Пазаруване от H&M (32) ➤ Юни 2019

  • 47 971
  • 938
  •   1
Отговори
# 825
  • Мнения: X
Здравейте!
Опитвам се сложа в количката неща, от които имат наличност, но ми изписва - това изделие в момента не може да бъде добавено. Значи ли, че го нямат? Thinking

# 826
  • Мнения: 11 784
Изчерпано е, но не е отразено/актуализирано в системата им.

# 827
  • Мнения: 62 340
Значи да ходя да си диря пратките в офиса, имейл няма къде да ми пратят, не съществува.

# 828
  • Мнения: 467
А защо в офис, не ви ли ги доставят на адрес?

# 829
  • Мнения: 62 340
Защото съм дала адрес на офис. Не винаги съм вкъщи и за да избегна таксата за пренасочване.

# 830
  • Мнения: 467
Е то и аз не съм постоянно вкъщи, даже и на работа не съм винаги в сградата, но давам служебен адрес и ако не съм там или моля колега да я вземе или ми я носят по-късно.

# 831
  • Мнения: 62 340
При мен няма опция за служ. адрес в момента.

# 832
  • Мнения: 5 418
Защото съм дала адрес на офис. Не винаги съм вкъщи и за да избегна таксата за пренасочване.
Добавям : защото има учещи и/или работещи хора. Аз работя на своб.практика, но съм и редовен студент  Ни вкъщи, ни в университет ме устройва, а и като ми звънят тези от еконта и ми питат кога ще съм идела да си взема пратката, да я дадяли на куриер, че то така трябвало.....е, ми - когато се освободя, но не се знае кога точно- ей такива са ни разговорите всеки път. И накрая след тяхна грешка за кой ли път, съм ги блокирала. Ако поръчвам занапред, ще дам измислен номер, но моите имена.

# 833
  • In transit
  • Мнения: 14 321
Вчера ходих до реала във Варна. Намалени неща имаше доста, но всичко беше толкова разхвърляно, дрехи по земята... имах чувството, че съм в някоя втора употреба. Загубиха ме тотално!

# 834
  • Мнения: 9 785
... имах чувството, че съм в някоя втора употреба.

Аз това чувство го имам по принцип за магазина, макар че доста неща купувах преди, особено за сина ми. Отдавна нищо не съм си харесвала.

# 835
  • Мнения: 467
Защото съм дала адрес на офис. Не винаги съм вкъщи и за да избегна таксата за пренасочване.
Добавям : защото има учещи и/или работещи хора. Аз работя на своб.практика, но съм и редовен студент  Ни вкъщи, ни в университет ме устройва, а и като ми звънят тези от еконта и ми питат кога ще съм идела да си взема пратката, да я дадяли на куриер, че то така трябвало.....е, ми - когато се освободя, но не се знае кога точно- ей такива са ни разговорите всеки път. И накрая след тяхна грешка за кой ли път, съм ги блокирала. Ако поръчвам занапред, ще дам измислен номер, но моите имена.
Явно са ви смотани куриерите. Аз също не си стоя вкъщи да ги чакам, а служебни излизания имам много, но винаги успяват да ми доставят пратките. Ако днес не ме намерят на адреса /служебен/, ми я носят на другия ден или  в друг час на същия служебен адрес и нищо не пренасочвам. Как ли няма да загубя половин час да им вися в офисите и да чакам, ценно ми е времето.

Последна редакция: сб, 29 юни 2019, 14:47 от wixi

# 836
  • Мнения: 76 095
И моите са готини...разбираме се по телефона.  Веднъж на спирката го видях че е спрял и там си я взех. Веднъж ми предложи да ви я донесе на удобно за мен място че не бях на адреса.
Но ние сме малък сравнително град...знаем се.

# 837
  • Мнения: 5 544
Да похваля тази рокличка, р.38, отговаря. Взех същата и за сестра ми, р.40. Хубава, летяща, ако беше още по-тънка щеше да е перфектна

https://www2.hm.com/bg_bg/productpage.0751373001.html

# 838
  • Мнения: X
Ей кой ми тафи сутиените от вас? Rolling Eyes Бяха налични, направих гимнастиката и айде вече изчерпани..

# 839
  • Мнения: 240
Ей кой ми тафи сутиените от вас? Rolling Eyes Бяха налични, направих гимнастиката и айде вече изчерпани..

Пак има някакъв проблем със сайта/приложение аз си харесах един панталон и после хоп изчерпан,след това пробвах пак и вече имаше почти цялата номерация.Може да е това Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт