш с Ebay за случая.

# 331
  • Мнения: X
За пръв път имам изгубена пратка. Поръчах артикул на 17.01 с превозвач. До днес изчаквах, тъй като имах имейл с пътуваща пратка, за която мислех, че е точно тази. В сайта на превозвача имам регистрирани още две по-нови пратки, които очаквах да пристигнат със следващ курс. Днес пристигна при мен една от двете пратки, която е от сайт, а не Ибей,  но не и тази пратка. Отворих диспут. Продавачът е с изключително висок 100%-тов рейтинг. Изпрати ми тракинг номер, на който излиза, че пратката е доставена на 28.01 на адреса на превозвача. Обадих се на превозвача, но ми казват, че няма пристигнала пратка, дори и с липсващ ID номер. Изпратих им тракинг номера и ми отговориха, че пратката е изпратена днес с Еконт, но това не е въпросната пратка, а съвсем различна, закупена от друг сайт. Тракинг номерът бил същият. Няма как да е същият, невъзможно е. Добре, че пазя хартиения плик с етикета за да го снимам и им пиша. Моля, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Мисля, че е загубена от превозвача. Пратката не е застрахована. Възможно ли е продавачът да лъже с тракинг номера? Изпратена е с Роял мейл

# 332
  • на пистата
  • Мнения: 5 841
Изчакайте утре да вземете и да видите пратката.Може да е тя

# 333
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
Кой е превозвачът?

# 334
  • Мнения: X
Изчакайте утре да вземете и да видите пратката.Може да е тя
Пратката я взех днес и е тази, която не е от Ибей. Тази, която я търся я няма. Няма я и при превозвача или поне така ми казват. От години пазарувам и ми се случва за пръв път. По тракинг излиза, че е пристигнала.

Габиели

Имам и снимка на имейл на пратката от тях, за която твърдят, че е ибейската, но на нея ясно се вижда, че не е тази, която липсва. Пазя и плика, с който пътува. Данните на етикета са от другия сайт, с който е регистрирана другата пратка. Извинете ако пиша неразбираемо, но съм бясна.

Последна редакция: пт, 07 фев 2020, 19:44 от Анонимен

# 335
  • на пистата
  • Мнения: 5 841
Ще ви я намерят,на мен една липсваше и след една седмица изпадна от офиса им.Но без ID.
Нали днес е изпратена?Поне така пишете

# 336
  • Мнения: X
Ще ви я намерят,на мен една липсваше и след една седмица изпадна от офиса им.Но без ID.
Нали днес е изпратена?Поне така пишете
Днес я взех от Еконт. Имам впредвид, че е пристигнала при мен. Сега пак получих имейл, в който ме убеждават, че тракинг номера отговарял на пратката, която съм взела днес, а не чакащата от Ибей. Нереално е и несериозно.

Последна редакция: пт, 07 фев 2020, 19:44 от Анонимен

# 337
  • Мнения: 6 887
И на мен така са ми "изчезвали" пратки и обикновено се оказва че продавача не е написал ID-то.

# 338
  • на пистата
  • Мнения: 5 841
Харати,какво стана с пратката

# 339
  • Мнения: 1 692
Здравейте, току що спечелих търг, който е с опция за доставка "click and collect". Свързах се с продавача и той ми даде адреса си. Той предпочита това да се случи в четвъртък сутринта обаче.
До сега не съм уреждала pick up и имам нужда от помощ. В parcel2go на полето "Deliver From" избира адреса на продавача, а на "Deliver to" избирам адреса на превозвача нали?
Отделно кой превозвач от Англия до България ще ме посъветвате да използвам? Става въпроса за бебешко столче, кошница за новородено и база. По мои сметки е около 16кг.

# 340
  • Мнения: 148
Здравейте, не пазарувам много често от ebay и за пръв път ми се случва да имам проблем. Поръчах телефон, пристигна от Англия, но телефона се оказа не такъв какъвто е в описанието(не беше нов) и отгоре на всичко е дефектен. Продавачът се прави на ударен и твърди, че проблема е от доставчикът му. Предлага да го върна. Проблемът е че не знам какво следва. Пращам го до Англия  на адреса  който ми даде и после чакам да ми върне парите? А ако не ги върне? Или да отварям клейм? Или?

# 341
  • Мнения: 3 729
Говори с продавача да ти поеме разходите за връщането - нямаш вина, че ти е пратил дефектен телефон.
И задължително прати с проследяващ номер, защото ако не можеш да докажеш, че си върнала стоката, при евентуален диспут няма да ти върнат парите.
За мен е доста глупаво да се връщат дефектни стоки, които така или иначе не могат пак да бъдат продадени, но ибей позволява на продавачите да го изискват.

Последна редакция: ср, 12 фев 2020, 00:30 от Дидичка

# 342
  • Мнения: 148
Пак аз с моята драма. Говорих с продавача и почнах процедурата по връщане. Но в съобщението с него, той ми прати адрес в Англия от където беше изпратен телефона, а в You started a return=>Seller return information=> адреса е в Хонг Конг
Няма как да го върна в Хонг Конг, трябва ли да се свържа с ибей? Или направо да го пращам към Англия с тракинг?

И като цяло как да си генерирам етикет с RMA barcode, той не ми предоставя такъв.

# 343
  • Sofia
  • Мнения: 15 554
А какъв е този RMA код? За пръв път чувам.

# 344
  • Мнения: 148
Очевидно е Return merchandise authorization, която аз няма как да създам.
Не знам как не съм обърнала внимание, че този е регистриран в Хонг Конг, видях само, че изпраща от Англия и....

Общи условия

Активация на акаунт