Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна артикул в Amazon?
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon?
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна артикул в Amazon?
-
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon?
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Можете да откажете поръчка, като посетите страницата „Последни и текущи поръчки“ във вашия профил и ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да я промените или анулирате. Ако няма такъв бутон, това означава, че парите вече са блокирани и се обработват. Всички поръчки могат да бъдат отказани или променени само преди парите да бъдат блокирани от вашата карта. Можете също така да опитате да се свържете чрез чат и да поискате анулиране на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат деблокирани след приблизително 45 дни, в зависимост от вашата банка.
-
Как мога да предотвратя преобразуването на плащанията в евро или левове в Amazon?
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?