Пазаруване от Aliexpress.com 57

  • 28 110
  • 766
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 2 373
Здравейте! Може ли малко помощ
Синът ми)живее в Берлин) има една пратка ,в проследяването на която още от 25.10 пише,че е в Германия. Но,никаква я няма. Ето проследяващия номер UE856936633YP  Ще съм благодарна,ако някой с повече опит я проследи. Благодаря1
Няма да получите статуси за движение в Германия. Номерът е U* на всичкото отгоре е YP т.е. не е код на държава, а янвен - китайска куриерска фирма. Съвет - проверете коло е защитата и диспут щом изтече. Друг път си избирайте китайски или сингапурски пощи.

# 226
  • Мнения: 3 727
Благодаря! Че май и още една пратка има със същия номер... Ами как се избира с кои пощи...нямам идея...
Номерът е U* на всичкото отгоре е YP т.е. не е код   какво значи това,че е измама ли? Рейтингът на продавача е бил висок и с много продадени артикули ( в случая фар за колело)

# 227
  • Мнения: 2 373
Благодаря! Че май и още една пратка има със същия номер... Ами как се избира с кои пощи...нямам идея...
Номерът е U* на всичкото отгоре е YP т.е. не е код   какво значи това,че е измама ли? Рейтингът на продавача е бил висок и с много продадени артикули ( в случая фар за колело)
Моля прочетете https://www.bg-mamma.com/?topic=894460 за кодовете. не е измама. Ползван е възможно най-ефтиният и несигурен метод на доставка. Поради тази причина няма да виждате част от информацията която ви се иска да виждате.

# 228
  • Добрич
  • Мнения: 5 452
Здравейте!
Попаднах в особена систуация и искам да попитам какво бихте ме посъветвали.
Скрит текст:
В края на миналата седмица си направих регистрация в aliexpress.com. Не получих потвърждение на ел. поща, което ми се стори странно, но реших, че може би ще дойде на по-късен етап. Повечето сайтове в които съм регистрирана изпращат потвърждение за активация, но не всички. Някои пращат, но не веднага...
 В страницата на сайта получих 3$ отстъпка за първа поръчка.  Направих поръчка за малка сума, под 30 лв. към търговец с висок рейтинг. Очаквах потвърждение на ел. поща, но такова не пристигна. След няколко дни статусът на поръчката беше, че е изпратена. Получих и номер на поръчката и в следващите дни няколко пъти влизах в профила си и разглеждах разни неща. До тук всичко е точно, само дето нямам нито едно известие на ел. поща.

Днес реших да вляза отново в профла си и се оказа, че това не е възможно. Сигурна съм в използваната парола и e-mail  за регистрация, но сайтът не ги приема. Опитах да поискам нова парола, като използвам опцията за забравена такава, но ми излезе съобщение, че няма такъв регистриран  e-mail. Стана ми странно и реших да опитам да регистрирам същия e-mail отново, като очаквах да ми даде, че това е невъзможно, защото вече е регистриран. Обаче за мое учудване го регистрира, веднага получих потвърждение на същия този e-mail и отстъпка 3$ за нов потребител. Вече като знам, че се изпраща линк за активация на профила се питам как съм направила предната поръчка без да активирам акаунта. И после в продължение на няколко дни влизах в този профил без проблем.
И сега се чудя какво да направя. От една страна вече не мога да проследя статуса на направената поръчка.
Проверих си картата, да не би случайно да са анулирали  профила, поръчката и да са ми върнали сумата, обаче в момента парите не са върнати. Ако поръчката е вече изпратена, както пишеше, не виждам как може да стане това. Ако отиде на митница, което по принцип е възможно и вероятно за поръчка от китайски сайт не мога да представя разпечатка от сайта, а само от банката. Ако не  я получа, не мога да отворя диспут...  Сумата няма 28 лв и не е проблем да ги прежаля, но не зная какво да правя от тук нататък. Да поръчам същата стока втори път.... Обаче два броя не ми трябват ако пристигнат и двете. От друга страна: "парен от каша и таратор духа". И данните за картата ми останаха в профила, тя е виртуална и аз не държа пари в нея но все пак.... Мога да поискам от банката да ми я сменят.

Предполагам, че пишещите в темата имате опит с този сайт. Какво е най-удачно да направя според вас и някакви предположения как съм попаднала в тази ситуация?

Последна редакция: чт, 14 ное 2019, 19:25 от Вела

# 229
  • Мнения: 2 373
"Получих и номер на поръчката"
Щом имате номер на поръчката значи може да я следите. Гледайте как се движи. Питайте за номера в разни групи без да споменавате, че е проблематчна. Консултирайте се с банката кога най-късно може да заявите чердж бак т.е. да оспорите плащането. Според мен не се оправяре в сайта и вероятно това е причината да не намирате поръчката. На мен в мобилното много често някой поръчки не ми се виждат.

"И данните за картата ми останаха в профила" за това пък решението е още по-лесно. Има алипей. Звъчи ми като използване на нестандартен метод за влизане. Помислете дали не е възможно това да е станало и при вас. Вместо имейл да сте били влезли с друг акаунт. Много често фейсбука е постоянно активен, но не е задължитрлно - просто пример. Едно време ползвах влизане през фейсбук акаунт докато не намериха начин да хакват този начин на влизане. Сега вече ползвам само имейл влизане, но знам че фейсбук влизането го поправиха.
Здравейте!
Попаднах в особена систуация и искам да попитам какво бихте ме посъветвали.
Скрит текст:
В края на миналата седмица си направих регистрация в aliexpress.com. Не получих потвърждение на ел. поща, което ми се стори странно, но реших, че може би ще дойде на по-късен етап. Повечето сайтове в които съм регистрирана изпращат потвърждение за активация, но не всички. Някои пращат, но не веднага...
 В страницата на сайта получих 3$ отстъпка за първа поръчка.  Направих поръчка за малка сума, под 30 лв. към търговец с висок рейтинг. Очаквах потвърждение на ел. поща, но такова не пристигна. След няколко дни статусът на поръчката беше, че е изпратена. Получих и номер на поръчката и в следващите дни няколко пъти влизах в профила си и разглеждах разни неща. До тук всичко е точно, само дето нямам нито едно известие на ел. поща.

Днес реших да вляза отново в профла си и се оказа, че това не е възможно. Сигурна съм в използваната парола и e-mail  за регистрация, но сайтът не ги приема. Опитах да поискам нова парола, като използвам опцията за забравена такава, но ми излезе съобщение, че няма такъв регистриран  e-mail. Стана ми странно и реших да опитам да регистрирам същия e-mail отново, като очаквах да ми даде, че това е невъзможно, защото вече е регистриран. Обаче за мое учудване го регистрира, веднага получих потвърждение на същия този e-mail и отстъпка 3$ за нов потребител. Вече като знам, че се изпраща линк за активация на профила се питам как съм направила предната поръчка без да активирам акаунта. И после в продължение на няколко дни влизах в този профил без проблем.
И сега се чудя какво да направя. От една страна вече не мога да проследя статуса на направената поръчка.
Проверих си картата, да не би случайно да са анулирали  профила, поръчката и да са ми върнали сумата, обаче в момента парите не са върнати. Ако поръчката е вече изпратена, както пишеше, не виждам как може да стане това. Ако отиде на митница, което по принцип е възможно и вероятно за поръчка от китайски сайт не мога да представя разпечатка от сайта, а само от банката. Ако не  я получа, не мога да отворя диспут...  Сумата няма 28 лв и не е проблем да ги прежаля, но не зная какво да правя от тук нататък. Да поръчам същата стока втори път.... Обаче два броя не ми трябват ако пристигнат и двете. От друга страна: "парен от каша и таратор духа". И данните за картата ми останаха в профила, тя е виртуална и аз не държа пари в нея но все пак.... Мога да поискам от банката да ми я сменят.

Предполагам, че пишещите в темата имате опит с този сайт. Какво е най-удачно да направя според вас и някакви предположения как съм попаднала в тази ситуация?

# 230
  • Добрич
  • Мнения: 5 452
netman71,  благодаря за включването!

Писах на чата, поискаха ми снимка за банковото плащане и част от цифрите на банковата карта, но не успяха да открият поръчката. Аз съм си записала само проследяващия номер, а не номера на поръчката. Казаха, че ако им дам номер от банката за международния превод, по него може би ще открият номера на поръчката.

Пробвах да вляза през Фейсбук профила, но той е регистриран със същия е-mail и ми се отваря новата регистрация, т.е. тази, която няма порчъки. Пробвах да вляза и през gmail, защото и там съм логната, но ми излиза, че няма такава регистрация.

Проследих номера в международен тракинг, излиза, че пратката лети от Китай за България.

Мислите ли, че на митница ще мога да докажа цената само с банково извлечение, тък като акаунтът е закрит по неясни за мен причини?  Ако е възможно, не си струва да се разправям с банката за номер на международния превод и отново да пиша на чата....  Всъщност за този въпрос май е по-подходяща темата за митниците.

# 231
  • Мнения: 2 373
netman71,  благодаря за включването!

Писах на чата, поискаха ми снимка за банковото плащане и част от цифрите на банковата карта, но не успяха да открият поръчката. Аз съм си записала само проследяващия номер, а не номера на поръчката. Казаха, че ако им дам номер от банката за международния превод, по него може би ще открият номера на поръчката.

Пробвах да вляза през Фейсбук профила, но той е регистриран със същия е-mail и ми се отваря новата регистрация, т.е. тази, която няма порчъки. Пробвах да вляза и през gmail, защото и там съм логната, но ми излиза, че няма такава регистрация.

Проследих номера в международен тракинг, излиза, че пратката лети от Китай за България.

Мислите ли, че на митница ще мога да докажа цената само с банково извлечение, тък като акаунтът е закрит по неясни за мен причини?  Ако е възможно, не си струва да се разправям с банката за номер на международния превод и отново да пиша на чата....  Всъщност за този въпрос май е по-подходяща темата за митниците.
Признавам това с митниците не съм го играл. Дано не го задържат. Аз си снимам или принтвам в пдф поръчката и страниците на всички стоки и ги държа докато приключи.
Колкото до акаунта се изчерпах от към идеи. Другаде явно е зарито кучето. Стискам палци да мине доставката по вода ...

# 232
  • Добрич
  • Мнения: 5 452
netman71, благодаря!

При поръчка от друг сайт в случай, че сумата на поръчката ми е за митница, като наближи времето за доставка /когато тракингът отрази, че пратката е влязла в България/ си подготвям файловете и от банката и от сайта. Просто и през ум не ми мина, че на по-късен етап може да имам проблем с профила. Затова и номера на пръчката не съм записала никъде, а само проследяващия номер. По него да следя тракинга...

Писах и на продавача и го помолих да ми прати фактура и номер на поръчката. Да видим какво ще стане.

Това с профила е много странно. Поне седмица съм го ползвала без да имам активация по e-mail. След като се регистрирах не поръчах веднага, а няколко дни разглеждах. После направих като за първи път малка поръчка за сума под 30 лв, за да не рискувам на едро.... И продължих още няколко дни да ползвам акаунта като всеки път влизам с e-mail и парола. Идея си нямам какво точно се е случило.

# 233
  • Мнения: 144
Здравейте. Имам следният казус: Направих поръчка на 11.08. Понеже се забави доста, продавачът два пъти удължава срока за защита на парите по мое желание. Статусът на пратката е "Изтекла - била е в транспортен период за дълъг период от време". Помолих продавачът да ми пусне нова пратка, но той иска да ми върне парите с paypal или да пусна дипут, с който той ще се съгласи. Проблемът е там, че картата ми е от банка Пиреос, за която вече стана ясно, че се обединява с Пощенска банка и от понеделник 18.11 сметката ми там няма да е активна. Ако пусна диспут Али няма да могат да ми върнат парите, а съгласяване с Paypal съм чела, че не трябва. За какъв период от време може да бъде увеличаван срокът за защита на парите - поне да имам някакъв вид протекция и да се надявам да пристигне? Или да се съглася с Paypal връщане?

# 234
  • Мнения: 2 373
Здравейте. Имам следният казус: Направих поръчка на 11.08. Понеже се забави доста, продавачът два пъти удължава срока за защита на парите по мое желание. Статусът на пратката е "Изтекла - била е в транспортен период за дълъг период от време". Помолих продавачът да ми пусне нова пратка, но той иска да ми върне парите с paypal или да пусна дипут, с който той ще се съгласи. Проблемът е там, че картата ми е от банка Пиреос, за която вече стана ясно, че се обединява с Пощенска банка и от понеделник 18.11 сметката ми там няма да е активна. Ако пусна диспут Али няма да могат да ми върнат парите, а съгласяване с Paypal съм чела, че не трябва. За какъв период от време може да бъде увеличаван срокът за защита на парите - поне да имам някакъв вид протекция и да се надявам да пристигне? Или да се съглася с Paypal връщане?
Защитата може да се удължава максимум до 120 дена от датата на подаване на проследяващи я номер.

# 235
  • Мнения: 382
Момичета моля Ви за помощ!За първи път ще поръчвам от Али,четох,но не ми стана ясно,ако избера опция AliExpress Standard Shipping къде отива пратката-в пощата или на митница?

# 236
  • Мнения: 2 373
Момичета моля Ви за помощ!За първи път ще поръчвам от Али,четох,но не ми стана ясно,ако избера опция AliExpress Standard Shipping къде отива пратката-в пощата или на митница?
Метода на доставка не определя митницата Повече информация в https://www.bg-mamma.com/?topic=1156376

# 237
  • Мнения: 382
Момичета моля Ви за помощ!За първи път ще поръчвам от Али,четох,но не ми стана ясно,ако избера опция AliExpress Standard Shipping къде отива пратката-в пощата или на митница?
Метода на доставка не определя митницата Повече информация в https://www.bg-mamma.com/?topic=1156376

Благодаря ти ! Пратката е за 9,79 $, да се надявам да пристигне по пощата. Интересно ми е ,защо ми дръпнаха само 12,04лв от картата, не,че се оплаквам,де Simple Smile

# 238
  • Мнения: 1 223
Аз пък имам една поръчка от 27 септември. На 14 октомври е hand over to airline, а на 26 октомври Dostyk linehaul arrival failed other reasons:customs inspection, will delayed. Чудя се да чакам ли още 10 дни до затваряне на поръчката или да пускам диспута 🤔

# 239
  • Мнения: 2 373
Аз пък имам една поръчка от 27 септември. На 14 октомври е hand over to airline, а на 26 октомври Dostyk linehaul arrival failed other reasons:customs inspection, will delayed. Чудя се да чакам ли още 10 дни до затваряне на поръчката или да пускам диспута 🤔
По каква причина мислиш да пускаш? При срока изтича пратката е в транзит може да стане а може и да не стане. Забавяне заради междината митница е интересно съобщение ама поне да пуснат още едно когато проблема е решен. Мърлячи. Причина задържана на митница със сигурност няма да мине - пише си черно на бяло само забавяне. Така или иначе има си срок на доставка. Когато номера е с R*XX (и ХХ е код на държава) пратката 99% е сигурно че ще дойде. Диспута след 50ти ден транзит помага някой продавачи да се размърдат. За пратки с номера различни от R*XX няма да помогне. Дори за някой не позволява да се отвори диспут.

Общи условия

Активация на акаунт