Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon Warehouse?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Можете да откажете поръчка от Amazon, като посетите страницата с поръчки. Ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да го промените или анулирате. Ако няма такъв бутон, парите вече са блокирани и поръчката се обработва. Всички поръчки могат да бъдат отказани или променени само докато парите не са блокирани в картата. Можете да опитате да се свържете чрез чат и да поискате отмяна на поръчката, но средствата ще бъдат отблокирани след около 45 дни, в зависимост от вашата банка. Важно е да изпратите отказа на поръчката до банката си, за да ги отблокирате по-рано.
-
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
-
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon Warehouse?
За да върнете артикул, закупен от Amazon Warehouse, можете да го направите в рамките на 365 дни. Влезте в профила си и отидете до менюто за връщане. Изберете артикула и разпечатайте етикета за доставка със снимка. Поставете артикула в кутия и го изпратете с Български пощи, препоръчано, без приоритет. Доставката обикновено отнема 7-8 дни. Разходите за доставка не се възстановяват в този случай. При връщане на дефектен продукт складовете на Amazon поемат разходите за доставка. За целта трябва да снимате разписката от пощата и да я изпратите по имейл.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
-
Какво се случва с кожата, когато е изложена на вода?