Отговори
# 285
  • Мнения: 333
Здравейте, имам принципен въпрос относно задачите от типа "моделиране с отсечки" и "множества" във 2 клас.

Например, в клас от 20 деца момичетата са 3 пъти повече от момчетата.
В сборници намирам решения са с чертаене на една отсечка за момчета и 3 за момичета.

Или задачи от множества: в клас от 20 деца, 2 учат немски и френски, 10 немски, 10 френски, колко учат и двата.
Тук решението се дава, като се съобрази, че двама ученици са броени два пъти.

Знаете ли по какъв начин се обясняват горните задачи в курсовете за 2 клас към СМГ и от кой клас започват да въвеждат неизвестни вместо отсечки, например А+А+А+А=20 и кръгове на Ойлер за обясненията?

# 286
  • София
  • Мнения: 7 064
Няма да влизам в спорове. Какъв  е верният отговор според учебника ?
Дори няма място за спор!

На една права лежат безкрайно много точки, разстоянието между всеки две от които определят една отсечка. Ако точките са подредени в реда A,B,C, то на правата има отсечки АВ, ВС и АС. Дължината на АС=АВ+ВС, примерно....

# 287
  • Мнения: 2 419
И аз да помоля за едно рамо:
3288÷(х+196)=3

# 288
  • Мнения: 8 082
И аз да помоля за едно рамо:
3288÷(х+196)=3
Наистина ли сериозно е зададен въпроса Thinking
Ако приемем, че "да", ето разписаното решение
Скрит текст:
3288=3*(х+196)
х различно от -196
3288=3х + 588
3х=2700
х=900

# 289
  • Мнения: 21 455
Предполагам, че задачата е за " малък" клас.
х+196 се явява неизвестен делител.
х+196=3288:3
х+196=1096
х= 1096 -196
х= 900
За улеснение на всички е добре да се посочва за кой клас е задачата и дали е от ООП, ПП или състезателна.

# 290
  • Мнения: 2 419
И аз да помоля за едно рамо:
3288÷(х+196)=3
Наистина ли сериозно е зададен въпроса Thinking
Ако приемем, че "да", ето разписаното решение
Скрит текст:
3288=3*(х+196)
х различно от -196
3288=3х + 588
3х=2700
х=900
Сериозно зададох въпрос,имат домашно,но не са решавали такива задачи,нито в 4клас,нито сега на преговорите.Отделно не всички разбираме от математика.Благодаря Ви за отделеното време!

# 291
  • Мнения: 381
Здравейте,  записвам се в тази много полезна тема.Предстои ни кандидатстване след 4 клас.

# 292
  • София
  • Мнения: 225
Моля за малко помощ! Задачи за 6 клас ....

# 293
  • Мнения: 4 137
това е решението на в)
няма нищо сложно , само трябва да знаете, че всяко число повдигнато на отрицателна степен е равно на реципрочното число на същата положителна степен
например: 5-2=(1/5)2другите са аналогични

# 294
  • Голямата Мушмула ¯\_(ツ)_/¯
  • Мнения: 39 077
това не е за 6 клас май.
нямам спомен детето да е учило степени, нито отрицателни числа.
по-скоро е за новите седми класове Simple Smile

# 295
  • София
  • Мнения: 225
За 6 клас  са задачите по новата програма.Господина сега е в 7 ,но правят преговори по ЗИП на материала от 6 клас .Благодаря за задачата

# 296
  • гр.Пловдив
  • Мнения: 346
Здравейте, може ли помощ с тази задача от преговора за 7 клас (т.е. от материала за 6 клас)
Иска се, да даде решение с необходимите обосновки.

В една галерия има 56 картини. От тях 18 са пейзажи от различни страни, а 32 от картините са на европейски художници. Известно е, че 10 от пейзажите са на европейски художници.
а) Представете графично тази информация, като използвате диаграмите на Ойлер-Вен.
б) Колко от картините на европейски художници не са пейзажи?
в) Колко от картините не са пейзажи и не са на европейски художници?
г) Пресметнете вероятността една случайно избрана картина да е пейзаж на художник, който не е европеец.

И ако може да ме насочите, къде да прочетем за решаването на подобен тип задачи с диаграми на Ойлер-Вен. В час почти не са им обяснявани, а аз нямам никакъв спомен как се представят данните с тези диаграми.

# 297
  • София
  • Мнения: 18 062
Здравейте, може ли помощ с тази задача от преговора за 7 клас (т.е. от материала за 6 клас)
Иска се, да даде решение с необходимите обосновки.

В една галерия има 56 картини. От тях 18 са пейзажи от различни страни, а 32 от картините са на европейски художници. Известно е, че 10 от пейзажите са на европейски художници.
а) Представете графично тази информация, като използвате диаграмите на Ойлер-Вен.
б) Колко от картините на европейски художници не са пейзажи?
в) Колко от картините не са пейзажи и не са на европейски художници?
г) Пресметнете вероятността една случайно избрана картина да е пейзаж на художник, който не е европеец.

И ако може да ме насочите, къде да прочетем за решаването на подобен тип задачи с диаграми на Ойлер-Вен. В час почти не са им обяснявани, а аз нямам никакъв спомен как се представят данните с тези диаграми.



Отворете снимката на отделна страница, за да се чете по-добре.

# 298
  • гр.Пловдив
  • Мнения: 346
Много благодаря, най-вече за подробното обяснение.

# 299
  • София
  • Мнения: 225
Моля за малко помощ.Задача от 6 клас по Зип

Общи условия

Активация на акаунт