eBay – 99

  • 48 239
  • 702
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 2 533
Над 30лв се плаща ДДС, за другия праг не съм сигурна

# 466
  • на пистата
  • Мнения: 6 375
Някой има ли представа как се пуска кейс в ибей,не в пейпал.

# 467
  • Мнения: 2 533
My Ebay -> Purchase history -> More actions -> I didn't receive it

# 468
  • Мнения: 2 196
Ще искам request total на няколко продукти в кошницата от 1 продавач. Длъжна ли съм след отговора да платя или мога да се откажа?

# 469
  • Мнения: 4 804
Ще искам request total на няколко продукти в кошницата от 1 продавач. Длъжна ли съм след отговора да платя или мога да се откажа?
Да, трябва да се плати.

# 470
  • Мнения: 4 369
Здравейте, спечелих два търга от един и същи продавач. Писах му чрез Contact seller дали е съгласен да ми обедини пипенските разходи и той се съгласи. Сега обаче как да процедирам за да намаля стойността? Все още в кошницата ми стоят и двете стоки с двете доставки.

# 471
  • Мнения: 4 804
Като се отвори кошницата, би трябвало някъде да има request total. Или пък продавачът да изпрати фактура с коригираните пощенски.

# 472
  • София
  • Мнения: 2 042
Здравейте, имам следния проблем и ако някой ме упъти какво да правя ще съм много благодарна.
Преди 10-тина дни се регистрирах в ebay.co.uk  и закупих от там един артикул. Поръчката трябваше да бъде доставена на 14.09. Но получих мейл от превозвача, че има проблем с доставката и да пиша на продавача в ebay. Съответно, когато влязох в профила си в ebay и се опитвам да пиша на продавача, ми се появява "има проблем, опитайте отново"-и така десетки пъти. Писах в чата на ebay, след дълъг разговор и проверка от тяхна страна ми отговориха, че акаунтът ми е спрян по тяхно решение /незнайно защо, така са преценили/ и поради тази причина не мога да пиша на продавача. Какво да правя сега, поръчката е платена, а се оказва, че нито ще получа продукта, нито ще ми се върнат парите?? Това възможно ли е? Аз съм абсолютно нов потребител в ebay и това ми е първата поръчка. Съответно пазарувам от  други международни сайтове и никога не съм имала такъв проблем. Звучи ми доста некоректно от тяхна страна??

Последна редакция: пт, 18 сеп 2020, 20:24 от stelaartois

# 473
  • Sofia
  • Мнения: 16 378
Всичко написано ми се струва доста странно и нелогично. Как така си получила мейл от продавача, че има проблем с доставката? Имаш предвид, че пратката ти не е била получена ли? Понеже не виждам как превозвачът би могъл да знае за други проблеми.
Второ, недоумявам как така от eBay не са ти посочили каква е причината, поради която акаунтът ти е закрит. Ти не ги ли попита какво ще се случи с поръчаната от теб стока, при това положение?

# 474
  • Мнения: 8 375
Ако не си получиш платеното можеш да повдигнеш диспут в ПейПал. Ако си платила през ПейПал де. Тогава продавача ще трябва да докаже, че ти е доставил нещото.

# 475
  • Мнения: 2 533
Аз знам, че е възможно да се усъмнят в чисто нови акаунти и да ги блокират. Би трябвало да има някакъв мейл да им пишеш и поне да ти върнат парите.

# 476
  • София
  • Мнения: 2 042
писах им в чата, питах ги какво правя сега, като съм платила, последва само извинение, довиждане, лека вечер и нищо повече. Затвориха чата и не можех да пиша повече.
Не съм платила чрез Paypal, а чрез банкова карта, с която плащам и във всички други сайтове, от които пазарувам. Досега никога не е имало проблем. Black cat,  получих мейл от превозвача, /а не от продавача/, че пратката не може да бъде доставена и има проблем с нея. Съответно проследих тракинг номера и ми даде същото- "неуспешна доставка". Дала съм английски адрес за доставка и съответно пратката не е доставена до английския адрес.
ето това са ми пратили като съобщение:
Your eBay account was suspended because recent account activity has raised serious security concerns. We've taken this precaution to protect our members while we make sure that the activity doesn't cause harm -- however unintentionally -- to the eBay Community.

You won't be able to use eBay in any way. This includes using another existing account or registering a new account.

Any outstanding selling fees are due immediately, and any amounts that you haven't previously disputed will be charged to the billing method currently on file.
това съобщение го получих няколко часа, след като поръчах и платих за артикула. Не разбирам как точно ще се защитят от вреди, след като аз не предлагам никакви артикули в сайта им, не съм продавач там, а и пазарувам за първи път от тях, като сумата веднага ми е дръпната от картата? Що за логика??

Последна редакция: пт, 18 сеп 2020, 21:10 от stelaartois

# 477
  • Sofia
  • Мнения: 16 378
Ами, и аз не намирам логика – точно затова намекнах, че може би ще е разумно да пробваш отново да се свържеш с тях. За пръв път чувам за такъв случай. Дано намериш решение. Но просто трябва пак да говориш с техен служител, за да се изясни какво ще се случи с парите ти.

# 478
  • Мнения: 1 943
Това им е стандартно съобщение за блокирани акаунти. Повече подробности няма да ти дадат най-вероятно. Нещо им е светнало в тяхната система, може IP адреса, от който си направила поръчка, да е използван преди от някой друг и той да е правил поразии.. Може да звъннеш на банката да ги питаш за транзакцията, да не би пък от ибей да са пуснали рефънд вече.. Ако не - направо я оспорваш и не се занимаваш повече, банката ще си кореспондира с тях..

# 479
  • София
  • Мнения: 2 042
Благодаря, момичета, бяхте много полезни! И на мен ми се случва за първи път, просто недоумявам как е възможно такова чудо!   Намерих някакъв мейл в gmail на самия продавач, писах му току що от моя и-мейл, дано се окаже коректен и отговори. Гледам  банковата транзакция- платено е на самия продавач, а не на платформата ebay. Така ли е по принцип с всички поръчки?

Общи условия

Активация на акаунт