Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Как да спра преобразуването на плащанията към Amazon?
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon Warehouse?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
За да откажете поръчка от Amazon, първо проверете страницата с последните и отворени поръчки в профила си. Ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да промените или анулирате поръчката. Ако парите вече са блокирани, поръчката се обработва. Всички поръчки могат да бъдат променени или анулирани само преди парите да бъдат блокирани от картата ви. Можете също така да опитате да се свържете чрез чат и да поискате отмяна на поръчката, но средствата ще бъдат деблокирани след около 45 дни, в зависимост от вашата банка. Освен това можете да изпратите заявка за анулиране на поръчката до вашата банка и те могат да я деблокират по-рано.
-
Как да спра преобразуването на плащанията към Amazon?
-
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon Warehouse?
За да върнете артикул, закупен от Amazon Warehouse, трябва да го направите в рамките на 365 дни. Влезте в профила си и отидете до менюто за връщане. Изберете артикула и разпечатайте етикета за доставка със снимка. Поставете артикула в кутия и го изпратете с препоръчана поща без приоритет чрез Български пощи. Доставката отнема около 7-8 дни, а разходите не се възстановяват в този случай. При връщане на дефектен продукт складовете на Amazon поемат разходите за доставка. За целта трябва да снимате разписката от доставката и да я изпратите по имейл.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
-
Какво представляват продуктите в склада на Amazon?




