Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка?
Как да деактивирам преобразуването на валута за плащания, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
Как мога да върна артикул, който не ми харесва или не ми става?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка?
Можете да откажете поръчка, като посетите https://www.amazon.co.uk/gp/css/homepage, влезете в профила си, щракнете върху „Преглед на скорошни и отворени поръчки“ и ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да го промените или анулирате. Ако няма такъв бутон, това означава, че парите вече са блокирани и се обработват. Всички поръчки могат да бъдат отказани или променени само преди парите да бъдат блокирани от вашата карта.
-
Как да деактивирам преобразуването на валута за плащания, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
-
Как мога да върна артикул, който не ми харесва или не ми става?
Можете да върнете артикул в рамките на 365 дни. Влезте в профила си, отидете в менюто за връщане, изберете артикула и отпечатайте баркода със снимка. Поставете артикула в кутията и го изпратете с препоръчана поща без приоритет. Времето за доставка е около 7-8 дни. Разходите за пощенски услуги не се възстановяват в този случай.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
-
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon - Warhouse Deals?