Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да правя, ако съм подписал договор с мобилен оператор, който не отговаря на моите нужди?
Има ли начин да прекратя договора преди изтичането на 24 месеца?
Какви са правата ми при промени в условията на договора?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да правя, ако съм подписал договор с мобилен оператор, който не отговаря на моите нужди?
Първо се свържете с кол центъра на оператора и обяснете ситуацията си. Ако не сте доволни от отговора, посетете различни офиси на компанията, тъй като различни служители могат да предложат различни решения. Освен това можете да подадете жалба до Комисията за защита на потребителите (КЗП) и да потърсите помощ от управителя на клона, където сте подписали договора.
-
Има ли начин да прекратя договора преди изтичането на 24 месеца?
Да, в повечето случаи можете да прекратите договора, като платите три непромоционални месечни такси. Важно е обаче да проверите условията на договора за конкретни подробности. Може да има неустойки за прекратяване и може да се наложи да върнете отстъпките, получени за времето, в което сте били на промоционален план.
-
Какви са правата ми при промени в условията на договора?
-
Как мога да подам жалба срещу оператор?
-
Какво да правя, ако бъда подведен от служители на оператора?