Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Как да деактивирам преобразуването на валута за плащания, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Можете да откажете поръчка, като посетите https://www.amazon.co.uk/gp/css/homepage, влезете в профила си и изберете „View recent and open orders“. Ако има бутон „Edit Order“, можете да промените или анулирате поръчката. Всички поръчки могат да бъдат променени или анулирани само докато не са блокирали парите ви по карта. Можете също да опитате да се свържете чрез чат, за да помолите за анулиране на поръчката, но средствата ще бъдат отблокирани след приблизително 45 дни, в зависимост от вашата банка.
-
Как да деактивирам преобразуването на валута за плащания, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
-
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon?
За да върнете артикул, закупен от Amazon, най-сигурният вариант е да използвате куриерска услуга. Най-евтиният вариант е да използвате Български пощи. Някои куриери може да изискват телефонен номер за доставка. Връщането на продукти може да бъде безплатно в някои случаи, като например използване на международната услуга за безплатно връщане, която позволява на клиентите в България да връщат артикули безплатно от 124 пощенски станции на „Български пощи“ ЕАД до продавачи в Германия.
-
Какви са складовите стоки на Amazon?
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?