WIZZ AIR - 35

  • 50 869
  • 983
  •   1
Отговори
# 750
  • Мнения: 12
Пак съм аз, относно Wizz DSK. Grinning Одобриха ме и сега си чакам картата. Интересува ме, когато правя онлайн плащания получавам ли точки? Или само при плащане на пос терминал?
Попитах по телефона, но жената беше толкова заета да ми предлага още една кредитна карта, че въобще не ме отрази.

Здравейте,

Съжаляваме, че не сте получили своевременно информация относно характеристиките и обслужването на картата от нашите служители. Ако желаете, можете да ни пишете на официалната ни Facebook страница (включително и на лични) – ще отговорим на всичките Ви въпроси. 😊


Хубав ден,

Екипът на Банка ДСК

# 751
  • Мнения: 1 458
Всичко останало ми обясниха прекрасно. Благодаря за включването.  Simple Smile

# 752
  • Мнения: 5 001
Относно тази карта Уиз ДСК, слагам въпросите си в скрит текст, да не досаждам. Ще съм благодарна ако някой отдели време да ми обясни.

Скрит текст:
Никога не съм имала кредитна карта и не съм запозната. Може ли някой да ми обясни принципът какъв е?
50 лв годишна такса, има ли други скрити такси?
При пазаруване при търговец - онлайн, или на пос, кога трябва да възстановя тези средства в картата, има ли гратисен период, или веднага започват да се трупат някакви лихви, такси и т.н. Четох някъде, че можело да заредиш свои средства в нея, и да не буташ 'чуждите'. Това как става?
Колко време отнема издаването? Колко време след това ти активират Дискаунта? Как се свързва профила ти в ДСК и Уиз?
Ние имаме действащ Уиз Дискаунт до май 2021-ва, групов. В такъв случай няма да получим такъв като бонус, нали?
Ако решим да прекратим в средата на годината, ще загубим ли Уиз Дискаунта? Това последното го питам не за мен си.

Змимка, с картата получаваш дискаунт, валиден за една година. След изтичането му се подновява автоматично за още една година и така докато прекратиш картата. Няма да ти възстановят сумата, която си платила за дискаунт преди да ти издадат картата, но ще ти го подновяват, докато не прекратиш картата, т.е. дискаунтът се ппрекратява заедно със закриването на картата. Таксата за картата се начислява пропорционално за месеците, в които си я ползвала, ако решиш да прекратиш предсрочно.

Ако досега не си ползвала кредитна карта, да кажа, че не е препоръчително да теглиш с нея от банкомат - таксите са много високи.

# 753
  • Мнения: 5
Здравейте хора имам проблем. Чекирах се но сгреших датата на изтичане на личната си карта тя изтича на 10/2028 а аз написах 12/2028 какво да правя сега ще мога ли да летя?

# 754
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
Не се тормози, можеш, разбира се!

# 755
  • Мнения: 5
Благодаря защото не беше ми се случвало и не знам немското летище да не ме пуснат заради тази грешка и не знам като видят че месеца е различен и дали изобщо се вглеждат

# 756
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
Тук накой даже сподели, че си е правил опит да чекира с лична карта, а да покаже паспорт на летището...та за една ли цифра ще се хванат

# 757
  • Мнения: 6 455
Тия неща не ги гледат, стига да покажеш валиден документ на място. Според мене това е по-скоро да си приготвиш документите и да видиш дали са валидни.
Преди години така тръгвахме с жената на междуконтинентален полет и се оказа, че паспорта и е изтекъл
Тогава още не бяхме женени и не бях поел пълен контрол върху всичко 😀

# 758
  • Мнения: 5
Благодаря. А знаете ли дали мога да променя това и да разпечатам бордната карта?

# 759
  • Мнения: 4 382
Пробвай да им звъннеш по телефона.

# 760
  • Мнения: 5
На кол центъра ли?

# 761
  • Мнения: 4 382
Неимпулсен телефон: 024928367
Телефон в Малта 0035627781054 и цифра 5  за български език.

# 762
  • Мнения: 5
Ами ще отида до някоя агенция в моя град да попитам там

# 763
  • София
  • Мнения: 22
От вчера от различни устройства правихме опити за чекиране, но не позволяваше.Сега на летището обясниха, че ако не си купиш място, нямаш право на онлайн чекинг.Та се наложи да се плати 15.50 за място. Иначе при покупката на билети имаше възможност да се прескочи избор на место, без никъде да е отбелязано, че така няма да може да се направи безплатен онлайн чекинг.
Много започнаха да извиват ръце вече. Очаквам скоро и такса "пилот" да ни принудят да плащаме.
Цитирам поста, за да питам има ли друг тези дни, на когото също да е било невъзможно да се чекира онлайн, поради незакупено място при резервация?( или при avia се е получило инцидентно така?)
Питам, понеже скоро имам полет, а не съм купувала места предварително....

Никъде из правилата не пише такова нещо. Според мен са я излъгали или не са се разбрали нещо, тоест платено е за нещо друго.
Такива изнудвания са незаконни в ЕС. Щом е платила и има билет би трябвало да може да лети без да доплаща за място.

Здравейте ,бях закупила билети онлайн за полет на другия ден и ми се случи същото ,което се описва по-горе.Видях ,че изписва ,че за този полет няма онлайн чек-ин ,но реших ,че е рано .И така цяла вечер и сутринта пак се опитах да чекирам през сайта и през приложението им и накрая отидохме до летището и там ни казаха да си го платим чек -ин-а !Обадихме се на кол център и казаха ,че немогат да реагират ,ами да си пуснем оплакване по имейл.За сега чакаме отговор ,но незнам дали ще ни върнат сумата от 126 паунда за 4 човека ,която заплатихме на летището,ноято е почти колкото билетите!Аз не бях закупила места ,защото сме 2ма възрастни с 2деца и ни е все едно къде ще седим.Притеснява ме ,че имаме още два полета и пише също ,че за тях няма онлайн чек-ин.Дали е нещо ново или проблем в системата им?

# 764
  • Германия
  • Мнения: 8 199
Някой беше писал, да се правят скрийн шот в такива случаи и да се приложат към рекламацията после като доказателство, че не е имало опция за онлайн чек ин.

Общи условия

Активация на акаунт