Проблем с оптика Leonardo

  • 2 586
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 99
Здравейте, имам следния случай...Купих си слънчеви очила от магазин Leonardo, но:

1. Отказаха да ми напишат номер на гаранционната карта. След 10-минутно убеждаване, с досада ми вписаха номера на картата (не разбрах защо 10 мин се дърпаха и ме разубеждаваха за написването на 5 цифри).
2. Отказаха да ми дадът етикета на очилата (така и не разбрах защо).
3. Очилата ми ги дадоха в някаква смешна картонена кутийка с надпис "Made in Chaina", на която няма какъвто и да било друг надпис или стикер или каквото и да е, което да покаже произход.

Понеже и друг път съм се опарвала с купуване на уж оригинални очила, казах че им благодаря (на момичетата в магазина) и че ще звънна на другия ден в мениджърския офис, да попитам дали не могат от там да ми помогнат с проверката за автентичност на очилата.

Само че от тогава насам, всички телефони и на онлайн магазина и на офиса в София са изключени...

Някой имал ли е подобен случай и как процедирахте?

# 1
  • Мнения: 2 755
Защо изобщо ги купихте след тези им изпълнения? Подайте сигнал в защита на потребителя и направете проверка задължително!
Очилата от тези оптики трябва да са с оригинален калъф, документи, воден печат , лепенка на стъклото , номер на самите очила по които се проверява модела и гаранция включваща този номер. Отделно лесно може да се проверят по самите стъкла колко са оригинални и дали изобщо има защита.
Най - добре им ги върнете и си искайте заплатената сума!

# 2
  • Мнения: 99
Защо изобщо ги купихте след тези им изпълнения? Подайте сигнал в защита на потребителя и направете проверка задължително!
Очилата от тези оптики трябва да са с оригинален калъф, документи, воден печат , лепенка на стъклото , номер на самите очила по които се проверява модела и гаранция включваща този номер. Отделно лесно може да се проверят по самите стъкла колко са орогинални и дали изобщо има защита.
Най - добре им ги върнете и си искахте заплатената сума!

Да, и аз съм си виновна, че се предоверих. Направо ги платих след като мерих и чак като излязох навън, видях какво има в торбичката. Та после се връщах няколко пъти за неща, които все "забравили без да искат". Я гаранционен номер, я листовка, я етикет... Най-вероятно ще им ги върна утре...

# 3
  • Мнения: 281
Здравейте, имам следния случай...Купих си слънчеви очила от магазин Leonardo, но:

1. Отказаха да ми напишат номер на гаранционната карта. След 10-минутно убеждаване, с досада ми вписаха номера на картата (не разбрах защо 10 мин се дърпаха и ме разубеждаваха за написването на 5 цифри).
2. Отказаха да ми дадът етикета на очилата (така и не разбрах защо).
3. Очилата ми ги дадоха в някаква смешна картонена кутийка с надпис "Made in Chaina", на която няма какъвто и да било друг надпис или стикер или каквото и да е, което да покаже произход.

Понеже и друг път съм се опарвала с купуване на уж оригинални очила, казах че им благодаря (на момичетата в магазина) и че ще звънна на другия ден в мениджърския офис, да попитам дали не могат от там да ми помогнат с проверката за автентичност на очилата.

Само че от тогава насам, всички телефони и на онлайн магазина и на офиса в София са изключени...

Някой имал ли е подобен случай и как процедирахте?


Здравейте,За съжаление в бг над 90% са реплики,дори и в оригинални опаковки висок клас реплики прави се с цел по-голяма печалба не им пука за клиентите,аз за това главно купувам от ауторизирани дилъри и представители в чужбина само, но пък си остава другия проблем за некачествената изработка и монтажи на стъкла от който си пазя,моя съвет е ако се съмняваш и не ти допада всичко от тази рамка върни я и си искай парите,те така или иначе ще я набутат на друг и си търсисъщата рамка в европа или някъде в чужбина през и-нет това е най-доброто решение.

# 4
  • София
  • Мнения: 2 395
Не е трябвало изобщо да ги купуваш. Много съм изненадана от отношението им, имам няколко чифта очила от там, както и мои близки, винаги са ми давали оригинална кутия, гаранционна карта, фактура. За мен очилата им са абсолютно оригинални, както и тези на Оптикласа, май само на тези две оптики имам пълно доверие що се касае до слънчеви очила.

# 5
  • Мнения: 2
Накратко за опитът ми с оптики Леонардо - купих очила на 15 април, на 21 вече се развалиха. Опитваха се по различни начини да избегнат рекламацията - първо ми казаха да съм си била прочела гаранционните условия и че стъклата не влизали в гаранцията. После решиха да ми кажат, че срокът за рекламация е два месеца и че вяроятно няма да одобрят такава, а ако одобрят ще сменят стъклата само или в краен случай ще сменят очилата. Усъмних се и се обадих в оптиката, където има управител и тя ми каза съвсем други срокове и условия за рекламация. Не знам защо постъпиха така, но повече няма да пазарувам от там.
Прилагам снимка на очилата, за да се види как изглеждат очила, носени по-малко от седмица.
Случаят е от Варна и пиша тук понеже не намирам отзивите за Варна.
Това е отзивът ми от Google, кийто те изтриха. Ще кача снимка и на непубликувания отзив. Сами си правете сметката дали може да се говори за коректност при тях.

Последна редакция: чт, 01 май 2025, 13:09 от Анонимен Профил 778991

# 6
  • Мнения: 2 812
За съжаление аз също имам доста негативен опит с тях.
Купих няколко чифта очила наведнъж от тях, съответно няма как да ги нося едновременно всички и затова установих, че единият чифт от тях са счупени. Правих рекламация, писах жалби до КЗП, вятър и мъгла.
Точно във Варненски магазин ми се случи и на мен. Вече ги заобикалям отдалеч.

Не умеят да правят бизнес българските търговци. Това ако беше в нормална държава, няма как да се случи.

# 7
  • Мнения: 2
За съжаление аз също имам доста негативен опит с тях.
Купих няколко чифта очила наведнъж от тях, съответно няма как да ги нося едновременно всички и затова установих, че единият чифт от тях са счупени. Правих рекламация, писах жалби до КЗП, вятър и мъгла.
Точно във Варненски магазин ми се случи и на мен. Вече ги заобикалям отдалеч.

Не умеят да правят бизнес българските търговци. Това ако беше в нормална държава, няма как да се случи.
Винаги намират начин да се измъкнат. Когато човек държи на една марка, както в случая аз с Polaroid, те си измиват ръцете и казват, че ще ми сменят САМО стъклата, а всички знаем че не продават оригинални стъкла с добър филтър и това след  настойчиво питане от моя страна. Сами да се погрижат за клиентите си... Никакъв шанс

Ето ги и правата на клиента, които обаче въобще не се спазват!

Последна редакция: нд, 18 май 2025, 10:16 от Анонимен Профил 778991

Общи условия

Активация на акаунт