Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 2 юли 2019, 12:03 ч.

Теленор - CAPTURE

  • 200
  • 12
  •   1
Отговори
  • Мнения: 9
Здравейте,

Имам следното питане към текущите клиенти на теленор с договори сключени преди юли 2019година, моят е сключен средата на 2018 като изпозлвам 100гб capture и hbo go. Днес получих смс, че теленор спират да работят с облака и трябва да сваля информацията си или да си платя за нея, при положение, че тези гигабайти са до края на срока на договора което е 2020г. Обадих се на оператор, за да ми обясни защо променят условията и каква е компенсацията за това нещо. Обясни ми, че ще ми останат 2гб и всичко ще бъде изтрито т.е. Ще имам 2гб свободни. Аз вече напълних 100 и те си ми трябват. Мога да платя, не е проблем плащането, което трябва да е към тях. Дори и да реша да платя 1) няма да са 100гигабайта 2) все пак ще трябва да сваля всичко и да го прехвърля някъде другаде, защото дори след плащане акаунта ми ще бъде празен. Компенсацията в случая според оператора е, че имам 30дневен срок да направя тази прекрасна гимнастика. Нали нямат право да променят условията на договора, дори не ми предлагат компенсация.. Какво да правя, те могат да ми орежат плана просто, защото така са си решили.. Има ли някой сблъскващ се с подобна ситуация?

# 1
  • София
  • Мнения: 2 099
Здравейте,

Имам следното питане към текущите клиенти на теленор с договори сключени преди юли 2019година, моят е сключен средата на 2018 като изпозлвам 100гб capture и hbo go. Днес получих смс, че теленор спират да работят с облака и трябва да сваля информацията си или да си платя за нея, при положение, че тези гигабайти са до края на срока на договора което е 2020г. Обадих се на оператор, за да ми обясни защо променят условията и каква е компенсацията за това нещо. Обясни ми, че ще ми останат 2гб и всичко ще бъде изтрито т.е. Ще имам 2гб свободни. Аз вече напълних 100 и те си ми трябват. Мога да платя, не е проблем плащането, което трябва да е към тях. Дори и да реша да платя 1) няма да са 100гигабайта 2) все пак ще трябва да сваля всичко и да го прехвърля някъде другаде, защото дори след плащане акаунта ми ще бъде празен. Компенсацията в случая според оператора е, че имам 30дневен срок да направя тази прекрасна гимнастика. Нали нямат право да променят условията на договора, дори не ми предлагат компенсация.. Какво да правя, те могат да ми орежат плана просто, защото така са си решили.. Има ли някой сблъскващ се с подобна ситуация?

И аз получих същия SMS. Не зная какво да предприема.

# 2
  • Мнения: 3 444
Да,и на мен ми пратиха съобщение. Аз ползвам 50 ГБ. Много некоректно от тяхна страна. Аз предпочитам да си платя за iCloud по 1,99 за 50 ГБ месечно,вместо на тях 1,99 за 10ГБ. Не вярвам да можем да постигнем нещо,но ако измислите,ще се включа.

# 3
  • Мнения: 9
Най-логичното е да се напише жалба до защита на потребителите, но неудобството си остава. По-късно ще отида до техен офис и ще питам пак. Ще попитам и юрист.. В магазина, ако се наложи ще ги заплашвам с КЗП. Те с това темпо ще ни орежат яко как така спират нещо и дори компенсация няма

# 4
  • Мнения: 9
Отидох на място в магазин, попитах ги какво става с услугата, казаха, че я прекратяват защото са с нови собственици, а те не са могли да се разберат нещо. Попитах ги щом нарушават условията на договора, на което нямат право(прегледах договора и общите условия) каква компенсация ще има за хора като мен чиито срок на договора е още една година. Момичето извика управител, това което той кза, че могат да направят като компенсация е да ми направят 20% отстъпка при покупка на аксесоар над 100лв. Стана ми смешно и ги питам компесация е да ми направите отстъпка, като ви дам пари чри положение че плащам всеки месец.. Явно наистина нищо не е предвидено, опитаха се да ме убедят да си закупя карта памет.. Питах ги след като те нарушават условията, аз мога ли да си прекратя договора с тях веднага без да им дължа нищо, не не може 3 месечни такси трябва да се платят. Единственото което остана като опция е жалба до КЗП. Моля всеки който има интерес да ми пише и да подадем колективна.

# 5
  • Мнения: 2 255
Това е ужасно, снимките ми от преди 6 години насам са там, снимки на детето ми като бебе и като цяло на най - важните моменти от последните години. Къде да ги прехвърля? Вие къде мислите да ги преместите , в кое приложение?

# 6
  • Мнения: 3 444
Аз се опитах сега,ами не става. Уж може да маркираш по 400 файла,аз се пробвах с по 300 и ми дава грешка,да опитам по-късно.🙄 Изнервих се! Уж по месеци може,да не избирам една по една снимки,обаче пак не става. Не стига,че ни прецакаха,ами не им работи и приложението. 🤯🤬

# 7
  • Мнения: 2 430
Аз затова не го ползвах. Защото една година по-рано Майкрософт даваха пак някакво голямо пространство безплатно и един ден ми пуснаха мейл, че махат всичко и оставят само 2 ГБ и ако не си изтегля всичко, ще го загубя.

Това което можете да направите, след зора с тегленето - купувате си скъпи дискове - по възможности по-маркови - из записвате - 100 гб означава  25 диска Sad   а за резерва - същата инфо на флашки.
Има и друг вариант - външен харддиск, но той има движещи се части и е риск, аз си изпатих зле с такъв - преди повече от 5 гогини, 300 лв за 1 терабайт - развали се на първия месец, смениха го, развали се след година и ми казаха, че гаранцията не важи (част от платката излезе заедно с кабела) и че дори срещу заплащане не могат да ремонтират.
Така че за съхранение - СD и флашпамети.

Иначе ако искате онлайн пак: снимка бг 6 ГБ, yandex - 10 ГБ, гугъл диск 15 ГБ

П,П. токущо се сетих, че Фейсбук няма ограничение на обема, а можете да качвате снимки под ключ - да са видими единствено за вас и никой друг.

Последна редакция: вт, 02 юли 2019, 15:14 от sinergon2

# 8
  • Мнения: 2 255
А какво мислите за Google Photos?
Ще ги прехвърля и на флашка и на карта памет, но все пак бих искала да ги имам и на телефона си в приложение.
Сега звънях в Теленор , казаха, че до 31Юли трябва всичко да е преместено другаде защото на 1Август услугата спира .Пълен абсурд, добре, че видях темата тук защото нямам дори Смс..

# 9
  • Мнения: 9
Аз ще платя в дробокс един терабайт и ще приключа, то е ясно. Никъде в условията на договора не е написано, че им е позволено да правят така.

# 10
  • Мнения: 2 255
Дропбокс надежнен ли е? Еднократно ли се заплаща?

# 11
  • Мнения: 9
Дропбокс надежнен ли е? Еднократно ли се заплаща?

Надежден е да, качването и свалянето на файлове е изключително лесно. Инсталираш го на личния си компютър, влизаш в акунта с който си и на телефона и те един вид се синхронизират и вече ваичко качено в него ти седи в едно кати папка там при my documents, my pictures и т. Н. Праща имейл или смс при всяко влизане.

# 12
  • Мнения: 2 430
Гугъл фотос е само 15 ГБ

Общи условия

Активация на акаунт