Седми клас 2019/2020 - тема 1

  • 30 838
  • 802
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 21 455
Опитах се да обясня накратко как стои въпросът с преместването. Няма текст, който да регламентира  кандидатстване след завършване на първи гимназиален етап във вида, в който то се случва след седми. Има вариант, който засяга единствено учениците в обединените училища и то при определени условия. В момента има предложение за изменение на наредба 10, предложен за обществено обсъждане. В него също няма предвидени подобни промени.

# 226
  • Мнения: 3 877
Дидева, аз не оспорвам каквото казваш, просто казвам, че МОН въвеждат нов лайтмотив защо не ни трябва втора дата в 7клас

# 227
  • Мнения: 24 467
Дидева, аз не оспорвам каквото казваш, просто казвам, че МОН въвеждат нов лайтмотив защо не ни трябва втора дата в 7клас
Този, дето ако изтървеш кандидатстването в 7-ми клас, ще се доредиш до "другото" в 10-ти?
Това пак ли е от ФБ идейка?

# 228
  • Мнения: 47 982
Вероятно
То е напълно все тая, едно и също е, какво толкова Joy

# 229
  • Мнения: 7 387
Опитах се да обясня накратко как стои въпросът с преместването. Няма текст, който да регламентира  кандидатстване след завършване на първи гимназиален етап във вида, в който то се случва след седми. Има вариант, който засяга единствено учениците в обединените училища и то при определени условия. В момента има предложение за изменение на наредба 10, предложен за обществено обсъждане. В него също няма предвидени подобни промени.
               Аз ,това преместване,го свързвам с профилирането в 10 клас.Сега детето е прието АЕ/ИЕ и има два класа.Какъв е принципа на формиране на класовете не ми е ясно поне в момента.Как определят кой в коя паралелка е ? В 10 клас паралелките ще се профилират и предполагам едната ще е природо математическа ,а другата хуманитарна и.... съответно ще се разместят класовете ,защото ние не искаме математическата и ако се окажем в нея ще искаме преместване.
             Мои разсъждения.

# 230
  • Мнения: 21 455
Към момента единственият механизъм за разпределение по трети и четвърти профилиращ предмет, който ми е попадал е този на 73. СУ. Би трябвало постепенно да се появят и правила от други училища, но вероятно това ще стане през новата учебна година.

# 231
  • София
  • Мнения: 4 035

Цитат
децата Ви да са необразовани
Цитат
С какво Вашите деца са по-различни от мен?
Това ще да е някакво уважително обръщение към кокретен потребител... с тази главна буква...
С кого разговарят тия хора, та го уважават толкова, че му говорят на "Вие"?

С мен Grinning Тъй като не успя да ми каже какво всъщност пречи втората дата на НВО, реши да ме обори с неоспоримия аргумент, че и за нея е нямало втора дата и защо пък за нашите деца да има...Трагичното е, че това е аргумент на учителка.

# 232
  • Мнения: 24 467
Ти си един смел човек - да влезеш и да опиташ да "разговаряш" там...
Аргументът е наистина железен! Тип "Ако баба беше мъжка...".

# 233
  • Мнения: 6 926
А, Бубчето е желязна там, много ѝ се възхитих.

# 234
  • Мнения: 3 049
Трагичното е, че въобще не са разбрали за какво става въпрос. Още ме е яд за този поправителен на този, който й пише на Салич репликите и на репортерката, видимо още без деца, което не я оправдава, че не се е постарала да разбере, за какво говори.

# 235
  • Бургас
  • Мнения: 10 348
Аз не можах да я намеря тази група. Отворена ли е? Дайте един линк, моля!

# 236
  • Мнения: 6 926
Аз не можах да я намеря тази група. Отворена ли е? Дайте един линк, моля!
Отворена е. Ето линк към групата:
https://www.facebook.com/Uchiteli.bg/?__tn__=kC-R&eid=ARDc3Z … uJAdE&fref=nf

А този е директно към публикацията:
https://www.facebook.com/Uchiteli.bg/posts/2408017559483882?hc_location=ufi

# 237
  • Мнения: 5 425
Не бих си натискала децата цяла година да учат, да се тормозят, графикът им да е пълен, за да влязат някъде където, ако не им е мястото просто няма да издържат на напрежението. Едно е да поддържаш това темпо за няколко месеца, друго да ти е за постоянно.

А при вас в София какво се получава, местата за двете най-желани гимназии се заемат от тези, които са ходили на най-много уроци, пробни и в деня на изпита са били в кондикция. После нещата си продължават по-старому.
Разбирам и защо недостига на няколко точки се изживява трудно.

За мен всички училища трябва да поддържат едно нормално образование, еднакво на средно ниво. Учениците да се разпределят на териториален принцип, а не невръстни да обикалят града, за да получат нещо по-добро.
Вече в самото училище може да има клубове по интереси или пък специални класове.
И на по-късен етап да се кандидатства. Но не с единен централен изпит. Никой не може да ме убеди, че трябва да имаш еднакви умения и знания да мг или за ег, за професионално училище или такова с арт насоченост.

Извинете, размечтах се.

Ех, ако поне 80% от родителите в София мислеха така...
Извинете, размечтах се.

# 238
  • Бургас
  • Мнения: 10 348
Благодаря, Мария!
Не мога да повярвам, че цялата тази помия се излива от учители. И с такава злоба говорят за децата. Отвратена съм!

# 239
  • софия
  • Мнения: 1 305
Здравейте и от мен, младежа иска да му купя сборник по математика да решава задачи сега през ваканцията, дали може да ми препоръчате. И освен с четене на задължителната литература занимават ли се децата с нещо допълнително.

Общи условия

Активация на акаунт