Хубавото е че определено не е задължително да се решава по този начин. Така, че няма нужда да се измислят тези методи и да се обясняват на детето. Виж за Ойлер, Гаус и тн си трябва да се обясни от родителя, ако детето не ходи на курс.
Забелязах при курса на малката сега, че за задачите от тип "Глави и крака" , реално си правят система уравнения с две неизвестни , което е много по-лесен и разбираем вариант и е от полза за много други задачи, вместо заучаването на метода описан в Немо за тези задачи. Така, че съм определено доволна от този начин на решаване на тези задачи, а не класическият описан в Немото.
При малката е проблем, че изобщо не успява да разпознае типа задача, от там дори и да има шанс да я реши, тя дори не започва. Отделно почти във всяка малко по-дълга задача има поне няколко аритметични грешки. На последният тренировъчен в СМГ има под 5 точки, дори близначката на която не и се отдава математиката изкарваше повече. Това определено ме изненада, защото реално вкъщи успява да реши доста повече задачи, самата тя също се изненада на резултата, но съм сигурна, че е такъв. Виждам и вкъщи какви безумни грешки прави на елементарни задачи и как пропуска задача, която би могла да реши просто защото изобщо не се и опитва да се замисли. На олимпиадата по някакво чудо е изкарала минималният брой точки за продължаване на втори кръг, но там е имало повече време и се е опитала нещо да реши, вместо просто да го прескочи.
Затова независимо дали аз или тя искаме нещо друго ще си остане в 145 -то, а дали ще продължи и с немският там към Шилер или както големите на частни уроци ще го измисля догодина