Шестокласници 2019/2020

  • 38 281
  • 759
  •   1
Отговори
# 645
  • Голямата Мушмула ¯\_(ツ)_/¯
  • Мнения: 39 043
лингвистично кенгуру на кембридж училищата. Wink

# 646
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 7 912
И аз срещам отпор с лягането вечер навреме и игрите на компа. Нещо много се разхайти през ваканцията и ще трябва да стягаме редиците.
Тази година на кьораво състезание не се е явил. Освен спортните де.

# 647
  • София
  • Мнения: 4 899
Моят е наказан без таблет и телефон до първи март.
За пореден път губи дреха в училище. Добре, че още главата си не е изгубил. А и ме излъга, че я е прибрал в чантата си.
Има доста домашно за уикенда, така че добре ще му се отрази да е малко без електроника около себе си.

# 648
  • Мнения: 2 047
И аз много мразя тая втора смяна . Той ходи и на спорт и англисйки преди училище и му остават макс 1-2ч. за подготовка за деня , а като се има предвид , че не е от най-стегнатите не ми се мисли ... дано не си намали успеха .
При моя син забелязвам , че PS  и другите игри са започнали да го правят агресивен. Вчера бяха едни викове  и крясъци , дори и онзи ден си хвърли джойстика. Чудя се дали да се консултирам с психолог как да процедира, хем не искам да го режа от раз от всички устройства, хем гледам че сам не може да се контролира. Иначе през седмицата игри не се позволяват - само събота и неделя и то след като си научил всичко.

# 649
  • София
  • Мнения: 5 188
За едно дете, което ежедневно играе до 03 ч и спи до 12.00ч, а съб и неделя почти по цял ден... психолог се произнесе,  че няма зависимост. Та в тази област загубих вяра в психолозите.

# 650
  • Мнения: 2 047
Ми  не знам , аз се затруднявам как да реагирам. То има и много пишман психолози от както стана модерна професия. Но се притеснявам ,че нещата ще стават по зле . Мъжа ми иска да действаме твърдо , а според мен нещата стават по-зле така .

# 651
  • София
  • Мнения: 1 892
Определено дивайсите (не намирам подходяща българска думичка) го правят агресивен и крещящ (повече от обичайното, де). Вадя статии за вредите, обяснявам, че се "затъпява", обяснявам за вредата от асоциализирането... Надявам се сам да стигне до извода, че е зле за него това обсебване и пристрастяване, ама не ми се получава. За момента можем да си наложим забраните, но си давам сметка, че след годинка- две, няма да имаме тази възможност. И не ми се мисли какво "спокойствие" ще настане у дома...
И той минава втора смяна, като заради тренировките му, курса по английски минава в събота и от сега се втрисвам от цялата организация на ученето през почивните дни...
И новото му "двайсе". Покрай волейбола се е запалил по италианския, та да съм му намерила курсове (не, че намирам кога ще му е възможно, ама, може пък малко организация в хаоса да си въведе, щом толкова иска). Та, дайте някакви насоки за София Simple Smile

# 652
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 7 912
И моят е втора смяна. Казала съм, че ще го лишавам от игри, ако не му стига времето. А то няма да стига, щото е два пъти седмично на английски, почти всеки ден на баскет и един път е с учител по мат. Плюс съботния курс по мат, тренировките през уикенда и състезанията, които обикновено са събота. Та засега му давам да играе, защото така отмаря, но ако видя, че училището почва да буксува, ще режа игрите. Той си знае де.

# 653
  • Мнения: 2 986
Много кофти е програмата на моята. И те са втора смяна и важните предмети са последните часове. Почват с Технологии, 2 часа, физическо, ИИ - два часа и после след 17ч. вечерта - мат, Бел и други. Надявам се да успява с домашните, при нас всички извънкласни занимания са уикенда, затова пък в събота и неделя само тича напред -назад и няма никакво свободно време. Вечер след училище засега я оставям да си гледа на телефона, за да отмаря, сутрин успява с домашните.

# 654
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 7 912
Нашата програма е чудна. Много добре е направена, учат на блокове. Само в четвъртък не са на блокове и тогава е по-тегаво.

# 655
  • Мнения: 2 798
И аз съм от недоволните с променените програми- четири от дните завършват с по два от по-сериозните предмети, разказвателни блок или мат и БЕЛ. Надявам се да си помага с домашните привечер, защото сутрин е недостатъчно времето за цялата домашна. /За петък например по мат имаха 22 зад./

# 656
  • Мнения: 2 047
Боже 22 зад ! На нашите им дават по 3-4 , догодина ще е голяма излагация! Всички опити  да накарам госпожата за повече задачи удрят на камък , защото класа е слаб и с това просто домашно се затрудняват, а моят ги решава макс 5-10 мин и се смята за голяма работа  Sad

# 657
  • Мнения: 1 402
Аз не одобрявам големите домашни. Не може в клас да решат 4-5 задачи, а за домашно 20-30. На една родителска среща спорих по въпроса и всички останаха с впечатлението, че моето дете не може да се справя, а е точно обратното Simple Smile

# 658
  • София
  • Мнения: 4 039
Аз смятам, че домашните по математика специално трябва да са за около 40-60 минути. Може да са 2 задачи, може да са 60. Така не се преуморяват с еднотипни действия, а същевременно повторенията са достатъчни да се автоматизират задачите. Сега, ако някой си чопли в носа, може и 3 часа да не му стигнат, но пък не е лошо да се научат да остават концентрирани за час. Все пак скоро изпити ги чакат, а те са за определено време.

# 659
  • Мнения: 1 402
Аз смятам, че домашните по математика специално трябва да са за около 40-60 минути. Може да са 2 задачи, може да са 60. Така не се преуморяват с еднотипни действия, а същевременно повторенията са достатъчни да се автоматизират задачите. Сега, ако някой си чопли в носа, може и 3 часа да не му стигнат, но пък не е лошо да се научат да остават концентрирани за час. Все пак скоро изпити ги чакат, а те са за определено време.
Да. С това съм съгласна! Но само за затвърждаване на взет материал. Имахме ситуация, по БЕЛ, не могла да ги накара да се укротят и дала цялата уч. тетрадка по нов материал за домашно... Да, ама аз не съм учител и дори съм доста зле с граматиката, та как да обесня материала... Не е единичен случай, за да приема, че е за сплашване!

Общи условия

Активация на акаунт