Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Можете да откажете поръчка, като влезете в страницата с поръчки на вашия профил. Ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да промените или анулирате поръчката. Ако няма такъв бутон, това означава, че парите вече са блокирани и поръчката се обработва. Всички поръчки могат да бъдат отказани или променени само преди парите да бъдат блокирани от вашата карта. Можете също така да опитате да се свържете чрез чат и да поискате анулиране на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат деблокирани след приблизително 45 дни, в зависимост от вашата банка.
-
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
-
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon?
За да върнете артикул, закупен от Amazon, най-сигурният вариант е да използвате куриерска услуга. Най-евтиният вариант е да използвате Български пощи. Имайте предвид обаче, че Интерлогистика не приема за изпращане употребявани електрически уреди. Освен това можете да се възползвате от международната услуга за безплатно връщане на Български пощи, която позволява на клиентите в България да връщат безплатно колетни пратки от 124 пощенски станции до Интернет продавачи в Германия. За да използвате тази услуга, онлайн търговците трябва първо да сключат договор с Deutsche Post AG.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
-
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon?



. Скоро ще направи 10г.