Пазаруване от Amazon - тема №83

  • 64 409
  • 754
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 603
Никъде не съм написала,че се ще разправям сайта е повече от коректен да се заяждам за дреболии.
 И до сега не е имало такса, затова се усъмних в банката, обаче те твърдят че нямат такава.
ПИБ и ДСК имат 1% за refund. За другите банки не знам.

# 181
  • София
  • Мнения: 5 921
Първа инвестиционна точно един процент си удържат открай време.

# 182
  • Мнения: 97

Имаме го, купен за 9.99£ и върши чудесна работа. Имам и на omron M2 basic на над 5 години, купен също от Англия за 12£. И двата са добър избор

# 183
  • Бургас
  • Мнения: 10 663
Имаме го, купен за 9.99£ и върши чудесна работа. Имам и на omron M2 basic на над 5 години, купен също от Англия за 12£. И двата са добър избор

Благодаря за коментара!
На чудесни цени си ги взела и двата. Ще почакам още малко, може да ги намалят преди Великден.

# 184
  • София
  • Мнения: 4 499
Трябва спешно да купя нова четка за зъби и се кщолебая между тези два сета. Интересуват ме само четките, останалите неща си ги имаме. Дайте мнение за двата моделя четки - гледам че и двете са с по 62 хил оборота и незнам какво друго да им гледам. https://www.amazon.de/Philips-Elektrische-Zahnb%C3%BCrsten-HX911 … 1-spons&psc=1 и
https://www.amazon.de/Philips-Elektrische-Zahnb%C3%BCrste-Schall … store&sr=1-35 или пък може би https://www.amazon.de/Philips-ProtectiveClean-elektrische-Zahnb% … gstore&sr=1-6

# 185
  • Бг
  • Мнения: 856
ПИБ ми удържаше такава такса, Булбанк- не, така че си е такса на банката.
Аз също съм към уникредит и преди не съм имала такса.

Миленски от 3 години съм клиент на Булбанк, винаги, когато имам връщане на пари от Амазон ми удържат 1% върху сумата. Удържат си при всяко едно връщане на пари по сметката.
Преди това бях клиент на Прокредит, там направиха таксата минимум 10 лв., и това беше една от причините да си закрия сметката при тях.
Пише си го и в тарифата на банката, това, че някоя некомпетентна служителка ти е казала, че е такса на Амазон не е вярно.

# 186
  • София
  • Мнения: 5 589
ПИБ ми удържаше такава такса, Булбанк- не, така че си е такса на банката.
Аз също съм към уникредит и преди не съм имала такса.

Миленски от 3 години съм клиент на Булбанк, винаги, когато имам връщане на пари от Амазон ми удържат 1% върху сумата. Удържат си при всяко едно връщане на пари по сметката.
Преди това бях клиент на Прокредит, там направиха таксата минимум 10 лв., и това беше една от причините да си закрия сметката при тях.
Пише си го и в тарифата на банката, това, че някоя некомпетентна служителка ти е казала, че е такса на Амазон не е вярно.
Рядко съм връщала до сега продукти, май 3 пъти общо, иначе са ми правили рефънд и за неполучени неща, пак към 3 пъти. Даже последният път беше миналият месец за неполучен кейс. Е за пръв път ми се случва.
Пак си разгледах основанието и пише " кредит от пос терминал" - май това е причината. Иначе на Уникредит съм клиент от 13 години.

# 187
  • Мнения: 19 899
Принципно в извлечението изрично трябва да пише на отделен ред каква такса удържат.

# 188
  • Бг
  • Мнения: 856
Принципно в извлечението изрично трябва да пише на отделен ред каква такса удържат.

Пише си го.

Скрит текст:
ПИБ ми удържаше такава такса, Булбанк- не, така че си е такса на банката.
Аз също съм към уникредит и преди не съм имала такса.

Миленски от 3 години съм клиент на Булбанк, винаги, когато имам връщане на пари от Амазон ми удържат 1% върху сумата. Удържат си при всяко едно връщане на пари по сметката.
Преди това бях клиент на Прокредит, там направиха таксата минимум 10 лв., и това беше една от причините да си закрия сметката при тях.
Пише си го и в тарифата на банката, това, че някоя некомпетентна служителка ти е казала, че е такса на Амазон не е вярно.
Рядко съм връщала до сега продукти, май 3 пъти общо, иначе са ми правили рефънд и за неполучени неща, пак към 3 пъти. Даже последният път беше миналият месец за неполучен кейс. Е за пръв път ми се случва.
Пак си разгледах основанието и пише " кредит от пос терминал" - май това е причината. Иначе на Уникредит съм клиент от 13 години.

Ето извадка от Тарифата на банката.


Преди нямаха такава такса, но от едно определено време почти всички банки удържат % от върната сума. Все пак банките от това печелят - таксите.

# 189
  • София
  • Мнения: 5 589
На онлайн банкирането си проверям , да на отделен ред си е таксата.
Трябва да погледна в условията сега се сещам че имаше такса за теглене на пари от ПОС, и се чудих как се случва това. Както и да е. Вече знам.
Вчера служителката на банката гледа, ходи да пита шефа си, накрая ми заяви, ами не е такса на банката.
Много са компетентни, явно е.

# 190
  • Варна
  • Мнения: 255
Бясна съм Angry на 10.04 направих поръчка на тези очила https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01MSLCF20/ref=ppx_yo_dt_b_a … ie=UTF8&psc=1
Първоначално си изтеглиха един паунд, видях, че нямам достатъчна наличност и заредих картата. На следващия ден си изтеглиха 63,27 - проверих си поръчката пише подготвена за изпращане - аз съм задала доставка до 15-16.04 имайки предвид доставката от превозвач да може да дойде до 26.04.. Днес си влизам в пощата и от амазон ми пишат цитирам "Hello ,We're having difficulty processing your payment for this order. We suggest double-checking the card type, its last four digits and expiry date, the post code, and cardholder name that you entered. If these details are incorrect, your card may decline.* Your payment method will be retried automatically over the next few days."
Влизам си в поръчките стои червен надпис да си проверя плащането, и за да не бавя нещата реших да вкара пак сума в картата. След две минути получавам имейл, че ми променят датата на доставка на 17-18.04 съответно пак ми изтеглиха сума този път 63,77 лв.
Сега искам да пиша на съпорта (моля някой да ми прати линк от къде беше), че са адски некоректни и ще им прикача фото на извлечението да се видят какви са заспали и дано ми пуснат очилата до 16.04.
AngryDisappointed

# 191
  • Бг
  • Мнения: 856
Бясна съм Angry на 10.04 направих поръчка на тези очила https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01MSLCF20/ref=ppx_yo_dt_b_a … ie=UTF8&psc=1
Първоначално си изтеглиха един паунд, видях, че нямам достатъчна наличност и заредих картата. На следващия ден си изтеглиха 63,27 - проверих си поръчката пише подготвена за изпращане - аз съм задала доставка до 15-16.04 имайки предвид доставката от превозвач да може да дойде до 26.04.. Днес си влизам в пощата и от амазон ми пишат цитирам "Hello ,We're having difficulty processing your payment for this order. We suggest double-checking the card type, its last four digits and expiry date, the post code, and cardholder name that you entered. If these details are incorrect, your card may decline.* Your payment method will be retried automatically over the next few days."
Влизам си в поръчките стои червен надпис да си проверя плащането, и за да не бавя нещата реших да вкара пак сума в картата. След две минути получавам имейл, че ми променят датата на доставка на 17-18.04 съответно пак ми изтеглиха сума този път 63,77 лв.
Сега искам да пиша на съпорта (моля някой да ми прати линк от къде беше), че са адски некоректни и ще им прикача фото на извлечението да се видят какви са заспали и дано ми пуснат очилата до 16.04.
AngryDisappointed

Споко, Амазон са супер коректен продавач. Парите не са ти изтеглени, а само блокирани.
Амазон теглят парите едва, след като изпратят поръчката.
А пратени ли са или само ти дават ориентировъчна дата на доставка ? Ако е така, можеш да им пишеш и да ги помолиш ако може да ти ги изпратят до 15.04.

# 192
  • Варна
  • Мнения: 255
Споко, Амазон са супер коректен продавач. Парите не са ти изтеглени, а само блокирани.
Амазон теглят парите едва, след като изпратят поръчката.
А пратени ли са или само ти дават ориентировъчна дата на доставка ? Ако е така, можеш да им пишеш и да ги помолиш ако може да ти ги изпратят до 15.04.
[/quote]

Аз знам, че ще ми ги разблокират, но ме е яд, че ми сменят доставката. Като поръчвах имаше безплатна доставка до английски адрес, като можех да избирам между - Стандартна; И такава с дата между 15-16.04. Аз прецених, че с датите ме устройва повече и избрах нея. Яд ме е, че без да е моя грешката променят датата. Disappointed

# 193
  • Мнения: 7 827
Аз откакто пазарувам винаги съм имала такса за възстановена сума. Вие, че не сте обръщали внимание е друг въпрос...

Амазон ми се е случвало да ме таксуват за един артикул два пъти. Една година се разправях и оспорвах транзакцията, накрая ми писна колко смотани бяха ДСК (в случая). Да искат справка от Амазон за поръчките, онези да има пратят, че имам поръчка, а аз през цялото време обяснявах, че съм двукратно таксувана, а не, че нямам поръчка въобще...

nistiv, тъпото е, че сега ще ти седят блокирани парите 45 дни... Можеш да си искаш на чата да ти върнат парите за доставката, щом я забавят и да настояваш, че пари си имала и са били веднъж блокирани или ако още не са изпратени да успорят доставката ако е възможно за 1 ден за тяхна сметка.

# 194
  • Варна
  • Мнения: 255
Доставката е безплатна до английски адрес - няма какво да ми възстановят. Пък за парите ми е ясно, че с нашата банки - ДСК  и да искам не мога да изляза на глава, ама като ми пуснат поръчката, ще им кажа на амазонци да ми отблокират сумата.

Общи условия

Активация на акаунт