Лидл 130 - Августовска отпускарска

  • 79 283
  • 1 288
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 69 322
Мен не ме нерви неотварянето на каса...приемам го философски 😀

Плескавицата...кой знае има ли кашкавал....я има я нема..по-скоро второто....и затова не се разтича. Разсъждавам си де...Joy

# 586
  • София
  • Мнения: 18 800
И аз така,като Тета,детето в количката дъвче нещо и мълчи.
Виж тия в К са стрални дразнители и охлюви.

# 587
  • Мнения: 1 762
Права си, Съни!

# 588
  • Мнения: 347
Здравейте купих самозалепващо фолио от миналата седмица но не намирам инструкции, а не съм работила с подобно нещо. Искам да го сложа върху повърхност боядисана с латекс. Възаможно ли е и ако някой е лепил ще съм благодарна да помогне 😊

# 589
  • София
  • Мнения: 16 221
Аз не мога да разбера защо правилото, написано на стикер на всяка каса, 1+2  не се спазва. Всеки новобранец го обучават, че щом има повече от трима клиенти на опашката, които чакат да се викне нова каса. Никой и никъде не го спазва. Може би липсва персонал. Не знам.

Принуждавам ги да спазват правилото. Пазарувам сутрин, преди работа. Щом се приближа до каса с опашка на висок глас ги питам няма ли да отварят друга каса. Пуфтят, пръхтят, но отварят.
Наясно съм, че не достига персонал, че работещите на смяна са много натоварени. Трябва хем да маркират, хем да се правят на Мистър Свежест, хем да пекат закуски.
Но от друга страна съм клиент и не желая да ме бавят.
Като цяло от обслужването в Лидл съм доволна. Малко по-добро е от дугите вериги.

# 590
  • Пловдив
  • Мнения: 41 049
Предполагам, че е зор поради липса на кадри...няма кадърни хора, а и не им се работи!
Гледах оня ден как едно момиче мъкне кашони, пълни, бърза, изнемогват...

На мен оня ден младеж(видимо нов) ми обяснява, че обикн.франзела е френска багета Stuck Out Tongue Winking Eye  и с 20ст отгоре, попитах, ама реших да не се връщам...

# 591
  • Мнения: X
Е, аз не съм от чак толкова спокойните......и определено се дразня, от снижаването на нивото. Най- малкото, защото съм от първите работили за веригата и знам навремето през какви цедки и обучения минавахме, преди да седнем по касите.
Вече, посвикнах че не се поздравява. Че ти се хвърлят парите и бележката на плота. Но, да не се знаят кодовете и елементарните правила за работа- не съм съгласна.
Скрит текст:
Пример- купувам си червени картофи- някъде към 3-4 кила,бяха. На промоция. На касата младежа ме пита: Какви са тия картофи?- аз му обяснявам че са от червените и са промоционални в момента, щото той явно не знае как да ги различава. Приключва ми сметката- много ми се видя сумата, ама викам ще правя разбора на плота, зад каса.....Ми, маркирал ми ги за сладки..... по 6.99 лв за килограм. 22лв за картофи. Връщам се и му подавам бележката, той пуфти и ми разправя, че не можело да се направи връщане.....Обясних му, че може. Да, ама се оказа, че той не може, не знае как,......И не само, че не се почуства неудобно и не се извини, ами и продължи да си маркира, като не спря да дудне как съм го занимавала с глупости. И, че той откъде да знае кои са сладки, кои шарени.... е, трябваше да повиша тон и да викна управител, но не е това проблема. Във магазин, в който това се учи още първия ден е недопустимо да се държиш по този начин.....Младежа още си работи във филиала и гледам не си е променил стила.....Аз, си се редя по другите каси, но то и там не е  по-различно. А, старите колеги- също се оплакват......щото каквото не го свършат новите, на тях остава.А, принципно в Лидл са коректни работодатели- да, работата е много, но е добре платена, да не кажа най- добре в отрасъла, плащат редовно и е направо плащещо, че не могат да намерят читави хора

# 592
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 519
бат Бойко го каза - лош матриЯл.
и в момента се отглежда такъв. така, че ще трябва да се свиква и с това.
отделно от това - работници от тип "майстор за всичко", в каквито се стремят да ни превърнат, не е най-доброто решение.
имаш 5 каси трябва да имаш поне 5 касиера работещи само това.

# 593
  • Мнения: 10 214
А извън БГ как е? Не са ли на същия принцип Лидл?

# 594
  • Пловдив
  • Мнения: 870
Не знам на какъв принцип са но моя братовчедка в Дания каза че за продавачки в Lidl се обучават три месеца.

# 595
  • София
  • Мнения: 16 221
Извън БГ е същото, като цяло.

# 596
  • Буркина Фасо
  • Мнения: 13 519
Не знам на какъв принцип са но моя братовчедка в Дания каза че за продавачки в Lidl се обучават три месеца.
и предполагам, че работят като продавачки.

# 597
  • Мнения: X
И тук беше така, в началото.

# 598
  • Мнения: 9 654
В чужбинско обслужването в лидл е по- зле. Тук са направо цвете, сравнено с една австрия или франция, напр.

# 599
  • София
  • Мнения: 5 547
Абсолютно е по,- зле, днес в Холандия нещо ми се видяха намусени и не отзивчиви.

Общи условия

Активация на акаунт