Пети клас 2019/2020

  • 23 147
  • 776
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: 2 418
По ИТ са разделени на 2 групи и уж за всеки ученик има комп.,но половината са неработещи.На практика учат теория и върху нея правят тест.Изкара 5.

# 346
  • Мнения: 9 776
При нас май не ползват учебниците по ИТ, както и по изобразително изкуство. Пълна тъпотия е това.
Вчера случайно от един учебник изпадна покана за РС. Изненадах се. Бяха казали, че скоро такава няма да има. Дано ни се представят учителите тоя път.

# 347
  • Мнения: 318
Да ви питам имал ли е някой подобен проблем.Имаме 6-ца на контролно по математика ИУЧ ,която не ни е написана в ел.дневник.След две седмици правят още едно конролно ,а детето пита госпожата ,кога ще му пише оценката в дневника тя явно не е разбрала и му казва,че още не ги е проверила.И днес гледам имаме 5-ца в дневника на контролно ,а 6-ца не.

# 348
  • Мнения: 527
При нас се е случвало точно по математика.Щом сте видели теста детето да каже на госпожата.Нашата отценка беше 4 тя му писала 3 дори в бележника я беше писала не я подписах .Поправиха и в дневника.

# 349
  • Мнения: 2 418
Явно е пропуснала да внесе първата оценка или я е объркала.Пиши през  shkolo на г-жата или пък самото дете да й обясни.Случват се грешки.Аз така се свързах с учителката по история и се оказа,че имаме 4,а не 3,както беше вписала.И в бележника го коригира,че се и извини.А днес гледам,че има и 5,явно го е и изпитала,мъдрят се 6 по бел и 6 по география.Явно са го подпукали днес,но пък приятно съм изненадана от резултатите(в последно време го мързи,ама многооо).

# 350
  • Мнения: 318
Благодаря ви!Явно с ел.дневници ще трябва да се следят нещата по изкъсо.Ще пратя теста по детето дано да се сети госпожата  и да нанесе оценката все пак детето се е постарало за нея. Получих и похвала по география ,а те имат чак в четвъртък и то за изпълнена задача.Питам го моя изпитвалали те е г-ж миналия четвъртък и той ми напомни ,че не беше на училище Simple Smile

# 351
  • Мнения: 2 418
Ще имаме и родителска среща тази седмица,за успех и дисциплина.

# 352
  • Мнения: 2 114
Явно е наложително, щом по това време на годината се прави родителска среща за дисциплина. Но по-добре от рано да се вземат мерки.
Получавате ли отзиви, съобщения в ел.дневника за децата си?
Как се справят с материала по математика? Много бързо се препуска според мен. Не знам какво е в математическите гимназии/прифили, но ми се виждат много малко 5 часа седмично за успешно затвърждаване на толкова много правила и нови знания.

# 353
  • Мнения: 9 776
Нашата работа стана малко като къде го чукаш, къде се пука. Цялото ни внимание се ангажира с история, ЧП, математика, а вчера донесе втора двойка по български. В потрес съм. Не мога да огрея навсякъде и по всичко, време нямам. Яко съм се сдухала, не мога да намеря изход. Снощи чак изпаднах в истерия. Не знам какво да правя.

# 354
  • Мнения: 8 527
Нашата работа стана малко като къде го чукаш, къде се пука. Цялото ни внимание се ангажира с история, ЧП, математика, а вчера донесе втора двойка по български. В потрес съм. Не мога да огрея навсякъде и по всичко, време нямам. Яко съм се сдухала, не мога да намеря изход. Снощи чак изпаднах в истерия. Не знам какво да правя.

Концентрирайте се върху БЕЛ и математика, /и езика евентуално/. По тези предмети не трябва да има пропуски  и е необходимо да има знания, защото в седми клас имат матура. По разказвателните остави детето да чете и учи уроците само, а ти ако имаш време го препитай с някой друг въпрос / ако нямаш, колкото толкова/.

# 355
  • Мнения: 8 228
Подкрепям горното мнение напълно.
Държа много изкъсо математиката. Решава и допълнително, ако трябва. Там имам примери за деца изпуснали нишката, които в шести, седми клас вече изобщо не могат да справят и дори тройки вържат трудно. За сега материалът още не е кой знае колко сложен. Синът ми твърди, че му е много лесно и безспорно много по-интересно от нескончаемото смятане в трети и четвърти клас.
Другото, което следя са БЕЛ и английски, приоритетно българския. По история, география и ЧП препитвам, но отгоре-отгоре, по-скоро да видя колко задълбочено си чете уроците. Там и петици да има, няма да е проблем. С неговите интензивни тренировки и тотална липса на време, трябва внимателно да подреждам приоритетите.

# 356
  • Мнения: 9 776
Благодаря ви за мненията, но нещата не са толкова прости.
Преди малко самата госпожа ме потърси, за да иска среща, защото детето ми "се държи безобразно, обижда децата, вади играчки!!!" - ей тук вече изпаднах в шок - попитах какви играчки, не ми отговори, а съм сигурна, че не носи нищо, той с играчки не играе. Има лексикон, ако е това, добре. След 17 часа не искала да се виждаме, а аз през деня нямам възможност да излизам от работа. Остана уговорката за РС другата седмица, твърде ми е далеч, но не се преклони. Като цяло не беше много конкретна, и бързаше да ми затвори. Да съм го питала него. А нима мисли, че не го питам, и не говоря всяка вечер....Остана ми една горчилка. Съвсем зле се чувствам.

# 357
  • Мнения: 1 738
Математиката и при нас се движи с доста бързи темпове. Обикновено взимат по два урока на час. В час решават 3-4 задачи, за домашно 1-2-3 задачи и това е. Време за допълнително упражнение няма - нито в училище, нито в къщи. Чудя се къде да сместя време за решаване на задачи. Детето е изморено вече, аз също. Чакам коледната ващанция с нетърпение:smile:

# 358
  • Мнения: 3 414
И при нас е ужас! Всички сме изнервени вкъщи, времето не стига, а моят е и много разсеян. Реално имаме 2 часа вечер за учене и писане по всичко. Умората се натрупва, абе изобщо зорът е голям.

# 359
  • Мнения: 4 204
Не мога да си позволя да неглижирам разказвателните. Българският и математиката да, са матурни за седми клас, но сега се полагат основите на т.нар. разказвателни и пропусне ли се сега нишката, после става тотална дупка. След влизане в гимназия, пък и след това, с български и математика ли само ще останем да се занимаваме? Според мен- по-скоро не.
Всичко е въпрос на една по-дългосрочна стратегия. За брат й преди 5 години именно стратегията и алтернативата за кандидатстване с различно от горните ми реши въпроса с ниските оценки по бел и мат и попадането в добро училище. Нещата се променят непрекъснато и въобще не е ясно какво ще е след 2-3 години, но все пак.
Полина, не ще ли тази госпожа да си проведете разговора по телефона, като е проблем да се срещнете във възможно за теб време? защо държи на лична среща толкова много? Има един модел на поведение у част от учителите, с който трудно може да се стигне до каквато и да е смисленост и диалогичност. Приемат, че си на макс. възрастта на детето си, не знаеш нищо за него, сякаш го отглежда някой марсианец, а не ти, и като така- трябва да те уведомят по въпроса какво мислят под формата на безкраен монолог без пауза /чудила съм се -кога поемат дъх?/ и не ти дават думата в нито един момент. Ако се опиташ да прекъснеш- показват ти колко си невъзпитана с този опит, а като си свършат речетатива, срещата според тях е приключила. Нямаш право на дума. Тя е авторитетът, учила е педагогика, край! Ние за майки не сме учили, тапия нямаме за това- ерго, некомпететни и необразовани сме.  Обикновено и крещят, ако слушателят не е достатъчно смирен и все пак се опитва да си каже позицията. С такива нито по телефона става /потопът от думи залива и дави/, нито в лична среща- пак същото, съчетано и с ледена визия. Дано е друго, но се приготви и за такъв сценарий.

Общи условия

Активация на акаунт