Черен петък 2019

  • 155 899
  • 1 898
  •   1
Отговори
# 1 680
  • Мнения: 1 071
Хиполенд пълна трагедия. Вече е 4ти ни вест, ни кост, ни имейл, ни обаждане за моята поръчка. Бебето стои с бебешката кошница за кола и то защото глупаво си помислих, че ще си изпълнят навреме поръчката..

# 1 681
  • Мнения: 29 531
Ужас и аз чакам пратка днес от Ориндж, която трябваше да е за подарък!
Спиди ме информираха тази сутрин в 5ч  #Cussing out  да очаквам пратката

# 1 682
  • Пловдив
  • Мнения: 44 586
Ужас и аз чакам пратка днес от Ориндж, която трябваше да е за подарък!
Спиди ме информираха тази сутрин в 5ч  #Cussing out  да очаквам пратката
При тях е така Simple Smile Аз вечер в 12 получавам. Явно автоматично генерира пращането на sms.

# 1 683
  • Мнения: 149
Относно Хиполенд .. днес се обадиха да ми кажат че 3 от артикулите не са налични .. и сега тепърва са обработили поръчката ми. Крайно разочарована съм .. не би ли било редно да уведомят по-рано ?


Не ви ли предложиха да замените с нещо друго? В условията им пише, че ако нещо не е налично имате право да го замените с друго. И при мен се опитаха да минат без да ми предложат замяна. Аз обаче предварително знаех какво искам, тъй като видях кой са изчерпаните артикули. Казах им, че имам такова право и не можаха да ми откажат, защото го пише в условията. Тази година наистина не са много ОК нещата с онлайн магазина им.

# 1 684
  • ново
  • Мнения: 6 564
Сега говорих с Емаг за поръчки, които чакам още от ЧП. Две от поръчките стояли само регистрирани в системата, защото не съм посочила етаж. Странното е, че за едната имам мейл, че е изпратена, но момичето от кол центъра казва, че не е, поради липсата на етаж. Интересно останалите 3-4 как дойдоха без етаж, нещо ми се струва че ме преметна. Другата ми поръчка е от външен търговец, от който ни вест, ни кост. Момичето ми даде номер да си говоря с търговеца направо, но никой не отговаря.

# 1 685
  • Варна
  • Мнения: 2 201
Хиполенд пълна трагедия. Вече е 4ти ни вест, ни кост, ни имейл, ни обаждане за моята поръчка. Бебето стои с бебешката кошница за кола и то защото глупаво си помислих, че ще си изпълнят навреме поръчката..

И аз все още чакам. Започнах вече да се притеснявам дали ще изпълнят поръчката. Празниците наближават и не зная дали ако поръчам от друго място подаръците ще пристигнат в срок , т.к. по това време на годината са натоварени куриерските фирми.Frowning1

# 1 686
  • Мнения: 1 071
Хиполенд пълна трагедия. Вече е 4ти ни вест, ни кост, ни имейл, ни обаждане за моята поръчка. Бебето стои с бебешката кошница за кола и то защото глупаво си помислих, че ще си изпълнят навреме поръчката..

И аз все още чакам. Започнах вече да се притеснявам дали ще изпълнят поръчката. Празниците наближават и не зная дали ако поръчам от друго място подаръците ще пристигнат в срок , т.к. по това време на годината са натоварени куриерските фирми.Frowning1
Същото... 2 от трите неща са играчки за бебето. Не, че ще е фатално. Но нито ми се търси стол за кола в последния момент, нито играчки. Просто под всякаква критика..

# 1 687
  • Мнения: 102
Относно Хиполенд .. днес се обадиха да ми кажат че 3 от артикулите не са налични .. и сега тепърва са обработили поръчката ми. Крайно разочарована съм .. не би ли било редно да уведомят по-рано ?


Не ви ли предложиха да замените с нещо друго? В условията им пише, че ако нещо не е налично имате право да го замените с друго. И при мен се опитаха да минат без да ми предложат замяна. Аз обаче предварително знаех какво искам, тъй като видях кой са изчерпаните артикули. Казах им, че имам такова право и не можаха да ми откажат, защото го пише в условията. Тази година наистина не са много ОК нещата с онлайн магазина им.

Не ми предложиха такъв вариант. Съжалявам че не прочетох по обстойно общите им условия. Пък и мисля че вече е твърде късно .. 😒

# 1 688
  • Варна
  • Мнения: 2 201
Хиполенд пълна трагедия. Вече е 4ти ни вест, ни кост, ни имейл, ни обаждане за моята поръчка. Бебето стои с бебешката кошница за кола и то защото глупаво си помислих, че ще си изпълнят навреме поръчката..

И аз все още чакам. Започнах вече да се притеснявам дали ще изпълнят поръчката. Празниците наближават и не зная дали ако поръчам от друго място подаръците ще пристигнат в срок , т.к. по това време на годината са натоварени куриерските фирми.Frowning1
Същото... 2 от трите неща са играчки за бебето. Не, че ще е фатално. Но нито ми се търси стол за кола в последния момент, нито играчки. Просто под всякаква критика..

Лошото е, че нито имейл, нито обаждане да уведомят ще изпълнят ли поръчката или ще я забавят. Аз и утре ще изчакам и в петък вече мисля да им пиша да разбера какво се случва, за да зная дали да поръчам от друго място и да се моля да пристигнат в срок подаръците на децата. Малкият ми още нищо не разбира, но с големия броим дни до Коледа. Той си чака " голям камион ".

# 1 689
  • София
  • Мнения: 399
Писала съм им.
Целия месец ноември, вече и месец декември, водя кореспонденция с еМAG. Първата поръчка ми я отказаха на 10-ия ден, втората пък я сгрешиха.
Не мисля че е тъпо, че съм споделила какво се случва с покупка от външен търговец на еМAG, както и личното ми мнение, че повече няма да пазарувам от тях.
Със същото мнение съм и аз за емаг. Лични поръчки не правя от емаг, но за офиса сме поръчвали няколко пъти и последната поръчка беше с проблеми... Познайте колко лесна е връзката с търговеца от Румъния и как от 3 седмици проблемът не е разрешен. Следващата стъпка май ще е КЗП.

# 1 690
  • Мнения: 1 705
За мен реален Черен петък в Бг магазините. В Емаг получих поръчката в рамките на два раб дни- от външен продавач. Андрюс - реално намаление от 40% на всичко в магазина в България мол. А за разлика от сезонните намаления, сега си имаше цялата номерация.В Дъглас също реални 20% с карта.
В пандора също реални намаления. Много ми е приятно и поздравления за бг  търговията! Simple Smile

# 1 691
  • Мнения: 2
и аз си взех страхотни са 🙂 благодаря за инфото !😘❤


Сега видях, че и те имат Черен петък с 20%

от къде са?

И моите престигнаха! Много съм доволна и благодая за препоръката!

# 1 692
  • Мнения: 1 243
Да споделя лекото си разочарования от покупката на прахосмукачка Miele на ЧП от магазина в София Ринг мол. Не от самата прахосмукачка, разбира се. Фенове сме на марката.
Беше обявено намаление от 599 лв. на 399 лв., което според консултанта щяло да трае само до края на уикенда.
Снощи видях реклама, че в Техномаркет е също на 399 лв.. Сега погледнах на miele.bg -  продължава да е на цена 399 лв.
Продължавам да си мисля, че уредът си струва парите, но ако не бях подведен, нямаше да бързам с покупката, защото в момента не ми е спешна. Твърде евтина хватка за търговци на такава сериозна марка

# 1 693
  • Мнения: 5 418
Точно в момента в "Социална мрежа" ТВ предаване по Канал 3 говорят за ЧП, реалност на офертите, жалби, как да не станем жертви на измама, статистики за миналия ЧП и т.н., Маргаритов и още един г- н.

# 1 694
  • Мнения: 3
Аз съм много доволна от ЕМАГ. Той и НМ са малкото сайтове, от които пазарувам редовно онлайн. Никакви проблеми, всичко пристига навреме и точно.каквото съм поръчала. Връщала съм на НМ без проблеми, по правилата. Като цяло съм на принципа "виж, бутни, пробвай", но от посочените сайтове пазарувам без притеснения. Е, разбира се, не телевизори и хладилници Simple Smile
П.П. Днес ми пристигат нещата от ЧП от НМ, а от ЕМАГ преди два дни ми доставиха ел. четка за коса, от която съм много доволна. Днес ще получа и  пасатор 3 в 1.
Здравейте,

Миналата година чаках сигурно месец част от поръчката от ЧП в емаг, включително елхата - дойде 1-2 дни преди Коледа, направо изкрейзих. Тази година, за ужас мой, защото съм неподготвена с парите, в понеделник всичко беше вече доставено. Което пак не е нормално, защото сега ми звънят от куриерите и ме притесняват. През ум не ми е минало, че поръчка от ЧП може да дойде веднага в понеделник Grin

Общи условия

Активация на акаунт