Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 8 авг. 2019, 01:56 ч.

Първа кола

  • 2 620
  • 86
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 2 383
Куинт, изчетох те с интерес защото съм на противоположното мнение. На млад шофьор с първа кола защо са му толкова екстри - джип, автоматик, ярък цвят, много коне?
Представи си едно новородено, без заучени навици. Как ще се научи кое е правилно и кое - не? Дали ако мама и тате му удовлетворяват желанията или го оставят да се учи чрез метода проба- грешка?

Млад шофьор, не знаещ как да тръгне и пили гуми, взима завой и качва задните гуми на бордюра и още 1000 и 100 неща. Ако колата ги върши вместо него, той как точно се научава?

 Съгласна съм само с едно - колата да е технически изправна. Друга тема е намирането на сервиз ако не разбираш нищо от коли.

Аз съм на принципа - първата кола да е стара прошка, ръчка, с малко коне, на късмет. От там нататък- всичко е акъл и умение.


Ще ми е интересно да чуя доводите ти защото не мисля като теб.

# 31
  • Sofia
  • Мнения: 982
Съгласен съм със Зуки, с тази разлика, че конете е най-добре да са балансирани спрямо купето.
То си има златна среда. Идеята е колата все пак да има някаква пъргавост, защото човекът ще се научи да шофира след 2-3-4-5 месеца, и се предполага, че ще я кара колата няколко години, и ако е супер немощна, в един момент ще отеснее и ще иска да смени. Също при изтегляне, изпреварване, си по-бавен и опасен. Също, като качиш 1-2 човека, пуснеш климатика и багаж, почва да се усеща и не е ок.
Не говоря за спортни купета и 200-300 коня, но да кажем нещо от сорта около 110-130 спрямо купето е ок.
За ръчката ми знаете мнението Arrow искаш ли да се научиш и да изпитваш удоволствие от шофирането, само ръчни скорости. За мен автоматиците са мързеланшка работа. Но бъдещето е тяхно, ръчните ще изчезнат. Все пак и за в бъдеще, ако зависи от мен, като сменям коли, ще си търся ръчки. car003
След време ще направя един Testdrive на Alfa Giulia, като ще акцентирам на перата на волана за смяна на скоростите, все едно караш кола от F1. Sunglasses

Последна редакция: нд, 29 сеп 2019, 09:35 от FragranceFanatic

# 32
  • Мнения: 71
Хубави съвети, но на базата на вас самите. 2019та сме, когато 20г коли за по 1500лв имат по някоя друга система за безопасност. За някакви пари отгоре и автомат можеш да караш. За какво му е на някой със средни финансови възможности да кара някакви отпадъци, пък ръчни предавки, пък да въртиш до припадък да свалиш джама, пък ръжди..... Ладата на дядо ми е по-опасна на цялата газ от колкото кола с 250 коня с тракшън. Посочения Джаг съвсем спокойно може да се кара от всеки, стига да го кефи и да му върши работа.

# 33
  • Мнения: 966
Куинт, изчетох те с интерес защото съм на противоположното мнение. На млад шофьор с първа кола защо са му толкова екстри - джип, автоматик, ярък цвят, много коне?
Представи си едно новородено, без заучени навици. Как ще се научи кое е правилно и кое - не? Дали ако мама и тате му удовлетворяват желанията или го оставят да се учи чрез метода проба- грешка?

Млад шофьор, не знаещ как да тръгне и пили гуми, взима завой и качва задните гуми на бордюра и още 1000 и 100 неща. Ако колата ги върши вместо него, той как точно се научава?

 Съгласна съм само с едно - колата да е технически изправна. Друга тема е намирането на сервиз ако не разбираш нищо от коли.

Аз съм на принципа - първата кола да е стара прошка, ръчка, с малко коне, на късмет. От там нататък- всичко е акъл и умение.


Ще ми е интересно да чуя доводите ти защото не мисля като теб.

Защо предпоставяш, че всеки млад шофьор е неграмотник и кара лошо, има много хора, на които си им идва отвътре и си карат от първия ден, включително жени.
И няма никакъв смисъл да се мъчиш с пръчки и ръчки, ако можеш да си позволиш нормална кола.

# 34
  • Мнения: 395
Хората вече не правят двигатели с вътрешно горене и всичко от тук нататък ще им е на ток, вие за ръчка ми говорите.
А дори скапан ситроен от 2003та има пера на волана.
Колкото до дългият пост, не на 100,а на 1000 процента съм съгласна. Единствено това със боята не го знаех и сефте го чувам, но бе важна информация и благодаря за нея! Аз май, май съм в двете и крайности, карам черен джип с черни стопове и ярко оранжев кабриолет 😂
Колкото до Алфиста в темата, чак при Джулия ли са сложили перата?
Аз мойте ги ползвам веднъж на 6 месеца, ей така от яко скука.

Последна редакция: пн, 30 сеп 2019, 19:33 от sivomishle

# 35
  • Мнения: 71
Selespeed моделите имат пера на волана, ползва се от 1999г. До колкото се казва в уикипедия, при връщане на предавка подава газ -revmatching.

# 36
  • Мнения: 395
Selespeed моделите имат пера на волана, ползва се от 1999г. До колкото се казва в уикипедия, при връщане на предавка подава газ -revmatching.
Мммда, така е.

# 37
  • Мнения: 38
Здравейте,отскоро съм шофьор и за първа кола мисля да си купя Citroen c3,като модел ми харесва,за градско ще е предимно.Имате ли мнение за модела?

# 38
  • Мнения: 7 604
Хубави са. Много приятни за каране, маневрени и не много скъпи за поддръжка. Но тъй като модела е доста стар те съветвам да си вземеш бензин.

# 39
  • Мнения: 395
Имах такъв - едвам се отървах.

# 40
  • Мнения: 38
Защо?Бензин или дизел беше?И защо едва,ако е гълтал много пари за ремонти то е ясно ,че в случая трябва да излъжеш някой да го купи?!Не съм решила,че това ще е моята кола,харесва ми като модел и чакам мнения.

# 41
  • Мнения: 395
Бензин, автомат. Беше c3 pluriel, а те са по-редки и просто хората са по-предпазливи при купуването на френски автомобил. Мен ми харесваше почти всичко в нея и никога не съм имала проблеми и ремонти, но тази возиииияя просто е ужасна🤣🤣 Но няма и как да очакваме нещо уникално от автомобил с размер на консервена кутия.

# 42
  • Мнения: 6
Скрит текст:
Хората вече не правят двигатели с вътрешно горене и всичко от тук нататък ще им е на ток, вие за ръчка ми говорите.
А дори скапан ситроен от 2003та има пера на волана.
Колкото до дългият пост, не на 100,а на 1000 процента съм съгласна. Единствено това със боята не го знаех и сефте го чувам, но бе важна информация и благодаря за нея! Аз май, май съм в двете и крайности, карам черен джип с черни стопове и ярко оранжев кабриолет 😂
Колкото до Алфиста в темата, чак при Джулия ли са сложили перата?
Аз мойте ги ползвам веднъж на 6 месеца, ей така от яко скука.
а какви правят, че нещо в София не съм видял друго освен 20 годиншни талиги и коне с каруци по светофарите ? Sweat Smile
Тези на ток ще почакате малко има няма едно 20/30г. нито има инфраструктура къде да се зареждат, нито от къде да го вземете тоя ток, АЕЦа ще е затворен до тогава, а и батерийте на тези джаджи имат пробег от вас до фризьорката и обратно на излизане от София като спре в небитието тока в джобове трябва да го носите Smile

P.S. извън държавата съм видял я има я няма един два тролея като (Tesla, Nissan Leaf), всичко друго си пере на бензин и "зaбранен" дизел
Здравейте,отскоро съм шофьор и за първа кола мисля да си купя Citroen c3,като модел ми харесва,за градско ще е предимно.Имате ли мнение за модела?
ами учудващо за Ситроена точно този модел C3 излязоха читави, като се има предвид "здравината" на френските возила, но от кола до кола, година на производство и т.н. има разлика. Аз съм с японска тояжка Хонда Сивик дизеларка, здрави машинки, Тойота или Мазда това са за мене колите, там разните джипове, мерцедеси с двигатели на рено, Бмвта и подобни немски боклуци след 2010та мне благодаря. Субару е своего рода особена кола много здрава машина, само там разхода на гориво е вече друга тема, но тази марка от хората които познавам с нея не са видяли ремонт, а колите са на доста километри Yum
Моят съвет към теб е Тойота Ярис, Хонда Джаз или Мазда 2 да са бензинки и няма да има ядове Wink

Последна редакция: вт, 22 окт 2019, 13:23 от AnMary

# 43
  • Мнения: 38
Скрит текст:
Скрит текст:
Хората вече не правят двигатели с вътрешно горене и всичко от тук нататък ще им е на ток, вие за ръчка ми говорите.
А дори скапан ситроен от 2003та има пера на волана.
Колкото до дългият пост, не на 100,а на 1000 процента съм съгласна. Единствено това със боята не го знаех и сефте го чувам, но бе важна информация и благодаря за нея! Аз май, май съм в двете и крайности, карам черен джип с черни стопове и ярко оранжев кабриолет 😂
Колкото до Алфиста в темата, чак при Джулия ли са сложили перата?
Аз мойте ги ползвам веднъж на 6 месеца, ей така от яко скука.
а какви правят, че нещо в София не съм видял друго освен 20 годиншни талиги и коне с каруци по светофарите ? Sweat Smile
Тези на ток ще почакате малко има няма едно 20/30г. нито има инфраструктура къде да се зареждат, нито от къде да го вземете тоя ток, АЕЦа ще е затворен до тогава, а и батерийте на тези джаджи имат пробег от вас до фризьорката и обратно на излизане от София като спре в небитието тока в джобове трябва да го носите Smile

P.S. извън държавата съм видял я има я няма един два тролея като (Tesla, Nissan Leaf), всичко друго си пере на бензин и "зaбранен" дизел
Здравейте,отскоро съм шофьор и за първа кола мисля да си купя Citroen c3,като модел ми харесва,за градско ще е предимно.Имате ли мнение за модела?
ами учудващо за Ситроена точно този модел C3 излязоха читави, като се има предвид "здравината" на френските возила, но от кола до кола, година на производство и т.н. има разлика. Аз съм с японска тояжка Хонда Сивик дизеларка, здрави машинки, Тойота или Мазда това са за мене колите, там разните джипове, мерцедеси с двигатели на рено, Бмвта и подобни немски боклуци след 2010та мне благодаря. Субару е своего рода особена кола много здрава машина, само там разхода на гориво е вече друга тема, но тази марка от хората които познавам с нея не са видяли ремонт, а колите са на доста километри Yum
Моят съвет към теб е Тойота Ярис, Хонда Джаз или Мазда 2 да са бензинки и няма да има ядове Wink
Благодаря за съветите ,тези последните също обмислям като вариант,Хонда джаз или Дачия Сандеро ми харесват.

Последна редакция: чт, 24 окт 2019, 17:46 от AnMary

# 44
  • Мнения: 6
Благодаря за съветите ,тези последните също обмислям като вариант,Хонда джаз или Дачия Сандеро ми харесват.

само да вметна, че японските возила не се славят с кой знае каква красота и визия Blush там акцента е върху надеждността и здравината на автомобила като такъв който винаги ще запали и ще се придвижи от точка А до точка Б. За Дачия нищо не мога да кажа, освен че са Рено, не съм споменал също и Nissan защото и те са с Рено, а французите са добри в "други неща" автомобилите определено не са им силната част Yum

P.S. с Хонда мисля че ще останете доволна

Общи условия

Активация на акаунт