AVON само за представители 2019 & 2020

  • 30 620
  • 550
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 244
Може би сте регистрирана като представител? Клиентите не ги одобряват за кредитен лимит.
Здравейте,да като представител,но онлайн без ЕГН.Затова ми обясниха при пет поръчки,но още чакам одобрение.Никой не ми се е обадил,незнам колко време се чака.

# 391
  • София
  • Мнения: 4 215
Някой виждал ли е сивата карирана пола? Читава ли е?

# 392
  • Варна
  • Мнения: 1 951
Някой да ми обясни защо при положение, че на 23,09 съм превела задължението си към Ейвън, на 28,09,2020 ми е начислена неустойка от 10лв?

# 393
  • Русе
  • Мнения: 38
Някой да ми обясни защо при положение, че на 23,09 съм превела задължението си към Ейвън, на 28,09,2020 ми е начислена неустойка от 10лв?


Задай въпроса си към централата. Тук няма как ти отговорим.

# 394
  • Мнения: 16 001
Някой да ми обясни защо при положение, че на 23,09 съм превела задължението си към Ейвън, на 28,09,2020 ми е начислена неустойка от 10лв?
Зависи от много неща, но ако преводът е минал и е навреме то може да е грешка. Пиши ми на лични.

# 395
  • София
  • Мнения: 1 914
Зависи кога е бил падежът. 23-и е петък. Може да са се отразили чак вторник. Аз така изведнъж изгорях. И то просто бях забравила да платя, ама... 10 лв. При положение, че всеки път плащам веднага.

# 396
  • Мнения: 1
Здравейте колеги,
Имам питане - как намирате клиенти в София, тъй като аз до скоро живеех в провинцията и ситуацията беше много по-лесна, защото хората, имам подобно усещане, са много по-приемливи, но сега е много по-трудно. Имате ли идеи?

# 397
  • Мнения: 8
Здравейте, колеги! Искам да ви попитам как стоят сега нещата с назначаване на нови “стари” представители? Могат ли да се вписват към нов мениджър? Каква е процедурата? Аз стм мениджър, но моя мениджър ми каза, че не може стар представител да се пише в моята структура, но можело в нейната. И нещо не разбирам как така стават нещата и тя нищо не иска да ми обясни Sad Например друго, което отбягва и не желае да ми каже е - какви бонуси и парични възнаграждения и какви проценти взима мениджъря на екип от хората в неговия екип? Много ще се радвам вие да ми кажете. Идва ми да си сменя мениджъра, но не го правя, за да избегна цялата ярост, която ще ми се изсипе на главата Sad

# 398
  • Мнения: 18
Здравейте,  може ли да ми пише представител от Пловдив за да го питам нещо.

# 399
  • Мнения: 41
Здравейте, моля за Вашата помощ, ако имате отговор на въпроса.
Потърсих в сайта на Avon информация, но тя не е изчерпателна.
За първи път ще се възползвам от услугата Директна доставка до адрес. Създадох профил на клиентката и въведох желаната информация. Имам и поръчка, която трябва да си стигне до моя адрес. Тук изникнаха и въпросите:
    Ако изпратя поръчката само до клиента имам право само на % отстъпка в зависимост от сумата на поръчка?
    Ако комбинирам моята поръчка с тази на клиента в края на поръчката ми излиза опция да избера или моя адрес или този на клиента. Адреса на клиента е въведен в профила му, въведен е и кода за Дирелтна доставка към поръчката. Ако избера моя адрес на доставка кашона, който е за клиента при мен ли ще пристигне или ще отиде на адреса, въведен в профила на клиента?
На мен ли ми убягва нещо или правилно тълкувам нещата, че трябва да изпратя поръчката до клиента и да се възползвам само от % отстъпка, който се полага за поръчаната сума?
Благодаря Ви предварително за отделеното време и се надявам да съм успяла да обясня казуса си!

# 400
  • Мнения: 1 589
Правите поръчка  с продуктите на клиента и данните му за доставка. Дали ще имате отстъпка от тази поръчка и каква ще е_ е според сумата. Може и за е за спорта с 2-3лв дори от вас. Също така той ще я получи без да заплати за нея.
Правите и друга поръчка с вашите неща и вашия адрес и те ще дойдат при вас. Със съответната отстъпка съобразно сумата

# 401
  • Мнения: 16 001
Да дообесня за отстъпката. Тук имате варианти.
1. Ако имате по-високо ниво с отстъпка постигнато от предната кампания, поръчаното (което над минимума за поръчка) ще е с този постигнат процент.
2. Ако нямате постигнат процент, всичко над минимума за поръчка ще ползва стандартен процент отстъпка според постигнатото / постиганото за тази кампания ниво.
Т. Е. Отстъпките в момента са кумулативни. Обърнете се към координатор си. За начинаещ в трудна ориентацията.

# 402
  • Мнения: 1 589
Това са в идеални условия и с поръчки над една сума. Но доколкото е обяснила, сумата е символична. И не се вписва в тези хипотези.
Ако поръчката на клиента е 15 лв, например, каквото и ниво да е достигнато до момента , ще вземе 0% отстъпка. А ще заплати поне едни 3-4лв, за да обслужи клиента

# 403
  • София
  • Мнения: 1 914
Ама как така "над минимума за поръчка"? Той сега е 40 лв. Ако имам 60 лв, ще имам отстъпка на тези 60 лв, не само на 20 лв, които са над минимума.

# 404
  • Мнения: 1 589
Ами много добре е обяснено кое как и в сайта и тук

Общи условия

Активация на акаунт