1 АЕГ - тема 3

  • 68 343
  • 768
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 2 943
А кога ще ги публикуват, поне кога излизат резултатите, все ще има отношение - до 28ми ли и те, като за 7 клас?

# 646
  • София
  • Мнения: 2 974
На сина ми са казали, че до 28.06. ще ги публикуват.

# 647
  • столицата
  • Мнения: 4 469
Подкрепям Спунк - най-важното е да намерите точното училище за вашето дете, където то да се чувства спокойно, ценено и да изгради приятелствa.
Дъщеря ми е вече достатъчно голяма, за да може да оцени критично недостатъците на своето училище /не е 1АЕГ, но е от т.нар. елитни, дори с по-висок бал за прием/, но изгради приятелства, харесва повечето от учителите си и ходи с желание на училище. Все още смята, че изборът й е бил правилен и споделя, че и да се върне назад не би го променила. За мен това е важно. А късметът е, че това беше и желаната от нея /на първо място/и от мен /на второ/ гимназия Simple Smile Но се вслушах в нейния избор и го записахме под номер 1 в списъка с желаните училища.

# 648
  • Мнения: 1 498
Скиорче, абитуриентите са пълнолетни. Ако не са в двора на училището, директорът и учителите едва ли имат думата. А и както отбеляза един полицай, охраняващ 12-класниците на катедралата Ал. Невски:"Къде са родителите им, да ги видят?"
Разбрах, че циганските  оркестри се вихрят в дворовете. Защо това се толерира от директорите?
Отделно аз, ако съм преподавател или директор, поканен от учениците на бал, ще си тръгна демонстративно при първата пусната чалга, като преди това ще взема микрофона и на всеослушание ще им кажа всичко, което си мисля (и за родителите им). Не че ще се трогнат много...Но, ако това е бъдещият ни елит, по-добре да си изпратя децата далеч от родната действителност.
Nad_Tab, разбрах днес, че препускат през материала, за да вземат всичко преди матурата. Не е ОК. Ако знаех, щях да я попитам на родителската онзи ден за причината.
Записвам се, за да чета. Имаме интерес към тази гимназия.

# 649
  • Мнения: 2 943
Пуснали са материал (този път и видео) за онлайн отворени врати.

# 650
  • Мнения: 23
Здравейте, дъщеря ми е седмокласничка и сега й предстои да подреди желаните от нея училища. Колебаем се между I АЕГ и I НЕГ като първо желание и в тази връзка бих искала да задам няколко въпроса. Изчетох темите дотук - и за негативите, и за позитивите, които май най-често са свързани с голямото разнообразие от извънкласни дейности.

- Какво максимално ниво на английски придобиват децата по Европейската езикова рамка след завършване на 12-и клас (без частни уроци), има ли преподаватели англичани, също и на втория избран език.

- Тъй като е с високи резултати на олимпиадите по математика, ме интересува какво е нивото на преподаване на този предмет в гимназията, има ли отбор и съответно допълнителни часове?

- Четох, че организацията по време на онлайн обучението не е била добра, че много преподаватели са пропускали часовете си. Вие как я оценявате? Моята девойка си учи, не се скатава, силно мотивирана е да се представя на ниво?

- Доволни ли сте от средата, в която са попаднали децата ви, и най-вече те чувстват ли се щастливи като ученици в I АЕГ?

# 651
  • София
  • Мнения: 1 336
Мисля, че специално вие сте за НЕГ, особено заради математиката.
Моят пък е щастлив в Английската и е доволен от средата, в която е.

# 652
  • Мнения: X
Ние сме едва 8 клас, но да отговоря по ред на въпросите.

- Какво максимално ниво на английски придобиват децата по Европейската езикова рамка след завършване на 12-и клас (без частни уроци), има ли преподаватели англичани, също и на втория избран език. -
Максимално ниво не знам да има, минималното е B2. Има нейтив преподаватели, моята много си ги харесва, бяха различни през двата срока. За втория език не знам да има нейтив, там часовете са малко, като във всяка ЕГ и си иска допълнителна работа.

Тъй като е с високи резултати на олимпиадите по математика, ме интересува какво е нивото на преподаване на този предмет в гимназията, има ли отбор и съответно допълнителни часове? - Отбори, допълнителни часове? Не. Това не е МГ и ако държите на математиката извън училищно ниво, това не е вашето училище.

Четох, че организацията по време на онлайн обучението не е била добра, че много преподаватели са пропускали часовете си. Вие как я оценявате? Моята девойка си учи, не се скатава, силно мотивирана е да се представя на ниво? - Нямам оплаквания. Имаше болни учители през есента, но пропуснати часове е имало само еднократно, после слагаха заместници. По МАТ даже заместваше един учител от СМГ. Пропускане на часове ей-така, без причина, не е имало.

Доволни ли сте от средата, в която са попаднали децата ви, и най-вече те чувстват ли се щастливи като ученици в I АЕГ? - Да, доволна съм, съществена разлика с основното, квартално училище. Явно децата са амбициозни, защото едно-друго се дърпат напред. Моето позагуби мотивация по време на ДО, но сега вече се окопити и учи доста.

# 653
  • Мнения: 2 943
ех, че прекрасни въпроси. все едно аз съм ги задала, без да съм се сетила. и математика ме интересува мен, почти съм убедена, че има училището участва в състезание по математика за нематематически гимназии. видяхте ли материалите от онлайн отворенитеврати на сайта - имаше и за мат. дъщеря ми е в смг 5-7 клас и също ме вълнува математиката след 8ми. наред и другите въпроси: дано се включат и повече момичета.

# 654
  • Мнения: 4 240
По математика зависи при кой учител се паднат, добро мнение имам за Стаменов и Тихова.

# 655
  • sofia
  • Мнения: 419
Здравейте, дъщеря ми е седмокласничка и сега й предстои да подреди желаните от нея училища. Колебаем се между I АЕГ и I НЕГ като първо желание и в тази връзка бих искала да задам няколко въпроса. Изчетох темите дотук - и за негативите, и за позитивите, които май най-често са свързани с голямото разнообразие от извънкласни дейности.

- Какво максимално ниво на английски придобиват децата по Европейската езикова рамка след завършване на 12-и клас (без частни уроци), има ли преподаватели англичани, също и на втория избран език.

- Тъй като е с високи резултати на олимпиадите по математика, ме интересува какво е нивото на преподаване на този предмет в гимназията, има ли отбор и съответно допълнителни часове?

- Четох, че организацията по време на онлайн обучението не е била добра, че много преподаватели са пропускали часовете си. Вие как я оценявате? Моята девойка си учи, не се скатава, силно мотивирана е да се представя на ниво?

- Доволни ли сте от средата, в която са попаднали децата ви, и най-вече те чувстват ли се щастливи като ученици в I АЕГ?
Както вече е написано, най-минсималното ниво е В2, но най-често се стига до С1. Има си нейтив спикър в 8 клас, говори се само на английски при него, дават се много различни проекти, презентации, децата се запознават със средата на Англия и Америка. За математиката – зависи на кой учител ще попаднете. В нашата паралелка децата решав задачи извън лесния учебник за ОПП, дават им се допълнителни задания. Случвало се е да дават задачи от олипмиади за домашно, обсъждат, търсят повече от едно решение на задачите. За ДО тази година още преди началото им дадоха кодове за дъстъп на стаи, почти нямаше празни часове и работата вървеше стегнато. Не се приемаше като място колкото да се преподаде, а след това в присэствена форма само тестове. В сама платформа е и по-удобно със споделянето на екран и многото функции.
За средата - зависи си и от детето, но от випуск 2024 почти няма пушачи, наконтени и надменни деца .Ако детето иска да се старае и да успее, то ще получи желаните успехи. Учителите държат контрол. Донякъде се държи на дрескод, но над 10 клас нямам какво да им кажеш на младежите. Гимназията се рарзвива в по-добра светлина, както и трябва да бъде.

# 656
  • sofia
  • Мнения: 1 595
Моето дете е с чудесни впечатления от Иван Георгиев и Стилиана Кокинова.

# 657
  • Мнения: 23
Мисля, че специално вие сте за НЕГ, особено заради математиката.
Моят пък е щастлив в Английската и е доволен от средата, в която е.

В НЕГ повече математика ли се учи? Видях в учебния план на АЕГ, че в 11 и 12 клас математика се учи съответно 7 и 5 часа, вероятно има паралелка/профил с такава насоченост.

Колебанието ни за НЕГ е, че тя преди месец взе с отличен В1 в Гьоте институт, пък английски не е учила досега и ни се искаше някак и двата да ги развие, а в немската не знам доколко на ниво е вторият език.

Най-вече искам детето да е щастливо и да попадне в хубава среда. В крайна сметка искам тя сама да си избере училището, но все пак да й представя плюсовете и минусите на двете училища.

# 658
  • София-Младост
  • Мнения: 24 060
А кратко мнение за класните ръководители в осми клас?

# 659
  • София
  • Мнения: 2 965
Средата не може да се предвиди - въпрос на контретна конфигурация на конкретни деца в конкретен клас в конкретна година. Деца има всякакви - някои пушат, други смъркат, трети залагат, но ако детето е устойчиво, това няма да му повлияе. Иначе чалгата цари и в Първа АЕГ, и във всички други гимназии, предполагам.

Имам едно на ум за Кокинова, аз лично не съм привърженик на писането на средно аритметично за срока, тъй като това отрича възможността на едно дете да компенсира слаби оценки и да тръгне нагоре по предмета. Предполагам, че тя го смята за справедливо, но пък е лишено от индивидуално отношение към дадения ученик. Казвам го от гледната точка на родител на дете, което не е математик, но няма проблем с математиката на училишно равнище. Така че позицията ми е принципна.

За английския - зависи от самото дете. Не е невъзможно дете да завърши която и да е езикова гимназия и да не говори езика перфектно. Не е за вярване, но е факт.

За ДО - първата година беше зле. Тази година се оправи.

Между другото за дете с афинитет към математиката, бих препоръчала 125-то, ако не влезе в СМГ.

Последна редакция: вт, 22 юни 2021, 15:54 от Клер

Общи условия

Активация на акаунт