На море в Турция - тема 61

  • 67 032
  • 765
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 1 710
Марги, разстоянието ние го взехме за 50минути, но бяхме с лека кола и на връщане също искаха да ни приберат за летището по-рано, ама аз се размрънках и тръгнахме на време. Обаче бяхме индивидуален трансфер, вие с автобус ли бяхте, не помня с агенция или без. За храната и обслужването съм изненадана, но аз бях, преди 4 години . Иначе ми е любим хотел. ❤

Пътуването беше дълго, защото минахме през повечето селища преди Текирова, за да оставим почиващи по хотелите. С индивидуален трансфер щеше да е много по-бързо и комфортно. Навръщане ни водиха в търговски център.
По отношение на храната е важно да направя уточнение, че тази година Гюрал е на много по-прилични цени, в сравнение с минали сезони и в сравнение с други хотели, претендиращи за високо ниво. Така че аз си имах едно на ум, че все от някъде ще бъде избита тази разлика. Хубавото е, че като чистота, сигурност и забавления всичко беше страхотно и нямаше никакъв компромис. А за храната пак си мисля, че може и аз да съм прекалено критична. Имаше няколко семейства българи в хотела. Навръщане пътувахме с едно от тях. Те бяха в абсолютен възторг, разказваха на хората от другите хотели за Гюрал с такива суперлативи, че нямаше как да не се запитам дали вече не съм твърде капризна. Но извън мудното обслужване и недобре приготвените морски дарове, всичко друго наистина беше чудесно.

# 226
  • Мнения: 198
И ние в момента сме в Gural premier Tekirova и мога да кажа, че мойте впечатления се препокриват едно към едно с тези на Марги. Хотела е разкошен, съчетанието на аромат от бор и море е вълшебна, но обслужването в основния ресторант е много зле. За първи път ми се случва сервитьорите да не знаят бъкел английски. Аз съм от поколението учило задължително руски в училище и се оправям, но определено е дразнещо.
Аз съм много разочарована от Тез Тур. От летището ни посрещна момиче, което изобщо не говореше български, само руски. Тикна ни една книжка с допълнителните екскурзии на която беше записано, че утре в 10:00ч трябва да се срещнем с техен представител. В уреченият час никой не се появи, чакахме го повече от 20 мин., но уви. И към момента нямаме ни вест, ни кост от тях. Да не ни се налага да го търсим за нещо. Даже не знам как и кога ще ни приберат. Много не професионално от тяхна страна.

# 227
  • Берлин
  • Мнения: 4 477
Марги,а камънаците,които споменаваш,в морето ли са?

# 228
  • Варна
  • Мнения: 10 542
И ние в момента сме в Gural premier Tekirova и мога да кажа, че мойте впечатления се препокриват едно към едно с тези на Марги. Хотела е разкошен, съчетанието на аромат от бор и море е вълшебна, но обслужването в основния ресторант е много зле. За първи път ми се случва сервитьорите да не знаят бъкел английски. Аз съм от поколението учило задължително руски в училище и се оправям, но определено е дразнещо.
Аз съм много разочарована от Тез Тур. От летището ни посрещна момиче, което изобщо не говореше български, само руски. Тикна ни една книжка с допълнителните екскурзии на която беше записано, че утре в 10:00ч трябва да се срещнем с техен представител. В уреченият час никой не се появи, чакахме го повече от 20 мин., но уви. И към момента нямаме ни вест, ни кост от тях. Да не ни се налага да го търсим за нещо. Даже не знам как и кога ще ни приберат. Много не професионално от тяхна страна.

Вечерта, преди тръгване, на рецепция вадят списък с имената ви и в колко ще дойдат да ви вземат, а иначе, не дай боже се наложи, потърси госпожицата пак там, на рецепция или помоли гестрилейшъна да я намери. Можеш да пишеш на вайбър, ако имаш нейния номер или на Тез Тур. То ако е спешно не ти трябва никой, само застраховката, взимат те от самата болница и те връщат обратно, но дано да нямаш такива грижи.

Марги, колко платихте, ако не е нахално от моя страна?

# 229
  • Мнения: 413
galina_malina Аз бях наскоро с Тез, в предпоследния ден ми пратиха съобщение по вайбър в колко часа ще ни вземат на другия ден. Иначе на място дойде една българка, леко нагла, но не сме си говорили много с нея. На каталога ти с екскурзии би трябвало да има нейн номер.

# 230
  • Някъде там
  • Мнения: 16 046
Здравейте.Тази година мислех че ще пропуснем Турция и за това не съм писала тук,но съпруга ми ме зарадва че можем да отидем за 5 нощувки септември месец от 9 до 14.За 4 възрастни (големи са двете деца)
Ще пътуваме със собствен транспорт. Сега имам задачата да избера хотел от анталските курорти.
Писах в групата във фейсбук, но тук миналата година ми дадохте много адекватни мнения и съвети и ще се радвам и тази година да ми помогнете.Сумата която можем да отделим само за нощувките(ол инклузив) е 3500-3700.
Условията които търся са:забавления за тинейджърките като пързалки и басейни,дискотека или нещо подобно,да танцуват,зеленина и хубава и разнообразна храна.
Ако има и къде да се разхождаме вечер извън хотела ще е голям плюс.
Плажа не ми е от такова голямо значение, защото предпочитат басейните.
Ще се намери ли хотел за тази сума който да отговаря на критериите ми,или много изисквания имам.🙂🤔
Гледах оферти,но нещо не се ориентирам,и ще се радвам на помощ.
Миналата година бяхме в Cristal sunset luxury resort,хареса ни,но искаме да разнообразим.

Последна редакция: нд, 23 юни 2019, 10:46 от daviz

# 231
  • Burgas, Bulgaria
  • Мнения: 3 534
Славейче и на мен ми е любопитно  как ще степенуваш-
 Камелия, Адалия Елит Лара и Fame ?

Ха , ето ,че явно правилно се  ориентирам във фб групите ,те са две в които съм и се чудех колко ли от тук пишат и там ,особено след като ясно се спомена форума  . Радвам се да ви "видя " 😍

Ние още не сме платили за Камелия К клуб,  но ще се случи скоро  . Неудобно ми я във фб ,но ако има някой ,който пише тук и е от ТА , ще съм благодарна  да ми пише на лично  да питам за оферта.

# 232
  • Sofia
  • Мнения: 3 769
Аз съм много разочарована от Тез Тур. От летището ни посрещна момиче, което изобщо не говореше български, само руски. Тикна ни една книжка с допълнителните екскурзии на която беше записано, че утре в 10:00ч трябва да се срещнем с техен представител. В уреченият час никой не се появи, чакахме го повече от 20 мин., но уви. И към момента нямаме ни вест, ни кост от тях. Да не ни се налага да го търсим за нещо. Даже не знам как и кога ще ни приберат. Много не професионално от тяхна страна.
Аз също съм разочарована от представителката на Тез Тур - Таня Дребчева, по нейни думи - тя е винаги на Ваше разположение, по всяко време! Стига да не се появи някакъв проблем, появили се такъв, госпожицата изчезва  "яко дим" и спира да си вдига телефона. 🙄 Ако трябва да ти предложи допълнителни екскурзии и да ти вземе парите - е винаги готова😀, но ако имаш проблем - се оправяш сам! Това, че не се отзова когато имахме проблем с хотела и помолихме за съдействие и преместване, не беше болка за умиране, тя просто спря да си вдига телефона. Проблемът дойде, когато имах нужда от медицинска помощ, лекарят на хотела беше на повикване. Сестрата вкабинета говореше само турски, обадих се на Таня Дребчева с молба да съдейства за превода, каза, че няма проблем и да й се обадя след като се разбера със застрахователя - е познайте дали си вдигна телефона... Не разбира се! Добре, че сестрата беше готина и отзивчива, и добре, че има гугъл преводач.😀 До края на престоя ни госпожица Дребчева не счете за нужно да върне обаждане!
Накратко: ако трябва да Ви вземат парите, винаги са насреща, ако имате проблем са дим да ги няма! 😏

# 233
  • Мнения: 9 484
Много неприятно. Аз бих написала официално оплакване до агенцията относно такъв случай.
Вече е минало и се надявам всичко да е наред при вас.
Едва ли биха ви компенсирали по някакъв начин, но вярвам, че колкото повече хора дават обратна връзка относно обслужването и негативите, то толкова по-голям е шансът тези неща да не се повтарят занапред.

# 234
  • Мнения: 413
Скрит текст:
Аз съм много разочарована от Тез Тур. От летището ни посрещна момиче, което изобщо не говореше български, само руски. Тикна ни една книжка с допълнителните екскурзии на която беше записано, че утре в 10:00ч трябва да се срещнем с техен представител. В уреченият час никой не се появи, чакахме го повече от 20 мин., но уви. И към момента нямаме ни вест, ни кост от тях. Да не ни се налага да го търсим за нещо. Даже не знам как и кога ще ни приберат. Много не професионално от тяхна страна.
Аз също съм разочарована от представителката на Тез Тур - Таня Дребчева, по нейни думи - тя е винаги на Ваше разположение, по всяко време! Стига да не се появи някакъв проблем, появили се такъв, госпожицата изчезва  "яко дим" и спира да си вдига телефона. 🙄 Ако трябва да ти предложи допълнителни екскурзии и да ти вземе парите - е винаги готова😀, но ако имаш проблем - се оправяш сам! Това, че не се отзова когато имахме проблем с хотела и помолихме за съдействие и преместване, не беше болка за умиране, тя просто спря да си вдига телефона. Проблемът дойде, когато имах нужда от медицинска помощ, лекарят на хотела беше на повикване. Сестрата вкабинета говореше само турски, обадих се на Таня Дребчева с молба да съдейства за превода, каза, че няма проблем и да й се обадя след като се разбера със застрахователя - е познайте дали си вдигна телефона... Не разбира се! Добре, че сестрата беше готина и отзивчива, и добре, че има гугъл преводач.😀 До края на престоя ни госпожица Дребчева не счете за нужно да върне обаждане!
Накратко: ако трябва да Ви вземат парите, винаги са насреща, ако имате проблем са дим да ги няма! 😏


Същата госпожица Таня Дребчева беше и при нас, дойде да ни продава екскурзии, исках само информативно да я питам по застраховката и как да се свържем с нея, но нея я интересуваше само да направи "промоцията" на деня, въпреки че ѝ обяснихме че сме пътували с Тез Тур не веднъж и са ни ясни тези "промоции" (цитирам "Имате страхотен късмет! САМО ДНЕС само тази седмица мога да ви дам 10 ПРОЦЕНТА ОТСТЪПКА!!"). Не обичам да се държат с мен все едно падам от небето и ще съм глупава, ако изпусна тази невероятна далавера.
Казах на дамата, че на шопинг екскурзия няма да ходя и не ми харесва да ме водят по техни магазини, където марките са измислени и тя ми отговори, че като не съм искала техния шопинг да съм ходела в Баленсиага и Александър Маккуин. Laughing  Това ни беше комуникацията. За първи път попадам на такъв представител, обикновено са много любезни, рускинята която се вози с нас на трансфера беше много мила.

# 235
  • Мнения: 198
galina_malina Аз бях наскоро с Тез, в предпоследния ден ми пратиха съобщение по вайбър в колко часа ще ни вземат на другия ден. Иначе на място дойде една българка, леко нагла, но не сме си говорили много с нея. На каталога ти с екскурзии би трябвало да има нейн номер.
Нямам номер за връзка. Написано ми е само име /лично, без фамилия/ ден и час на среща. Ще чакам до последния ден и ще звъня на телефоните на Тез Тур.
Те моя номер го имат, телефонен номер ми поискаха и на регистратурата, но до сега никой не ме е потърсил.

# 236
  • София
  • Мнения: 714
Здравейте , в петък от туристическата фирма ни изпратиха ваучера за настаняване ,но там са ми объркали името . Това дали ще е голям проблем при настаняването ? Утре ще се свържа с агенцията ,но до тогава ще ме изяде любопитството . Grinning В застраховката всичко е написано ,както трябва ,само във ваучера е проблема .

# 237
  • русе
  • Мнения: 643
Според мен агенцията да оправи грешката с името на ваучера

# 238
  • Мнения: 1 710
Здравейте , в петък от туристическата фирма ни изпратиха ваучера за настаняване ,но там са ми объркали името . Това дали ще е голям проблем при настаняването ? Утре ще се свържа с агенцията ,но до тогава ще ме изяде любопитството . Grinning В застраховката всичко е написано ,както трябва ,само във ваучера е проблема .

Настоявайте за промяна на името. Може би няма да има проблем при настаняването, но по-добре е да ви дадат изрядни документи, за да си спестите евентуални разяснения и разправии на рецепцията.

А за представителите на място, не знам какво да кажа. Попадала съм на всякакви хора и такива, готови да помогнат, и на такива, които ме остават с впечатлението, че продаването на допълнителни екскурзии е единственото, което ги вълнува.
Това, което със сигурност знам е, че не са задължени да се отзовават в случай на нужда от медицинска помощ. Но има такива, които го правят. Има и случаи, при които дори да искат да помогнат не успяват, поради отдалечеността на хотела, да речем или ако не говорят български. Няколко пъти имаше спорове по въпроса и тук, и във ФБ. Много хора остават разочаровани, защото очакват помощ, превод или намеса от представителя, а не получават такива, когато имат нужда от доктор. Всъщност асистанс компанията е тази, която трябва да окаже съдействие.
За съжаление аз вече натрупах опит в ползването на застраховката в Турция. Три пъти съм търсила медицинска помощ. Мисля, че е по силите на всеки човек да се справи, стига да не е дете, разбира се. Вече почти всички застрахователи договарят асистанс компании, чиито оператори са българи. Преди 10-12 години беше доста по-тегаво, когато повечето компании бяха базирани в чужбина. А при прегледа, човек дори и да не говори дума чужд език, със съвременните технологии и приложения за превод, ще се разбере с доктора.

# 239
  • Мнения: 124
Здравейте,
предстои и нашата почивка в Алания и ще съм Ви благодарна ако споделите какви забележителности има в района.Това което прочетох са няколкото пещери, крепоста Селджук, Червената кула, крайбрежната ивица разбира се Simple Smile , вероятно пропускам и други.Може да бъдат и по отдалечени от Алания, тъй като сме със собтвен транспорт.

Общи условия

Активация на акаунт