Първа кола. Тема 2

  • 26 690
  • 389
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 15 641
3000 лв, 4 врати. Да ти пиша на лични?

Пиши Simple Smile

# 106
  • Мнения: 3 732
Защо не пишете директно тук?

Ще има повече гледни точки и то различни.

# 107
  • Мнения: 25 761
Също и да споделите в кои сайтове гледате за коли.Мерси.

# 108
  • Мнения: 4 422
За моята, като я търсех, гледах в мобиле и карс.бг. Повече в мобиле, нещо самият сайт ми е по-добре оформен. От там я и избрах. Макар че предпочитах да е от човек, купих от автокъща.

# 109
  • Мнения: 3 044
Аз също търсих в мобиле. Искаше ми се да е от частно лице, ама нямаше читави, та взех от автокъща

# 110
  • Мнения: 15 641
Като цяло е хубаво кола да се купи от човек, който я е купувал от магазин и е първи собственик.Така може да се проследи цялата история на колата, както и реалните километри. А и в България рядко може да се навъртят много километри. Разбира се, ако колата не е била служебна

Относно първата кола - аз и преди съм писала, че за мен перфектната първа кола за жена е Нисан Микра. Това е един изключителен автомобил. Малка, компактна, отвътре е широка и удобна, багажника е достатъчно широк за толкова малък автомобил, харчи малко /дори и бензиновия двигател/, обикновено имат доста екстри, изключително маневрена, много устойчива на завои, много е добра и за пътуване на дълъг път. Прекрасен автомобил. Имам опит с доста марки автомобили и мога да сравнявам.

Говоря за тази Микра

# 111
  • Мнения: 3 044
Микрата наистина е доста добър избор. Братовчедка ми си купи такава за първа кола и е доволна. Е, постоянно я очуква, както и аз моята Мазда, ама това е нормално Grinning
Въпросът е и всеки да си хареса кола, според вкуса си. Аз се убедих в това, че просто трябва да ти пасне, да ти допадне, ако щете - да се влюбиш в нея от пръв поглед хахах. Аз що коли прегледах и все нещо не ми харесваше в тях, докато не видях Маздата. Не можах да се хвана за нищо, за което да кажа "ох, грозно е" и разбрах, че е те това е моделът.
Кола, от първи собственик, за нормални пари, та и да е читава - огромен късмет.. За сметка, обаче, на малкото километри, които се въртят в България, често се слагат кофти части при ремонти. Българинът опитва все да мине метър, по-евтиничко. Накратко - от където и да купиш кола, все си е на късмет като е стара и втора употреба

# 112
  • Мнения: 104
Да, точно, избирайте си колите според това, колко ви кефят. В момента е такова положението, че основната част от колите са еднакво зле. Добрите старички коли, които бяха здрави, сега са убити от каране и вече и те са проблемни. по-новичките коли са създадени да изкарат определен брой километри, или като цяло са слабички и се чупят. Единствено някое японче или някое американче могат все още да са здрави. Някои япончета счупят ли се, ремонта е брутално скъп спрямо класа на автомобила и спрямо конкурентите. Екстри и японче са неща, които не вървят заедно, с леки изключения.
Карах веднъж показаната микра и бях най-ухиления човек. Но усещанията на волана, съединителя, скорости ми бяха някак странни. Имаше нещо сбъркано там, нещо неудобно, неестествено.

# 113
  • Мнения: 3 044
Частите на японските са 1 идея по-скъпи, ама не нещо убийствено. Напр нов съединител ми е 250лв. За сметка на това, са по-здрави. Еее, как не вървят екстри? Моята хем е от 2003та, хем какво ли няма, освен стандартните ел стъкла, огледала и тн, то не са 3 жабки, то не са 7-8 еърбега, климатик, подгряване на седалки, поставки за чашки, мултиволан (какъвто липсва при микрата на братовчедката, а хем нейната е 2007ма). Страшно добре вози. А на всичкото отгоре - има фабрична разпънка, та е и доста устойчива по завои. Чудна за тоя клас кола, от тия години.

# 114
  • Мнения: 1 418
Аз ще продължа да ви чета и да сабирам мнения.Аз също гледах в мобиле, ето защо ви питах за Ситроен с2.Имаше юного обяви от частни лица. Водещото беше да гледам кола , която е в движение...с ГТП и ГО.На принципа че поне се кара и в момента и навярна някакво усилие се е влагало в нея за да върви.После вече , като видощ и самия човек може да се прецени. За сега 2003та година искт около 3 хил, което ми е максимума, които бих дала😊Въжможно е да погледна след време и С3.Иначе невярвам в това че фтенското е боклук, сегашната е такава и е далеч от това 😊

# 115
  • Мнения: 15 641
Ситроенчетата са много приятни за каране. Маневрени са, компактни, отвътре са широки. Знам, че като цяло са здрави - не дават много ядове. Поддръжката им не е скъпа. Хубаво е да се гледа от човек, но имай си едно на ум, че С2 доста ги купуваха навремето за служебни автомобили - основно бели на цвят и с не много екстри. Да си го знаеш при гледането и търсенето Simple Smile

# 116
  • София
  • Мнения: 2 922
Да добавя и аз нещо по темата, малко в стила на световната конспирация, но за жалост е самата истина. Вече почти всички по-дребни автоджамбази регистрират за своя сметка някои от нововнесените коли и ги представят за продажба уж от частно лице. Така че се отнасяйте с недоверие и към съвсем пресните регистрации, предлагани от "частни лица". Доста често се излиза с номера, че колата е купена за жената, сина, дъщерята, но в последния момент те са си сменили виждането и вече искат друга марка и модел.

# 117
  • София
  • Мнения: 5 334
Да добавя и аз нещо по темата, малко в стила на световната конспирация, но за жалост е самата истина. Вече почти всички по-дребни автоджамбази регистрират за своя сметка някои от нововнесените коли и ги представят за продажба уж от частно лице. Така че се отнасяйте с недоверие и към съвсем пресните регистрации, предлагани от "частни лица". Доста често се излиза с номера, че колата е купена за жената, сина, дъщерята, но в последния момент те са си сменили виждането и вече искат друга марка и модел.
И аз го забелязах това, докато търсех кола. Препоръчвам, ако можете, да си вземете кола от Германия или Холандия, примерно - хем по-надеждно от там, хем и самата кола не е амортизирана по хубавите им пътища (за разлика от нашите).

# 118
  • Мнения: 15 641
Докарването на кола от Германия излиза около 2000 евро. Тук говорим за първа кола, която ще се кара около 1 - 2 години, докато шофьора се научи да кара добре. Няма смисъл да вкарва кола отвън на този етап

# 119
  • София
  • Мнения: 2 922
... Тук говорим за първа кола, която ще се кара около 1 - 2 години, докато шофьора се научи да кара добре. Няма смисъл да вкарва кола отвън на този етап

Просто трябва да я подбере малко по-внимателно и по-скоро заедно с човек, който знае какво и къде да гледа за конкретната бройка.

Общи условия

Активация на акаунт