СЕДМИ клас 2019/2020 - тема 4

  • 24 652
  • 742
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 4 967
Два пъти седмично по 60 минути математика. Ако е решавала задачи вкъщи, а гледам да е, се обясняват грешките. После взимат материал напред. Иначе мисля да решава освен задачите от учебника, сборника на Веди и на Архимед - А и Б задачи. И учителката да разяснява това, което я затруднява. На пробни ще ходи в Междучасие. Исках и в Регалия, но съвпадат с курса по Бел, та ще видим. Не се стремим към математически училища, а към ЕГ - испански или френски, английските също са ни вариант.

# 481
  • София
  • Мнения: 7 194
Четворка по физическо за норматив е унизителна по своята същност. Не всеки може да тича, пее, рисува.
Съжалявам - ¡No pasarán! е за мене такъв казус. 😁

# 482
  • софия
  • Мнения: 25 510
Любима тема са ми оценките по ФВС, музика, ИИ и ТП. Не искам да пиша, защото ще изригна. Пролетта приеха и някакви безумни нормативи за 8-12 клас. Писах мнение. Дали получих отговор, дали го отразиха в съгласувателната таблица?
Между другото, писах и за Родител #1 и Родител #2 в Школо на МОН, Инспектората и Школо. Все едно съм хвърлила камък в блато. Дори и стандартното, че ще го разгледат, не получих, което говори много.

# 483
  • Мнения: 6 596
За мен ФВС в този му вид и в ДУ,  е пародия.
На входното   всички имат четворки, странно. А в класа има изявени спортисти, но и те са с четворка.

# 484
  • Мнения: 3 491
Защото правят нормативи на неща, които реално изобщо не упражняват. Тичане, мятане на медицинска топка, скачане от място, понякога лицеви упори и коремни преси.
А реално през годината им дават по една топка и играят  волейбол, футбол, за момичетата - не знам, не съм обръщала внимание какво правят, май и те същото.
 Според мен по физическо, както и  по всичко останало, се учи с упражения.  А по ФВ най-вече LaughingПървият път ще направиш половин лицева опора, с тренировки можеш да стигнеш и до 50-100. Но реално децата не упражняват това в часовете. Моето не е имало проблеми с нормативите, но той доста тренира, макар и да не ходи на организиран спорт. По лостове, сам , с гири, дъмбели и т.н
Ако в математическите паралелки са минали и формулите за съкратено умножение още миналата година, реално са минали половината учебник от 7 клас. - до линейни уравнения Дано децата да искат да продължат в математически гимназии, а не да се борят за езикови, че положението е страшно като съпоставка на стартовото ниво.

Последна редакция: вт, 15 окт 2019, 08:26 от Amanda.D

# 485
  • Мнения: 6 926
Иха, намерих резултати от Европейски детски игри, Бърно, 2019г. Ето ви 60м момичета 2006г. Има и по-бързи серии, най-бързото дете е за 8,19с, т.е. за около 4,10с са 30м за първенец на Европейски игри. Но има състезателки, които го бягат за над 10с, т.е. над 5с за 30м. Ния не помни за 5с и какви стотни го е избягала, но това според мон е за 4. Е как ги формираха тия нормативи?

# 486
  • софия
  • Мнения: 25 510
Как как? Както всичко останало по другите предмети - с "огромно" желание и "практическо" познаване на процеса. Цялата система е такава - отличници по заложени нормативи и на дъното по постигнати резултати. Разбира се, децата и родителите са виновни за резултатите.

# 487
  • Мнения: 569
Иха, намерих резултати от Европейски детски игри, Бърно, 2019г. Ето ви 60м момичета 2006г. Има и по-бързи серии, най-бързото дете е за 8,19с, т.е. за около 4,10с са 30м за първенец на Европейски игри. Но има състезателки, които го бягат за над 10с, т.е. над 5с за 30м. Ния не помни за 5с и какви стотни го е избягала, но това според мон е за 4. Е как ги формираха тия нормативи?

Чувам че нормативите са определени от специалисти от НСА, а спортистите като ги знам как са по математика, да не са объркали някоя десетична запетая се чудя Simple Smile

# 488
  • София
  • Мнения: 2 437
Направо ме застреляхте какъв материал по математика са взели миналата година в СМГ, 125, а предполагам и в 107. Единственото успокояващо е, че НВО (гледах миналогодишното) не е трудно и е постижимо за всички. Дори и аз (скарана съм с математиката, хуманитарист съм) изкарах 42 т. Simple Smile, което за мен е много.

# 489
  • Мнения: 3 491
Мама Мони, да те успокоя - ние в неделя горе -долу го минахме за един ден този материал. Просто ни се наложи, иначе беше невъзможно да се реши домашната работа. Реално не са много неща, които трябва да се научат, но си трябват упражнения за автоматизиране. Там ще са разликите - едните тепърва ще автоматизират, другите ще решават по--сложни задачи през това време.

Последна редакция: вт, 15 окт 2019, 08:47 от Amanda.D

# 490
  • София
  • Мнения: 1 023
Мария, в стандарта по ФВС си пише, че от всички нормативи се формира една оценка за ниво в началото на годината и една в края. Ама това за въпросния учител явно не важи. Все пак не знам други шестокласници да са бягали 1 км. за време, така че... Проблемът е както в заложените нормативи, така и в учителя. Аз миналата година се пених много по тази тема, тази година вече съм претръпнала.

# 491
  • Мнения: 24 467
Е, друго си е като знаеш, че не си сам в неравната борба...😉

Много сме!
Силни сме!



Хората може и диференциални уравнения да са взели по места.
По програма формулите за съкратено умножение са в седми клас и се надявам МОН-аджии поне да са наясно с това, преди да възложат на поредните служители да творят тестове за изпит.

# 492
  • Мнения: 6 596
Judy,  Joy
" Нас червеното знаме роди ни,
  нас не ще ни уплаши НВО...'"

Последна редакция: вт, 15 окт 2019, 09:13 от Biserka_a

# 493
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 7 335
Мария, и аз снощи преживях шок с Школо - 2 нови 4-ки - на входното по немски и от изпитване по музика. Айде, по немски си я знам, че нищо не знае, но по музика!?!?  Казах й че по предмети като музика, изобр.изкуство, физическо, информационни е глупаво да допусне оценка, различна от 6, защото не изискват никакви усилия. Ема няма проблем с нормативите, защото от малка спортува, но да не е научила "Елмаз и стъкло" по музика и да има 4 ...безумно! Много се ядосах!

# 494
  • Мнения: 6 926
Споко, бе хора! Голяма работа, че няколко класа (не всички от смг) са научили формулите за съкратено умножение няколко месеца по-рано. Тези формули се предоставят на нво. Успехът на децата от смг на нво не се дължи на това, че знаят тези формули от юни, а не от октомври. Тези деца решават по много задачи още от втори клас, за да влезнат в смг. След това 3 години ежедневно решават по над 100 задачи. Отделно си имат и математическото мислене. И без да си в смг, ако имаш мисленето и на ден решаваш не по 100, а по 20-30 задачи, няма начин да не си с над 90 на нво.

Моята пък се записала и на школа по химия. От м.г. я влече тази химия. Но на мен ми идва доста, а тя как го мисли... но щом иска и издържа без сън, нека си джурка магии.

Общи условия

Активация на акаунт