Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
Какви са проблемите с електронните дневници?
Какви са опасенията относно образователния процес?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
Форумът обсъжда различни аспекти на училищния живот, включително преживяванията с домашни любимци, като кучета, и проблеми, свързани с оценките на учениците. Също така се обсъждат теми за прием в училище като стипендии и актуализации на системата за прием. Освен това има въпроси относно номерата на учениците.
-
Какви са проблемите с електронните дневници?
-
Какви са опасенията относно образователния процес?
-
Какви са мненията относно философията като предмет в училище?
-
Как трябва да реагирам, ако отсъствието на детето е въведено неправилно в електронния дневник?

Има откъслечни статии по темата, но са доста по-малко от възхваляващите "щастливите" училища. И не са в полза на последните.
Не ми се прави подробен анализ и сравнение,защото ще ви отегча.Не се получава с две думи.
Слушах внимателно в час,за да не уча у дома,пишех си домашните в междучасието след урока за да не пиша у дома и ....първите ми оценки в новите училища при най-големите цербери /разбирай строги учители/ първата 6 е била моя.Точно за това обяснявам на четата у дома,че трябва да внимават и да слушат това,което им се говори в час,но......нравоучението ми пропада ,защото явно сега в час не се говори точно така ,както по мое време.Преди ден-два пътувам с едно съседско дете и то сподели,че "му е писнало да слуша личните проблеми на учителите,които вместо да преподават разказват глупости"! Бях шокирана и сега правя опити да разбера какво точно се говори в час,но.....нещо не бележа особени успехи в разследването.