Лидл 128 - Юнско сладоледена

  • 87 825
  • 1 364
  •   1
Отговори
# 1 230
  • Мнения: 11 784
Ето нещо за мини фритюрника:
https://youtu.be/IHL0tcI5ZVQ
Протекла мазнина след няколко ползвания 😱

Последна редакция: пт, 28 юни 2019, 10:43 от fenyx

# 1 231
  • Мнения: 10 413
Ехххх, жалко! И аз на него се точех, но все пак ще го пробвам.
Моля те, пиши после отзив. ✌

# 1 232
  • Мнения: 183
Привет! Може би е коментирано вече, но срока за връщане на стока
 в Лидъл 30 дни ли е или 90 дни? Помня, че имаше нещо различно в условията им.

# 1 233
  • Мнения: 9 392
Офф, маслото другата седмица уж на хит цена от 4,49. Еми сори, в Кауфланд тази седмица има за 2,99, а в метро за 2,85.

# 1 234
  • Мнения: 5 524
Привет! Може би е коментирано вече, но срока за връщане на стока
 в Лидъл 30 дни ли е или 90 дни? Помня, че имаше нещо различно в условията им.
90 дни за връщане без обяснения

# 1 235
  • Мнения: 20 885
На сточна гара има робота за чистене и гащи.
Ох, това го прочетох като Робота за чистене на гащи Smile

# 1 236
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 064
Gross шам фастък шоколад 56% е супер вкусен. Само такъв си взимам, но тези дни го няма точно него. Имаше с портокал, с ягоди и някои други, но не и моя. Еми ще си го чакам. Все още имам един цял.

# 1 237
  • София
  • Мнения: 5 586
Gross шам фастък шоколад 56% е супер вкусен. Само такъв си взимам, но тези дни го няма точно него. Имаше с портокал, с ягоди и някои други, но не и моя. Еми ще си го чакам. Все още имам един цял.
При нас има малина ,люта чушка и карамел, явно правят различно за различните държавите.

# 1 238
  • Мнения: 1 980
Привет! Може би е коментирано вече, но срока за връщане на стока
 в Лидъл 30 дни ли е или 90 дни? Помня, че имаше нещо различно в условията им.
90 дни за връщане без обяснения

Вече е с обяснения. :Д Питат всеки път  защо го връщаш. Или може само  в нашия магазин да е  така.

# 1 239
  • Мнения: 11 784
В Лидл Младост 2 вчера никакви обяснения не ми искаха за връщане.

Последна редакция: чт, 27 юни 2019, 18:11 от fenyx

# 1 240
  • Мнения: 5 524
Никога не са ме питали. Дори миналата седмица върнах бански от  първото пускане мисля май месец, взеха го, върнаха ми парите и отбелязаха, че вече е намален, ако искам да си взема друг размер.

# 1 241
  • Мнения: 2 148
В магазина в Тракия рядко питат дали е дефектна стоката, или не я искам вече. В магазина в Ритейл парк твърде често се сменя персонала, виждала съм служители от други магазини в града, явно някаква непрекъсната ротация има, но все по-често съм недоволна от отношението там. Веднъж една лелка(епитетът не е случаен) взе да ми се кара, че искам да върна неразопакован органайзер за кола, защото минал 1 месец. На въпроса ми и какво като е минал месец, не ми отговори, явно знаеше, че се връща до 90 дни, ама ако мине номера.
Преди месец имаше намалени орхидеи от 16 на 10 лв, обозначени с голям червен етикет, но на касата ми маркираха първоначалната цена, добре че видях на изхода и се върнах. Като се почна едно звънене по слушалките, обясняване, преповтаряне, проверки на етикета, пък да не съм я взела от друг рафт тая орхидея и накрая не разбраха откъде идва проблемът и ми върнаха парите, "за да не стане някакъв проблем" каквото и да значи това. Не ми се занимаваше да обяснявам, че това е нелоялна търговска практика и обърканите им етикети/система не са мой проблем, защото след цялото това безсмислено дремане на входа половинката и детето бяха крайно изнервени вече.
А вчера на касата служителката видимо изнервена взе да ми "помага" да си наредя нещата в торбата, което по принцип е страхотен жест, на който не е длъжна, ама бива ли да пльоснеш 3 кутии прясно мляко, салам, сирене и прочие тежки неща върху 4 пакета спагети. Нямаше никой на касата след мен, а в магазина се разминах с точно 4 човека, та не разбрах защо така бързаше да ме изпрати да си ходя.
Тази седмица освен маркуч с накрайник и обичайните хранителни неща, нищо друго не съм купувала от Лидл и не мога да допринеса с полезно инфо за темата. Grinning

# 1 242
  • Мнения: 10 413
Трябва да им се прави забележка на място, ако се държат неуважително. Иначе ще стане като по другите вериги, откъдето идват. Във Ф бях свидетел на див скандал спрямо жена, която блъснала бутилка алкохол. То беше пищене, то беше врещене, а жената възпитана прекалено и може би погрешно, мълчи и се черви пред цялата опашка от стъписани хора. Да не са слагали бутилката в края на рафта, нямаше да я блъсне. Погледнах да видя рафтовете с алкохол - ами то малко оставаше сами да скочат бутилките на пода, така подредени.

# 1 243
  • Мнения: 11 784
Аз пък точно във Ф. се изненадах, как един дядо, след като мина през касата и си погледна кутията яйца поиска да му ги сменят, че имало счупено (което може да е станало дори докато ги взема самият той от лентата, знам ли) и любезно му ги замениха.  
А в Лидл, в който пазарувам има една изключително мила дама, другите касиерки също са любезни. Намръщени май не съм виждала там.

# 1 244
  • вкъщи
  • Мнения: 2 618
В нашия Лидъл пък касиерите са изключително мили, усмихнати и свежи. Никога, ама никога за толкова години не съм имала разочарование.

Общи условия

Активация на акаунт